Solarium

Oletko käynyt solariumissa?

• Äänestäjiä yhteensä
    28

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Laki kiristymässä koskien solkkuja. Ns. itsepalvelusolariumit kiellettäneen. Onko tullut koskaan käytyä solariumissa ns. nahkaa kärtsäämässä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olen käyttänyt jokusen kerran esirusketustarkoitukseen. Eli käynny ennen lomia muutaman kerran hankkimassa sen verran pohjarusketusta ettei sitten siellä kaukomailla polta itteään ihan niin helposti (sitäpaitti vitivalkoinen turisti näyttää aina jotenkin säälittävältä). Itseasiassa olis tarkoitus toimia noin tänäkin vuonna.

Toki sitä vois viikonloppuna pläjäyttää ittensä puutarhaankin ruskettumaan (jos säät sallivat), mutta jostain syystä ei ole mun puuhaani tuo. Lomalla kyllä jaksaa löhötä rannalla tahi altaalla.

Mitään varsinaista kokovuotista solariumsrusketusta en menis hankkimaan, ei ole kovin terveellistäkään moinen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Miellyttävin solarium on muuten mun mielestä semmonen "suihku", missä seisot ja ne putket on seinillä ja siinä ovessa, katossa kahvat, joista otat kiinni, että tulee rusketusta kylkiin ja kainaloihinkin. Omissa liemissään makaaminen semmosessa perinteisessä makuusolariumissa ei ole mun juttuni sekään :yuck:

jjv

Arschloch
Tykkään näyttää säälittävältä.

markoj

Custom User
Arvatenkaan en halua tietää, miksi nimenomaan juuri sinä pidät tuota hyvänä asiana :doubtful:
No siis, onhan se hyvä, että kokeilee ensin ennen ku päättää pitääkö jostain. Itsehän en tiedä pidänkö esim. double anal fist fuckingista, kun ei oo tullu kokeiltua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tykkään näyttää säälittävältä.
Joo ei siinä mitään, yleensä ne vaan näyttä seuraavana päivänä vielä säälittävimmältä, kun eivät ole enää vitivalkoisia lain vain pikemminkin punaisia lailla hummerin :nope: