Mitä laki sanoo cuminthemouthista?Mieluummin harrastan esim. cuminmouthia.
Laki ei tunne cuminmouthia, joten se lienee sallittua.Mitä laki sanoo cuminthemouthista?
Omissa liemissään makaaminen ei ole mun juttuni sekään :nope:Mitä laki sanoo cuminthemouthista?
Hyvä että oot kuitenki kokeillu sitä.Omissa liemissään makaaminen ei ole mun juttuni sekään :nope:
Arvatenkaan en halua tietää, miksi nimenomaan juuri sinä pidät tuota hyvänä asiana :doubtful:Hyvä että oot kuitenki kokeillu sitä.
No siis, onhan se hyvä, että kokeilee ensin ennen ku päättää pitääkö jostain. Itsehän en tiedä pidänkö esim. double anal fist fuckingista, kun ei oo tullu kokeiltua.Arvatenkaan en halua tietää, miksi nimenomaan juuri sinä pidät tuota hyvänä asiana :doubtful:
SamaTykkään näyttää säälittävältä.
Huomattavaahan tässä on se, että kundin piti lisätä tuohon eteen tuon tuplan :frank:Itsehän en tiedä pidänkö esim. double anal fist fuckingista, kun ei oo tullu kokeiltua.
Joo ei siinä mitään, yleensä ne vaan näyttä seuraavana päivänä vielä säälittävimmältä, kun eivät ole enää vitivalkoisia lain vain pikemminkin punaisia lailla hummerin :nope:Tykkään näyttää säälittävältä.
Mulla on sarjalippu solariumiin. Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja sen jälkeen aina puoli tuntia solaa :thumbup:Onko tullut koskaan käytyä solariumissa ns. nahkaa kärtsäämässä?
Ei ole tullut käytyä.Onko tullut koskaan käytyä solariumissa ns. nahkaa kärtsäämässä?
Ekssää ny hyvä miäs tiärä ettei tota sanaa saa käyttää? :nope: Pitää sanoa toisluokkainen tai vajaalaatuinen, myös kakkosluokkainen käy.sekundaneekeri