Solarium

Oletko käynyt solariumissa?

• Äänestäjiä yhteensä
    28

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olen sitä tyyppiä, jonka iho kärähtää, jos näkee auringonpaisteisen valokuvan. En siis ole käyny ikuna tsolariumitsissa.

Törni

Well-known member
Olen sitä tyyppiä, jonka iho kärähtää, jos näkee auringonpaisteisen valokuvan. En siis ole käyny ikuna tsolariumitsissa.
No helvete juuri siinä sola auttaa. Ja sitä paitsi ei muijat tykkää tollasista kalkkilaivan kapteeneista ja liitukaupan läheteistä :thumbup:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En noin muutenkaan ota aurinkoa missään muodossa, lähinnä tyttöjen juttuja tuo auringon otto ja sellaisten joilla on siihen aikaa :D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En noin muutenkaan ota aurinkoa missään muodossa, lähinnä tyttöjen juttuja tuo auringon otto ja sellaisten joilla on siihen aikaa :D
Sama.

AJ sanoi:
Sama.

AJ sanoi:
Riittää, että yksi tykkää.
Sama.

Solarium on omasta mielestäni turhuuden markkinoiden kärjessä. Jos sillä olisi positiivisia vaikutuksia terveyteen, niin saattaisin jopa mennä. Joo, auringonvalo vissiin vaikuttanee positiivisesti psoriasikseen. Lieneekö solariumilla sama vaikute? Enpä tiedä.

Kas kun en psoriasista sairasta, niin melkoisen isolla kirveellä saa uhata, ennenkuin moiseen hölynpölyarkkuun asetun makaamaan.

Eipä ole mulla tuo ihon ruskettuneisuus ihan kärjessä elämänasioiden tärkeyslistalla. Kukin saa toki taaplata omalla tahollaan tavallaan. *tirsk*

Törni

Well-known member
Oletteko kaikki muka oikeesti sitä mieltä, että solarium on perseestä?

Teillä taitaa nyt olla asennevamma. Kuparinruskea vartalo on helvetin paljon vitaalimpi ilmestys kuin kalpean kalvakka aneeminen maitokroppa. Eihän tuossa nyt ole kahta sanaa. Teidät on peloteltu auringon ja solariumin vaaroilla ja nyt kyyristelette maidonvalkeissa kropissanne jossain perunakellarissa.

Herätkää, sanon minä :frank:

jjv

Arschloch
Nuorena kun pitää kestorusketusta yllä niin viiskymppisenä on ryppyinen kuin kuivattu luumu.

jjv

Arschloch
Mutta ruskea eikä mikään kalvakka haamu :thumbup:
Mää ainaski haluan isona näyttää punavalkoiselta haamulta. Säälittävältä, mutta sileältä.

Tahtoo tuota rusketusta (ja sitä ennen aina punerrusta) kertyvän joka vuosi, vaikka aurinkoa pyrin välttelemään. Varmaan onnistuis se vältteleminen paremmin varjopaikassa.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Joo, solarium on perseestä. En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi rusketus olisi jotenkin tavoittelun arvoinen asia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos sillä olisi positiivisia vaikutuksia terveyteen, niin saattaisin jopa mennä. Joo, auringonvalo vissiin vaikuttanee positiivisesti psoriasikseen. Lieneekö solariumilla sama vaikute? Enpä tiedä.

Kas kun en psoriasista sairasta, niin melkoisen isolla kirveellä saa uhata, ennenkuin moiseen hölynpölyarkkuun asetun makaamaan.

Eipä ole mulla tuo ihon ruskettuneisuus ihan kärjessä elämänasioiden tärkeyslistalla. Kukin saa toki taaplata omalla tahollaan tavallaan. *tirsk*
Luonnon auringosta saa ainakin hyvin D-vitamiinia, en tiedä onko solkulla samaa vaikutusta???:doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Luonnon auringosta saa ainakin hyvin D-vitamiinia, en tiedä onko solkulla samaa vaikutusta???:doubtful:
Vanhemmissa solariumeissa ei muodostu D-vitamiinia, mutta joissakin uudemmissa solariumeissa on myös D-vitaminiisynteesin vaatimat UVB-säteilyä tuottavat lamput.
Huomattavaa toki myös:

Solarium parantaa eräitä ihovaivoja, mutta solariumin säännöllinen käyttö lisää ihosyövän riskiä jopa 75 prosenttia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Solariumi

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
En ole käynyt ja tuskin käynkään.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi rusketus olisi jotenkin tavoittelun arvoinen asia.
Intiassa rikkaat haluavat vaalentaa ihoaan, koska se on kuulemma vaurauden merkki. Ja täällä päinvastoin.