Sotahulluus

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Johan SA-intin läpikänyt karaistunut taistelija osuu 600 metriin rynnäkkökiväärilläkin. Seisaaltaan.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Timolle on varmaan sählyssä käynyt, niin että kukaan ei valinut joukkueeseen. Sen takia paska laji. Ja sitten kun jouduttiin ottamaan toiseen joukkueeseen joku iso poika löi tätä sählymailalla selkään, niin että siihen jäi mailankuva. Näin muuten tapahtui aikanaan meidän luokalla yhrelle Istolle...vähänkö me naurettiin.

Timo kokeili sitten toista lajia eli skeittailua, mutta siitä tuli vain maantieihottumaa. Kauppakeskuksessa sitten vain naurettiin Timo rukalle kun tämä yritti vaihtaa rikkoutuneen skeittalaudan tinasotamiehiin ja koottaviin. Siksi Timo vihaa nyt sotahulluja ja lentokoneen kuvatkin yököttää.

No onneksi Timo löysi uuden harrastuksen koirien parista, mutta ei sitäkään kauhean kauan kestänyt kun pirun puudeli paskansi Timon lempi lenkkareihin. Ykähän siinä lensi.

Nyt Timo vihaa sitten melkein kaikkea. Aika tapaus.
Tästä tulee palkintona pikku psykoanalyysi Formulanomista. Tuolta löytyy rivien välistä todellisia pommeja. Ensimmäistä kappaleesta selviää heti, että nomilla on jotain traumoja koulusta koska muistaa noin tarkasti tälläisen tilanteen. Nomin kommentit tulevat yleensäkin aina ns. nurkan takaa joten on helppo päätellä, että hän on ollut se huohottava plösö siellä takarivissä joka oli itseasiassa onnellinen, että Isto joutui iskun kohteeksi eikä hän itse.

Toisessa kappaleessa on taas oman kohtalon huokua. Miten voi tulla mieleen kauppakeskuksessa jollekkin nauraminen. Sen toki ymmärtää, että koulussa mutta ei kauppakeskuksessa. Nomi on todennäköisesti itse lyllertänyt lelukauppaan ostamaan duplokokoelmaan täydennystä ja luokan kovikset ovat huutaneet hänet hiljaiseksi Mecanohyllyltä.

Kolmannesta kappaleesta huokuu nomin herkkyys. Miten voi tulla mieleen puikon heitto pelkästä kakasta lenkkarissa. On siis läpeensä siisti mies eikä siedä kakkaa tai sen hajua.

Jotenkin tulee vielä mieleen, että mies on aina syönyt vain äidin tekemää ruokaa. Ja jos Napakymppi ohjelma tulis vielä telkkarista Formulanomi sopisi sinne kun vaikku korvaan. Siis vaha. Ei Vainon Martti.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tästä tulee palkintona pikku psykoanalyysi Formulanomista. Tuolta löytyy rivien välistä todellisia pommeja. Ensimmäistä kappaleesta selviää heti, että nomilla on jotain traumoja koulusta koska muistaa noin tarkasti tälläisen tilanteen. Nomin kommentit tulevat yleensäkin aina ns. nurkan takaa joten on helppo päätellä, että hän on ollut se huohottava plösö siellä takarivissä joka oli itseasiassa onnellinen, että Isto joutui iskun kohteeksi eikä hän itse.

Toisessa kappaleessa on taas oman kohtalon huokua. Miten voi tulla mieleen kauppakeskuksessa jollekkin nauraminen. Sen toki ymmärtää, että koulussa mutta ei kauppakeskuksessa. Nomi on todennäköisesti itse lyllertänyt lelukauppaan ostamaan duplokokoelmaan täydennystä ja luokan kovikset ovat huutaneet hänet hiljaiseksi Mecanohyllyltä.

Kolmannesta kappaleesta huokuu nomin herkkyys. Miten voi tulla mieleen puikon heitto pelkästä kakasta lenkkarissa. On siis läpeensä siisti mies eikä siedä kakkaa tai sen hajua.

Jotenkin tulee vielä mieleen, että mies on aina syönyt vain äidin tekemää ruokaa. Ja jos Napakymppi ohjelma tulis vielä telkkarista Formulanomi sopisi sinne kun vaikku korvaan. Siis vaha. Ei Vainon Martti.
Mää olin aina eturivissä. Siis ihan sen takia, kun olin hikipinko. Enkä missään nimessä ollut nuorena sällinä plösö...toisin siis kuin nyt. Isto oli ainaskin puolta plösömpi ja siltä puuttui vähintään 107 mutteria enämpi, kuin meikäläiseltä.

Enkä mä mitään duploja ollut ostamassa, vaan ihan perussuom...tanskalaisia leegoja.

Vittu tuo, että laatta lentää pienemmästäkin hajusta pitää muuten paikkaansa. Joskus ajatuskin siitä, että joutuu tyhjentämään ulkohuussin säiliön saa ykän lentämään. :yuck: Mutta jotta totuus olisi tarua ihmellisempi, niin en myöskään ole mikään erityinen siivous- tai siisteysintoilija. Pikemminkin päin vastoin.

Kyllä mä muuten olen syönnyt muutakin ruokaa, kuin äidin tekemää eli lähinnä Pizzataksi tulee mieleen. Ja oonpa joskus laatinut itsekin erinäisiä maittavia aterioita.

Vastapallo tuohon mun analyysiin oli ihan hyvä ja riittävän ytimekäs, mutta jotain puuttui silti. Sikäli varmaan osuin enämpi oikeaan. :)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jahas. Nomi lähti tapojensa mukaan lyömään vakavaa asiaa leikiksi kun ajatui tappioasemaan. Käpykaartilaisen hommia. Kotirintamalla ollaan niin rinta ruiskukalla, mutta ei riitä tosipaikassa kantti, ei. Tuttua tavaraa. Keskiluokkaisuuden pehmentämää höttöä.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Vastapallo tuohon mun analyysiin oli ihan hyvä ja riittävän ytimekäs, mutta jotain puuttui silti. Sikäli varmaan osuin enämpi oikeaan. :)
Teidän foorumilaisten tulisi oppia, että ei kaikki ole aina vastapalloa. Siinä tulee melkein aina kusimuna. Aletaan miettimään vastapallon vastapalloa. Ja sit taas vastapalloon. Ajatelkaapas maalaisjärjellä jos futismatsissa joku vetää vastapalloon kohti maalia, maalivahti potkaisee taas vastapalloon takaisin ja hyökkääjä pamauttaa taas vastapalloon. Jossain vaiheessa tulee trossaus. Nomi vetää kyllä yleensä suoraan kolmanteen kerrokseen tai sitten huutelee lehtereiltä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jahas. Nomi lähti tapojensa mukaan lyömään vakavaa asiaa leikiksi kun ajatui tappioasemaan. Käpykaartilaisen hommia. Kotirintamalla ollaan niin rinta ruiskukalla, mutta ei riitä tosipaikassa kantti, ei. Tuttua tavaraa. Keskiluokkaisuuden pehmentämää höttöä.
Miten niin tappioasemaan ja miten niin vasta nyt leikiksi? Mähän annoin Toukalle mahdollisuuden löydä vastapalloon, mutta oikeastaan aika huonon vastineen poika heitti.

Se, joka heittää kivellä ensteks voittaa yleensä. Kuten myös nyt. :ahem:

----
Oho Toukkakin ehti tuohon väliin:
Teidän foorumilaisten tulisi oppia, että ei kaikki ole aina vastapalloa. Siinä tulee melkein aina kusimuna. Aletaan miettimään vastapallon vastapalloa. Ja sit taas vastapalloon. Ajatelkaapas maalaisjärjellä jos futismatsissa joku vetää vastapalloon kohti maalia, maalivahti potkaisee taas vastapalloon takaisin ja hyökkääjä pamauttaa taas vastapalloon. Jossain vaiheessa tulee trossaus. Nomi vetää kyllä yleensä suoraan kolmanteen kerrokseen tai sitten huutelee lehtereiltä.
Jos tarkkoja ollaan, niin sähän muuten vedit tasan tarkkaan täysillä vastapalloon. Yritit kehitellä paremman sygoanalyysin vastustajasta...sen takia musta varmaan tuntuikin paremmalta ottaa se mahdollisimman joustavasti vastaan, eli en lyönnyt vastapalloosi vastapallon vastapalloa.

Kusimuna tais siis tulla just sulle...;)
 
Viimeksi muokattu:

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Miten niin tappioasemaan ja miten niin vasta nyt leikiksi? Mähän annoin Toukalle mahdollisuuden löydä vastapalloon, mutta oikeastaan aika huonon vastineen poika heitti.

Se, joka heittää kivellä ensteks voittaa yleensä. Kuten myös nyt. :ahem:

----
Oho Toukkakin ehti tuohon väliin:

Jos tarkkoja ollaan, niin sähän muuten vedit tasan tarkkaan täysillä vastapalloon. Yritit kehitellä paremman sygoanalyysin vastustajasta...sen takia musta varmaan tuntuikin paremmalta ottaa se mahdollisimman joustavasti vastaan, eli en lyönnyt vastapalloosi vastapallon vastapalloa.

Kusimuna tais siis tulla just sulle...;)
Ei kaikesta selvia talla. ;)

Lukulasit paahan.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Saatanan perkeleen vittu. Ja paskakanavilta tuuttaa tulevaisuuden aseita ja RR44-K76 kivääreita ja juutalaisten kehittämiä D4-9-FF6 täsmäkivääreitä millä pystyy ampumaan arabin pään halki 600 metristä.
Barretin tarkkuuskivääri on hieno tykki.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
:nope: :nope: Tomcat on F-14 ja F-16 puolestaan Fighting Falcon. Tarkkana nyt, nää on ihan perusasioista :ahem:.
Jeh.. niin päivänselvyyksiä ettei noin helppoja kehdannut visaan edes laittaa. Edes siihen ylihelppoon ekaan kierrokseen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749

Ihan sotahullu. Tommosilla leikin lapsena.
Mekin, tehtiin pitkulaisen hiekkalaatikon päihin hiekkalinnakkeet, ja omasta päästä vuorotellen kivitettiin toiseen päähän. Pisteitä sai aina kun linnakkeessa olevia sotaukkoja, panssarivaunuja yms. putosi sortuvan hiekan mukana.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mekin, tehtiin pitkulaisen hiekkalaatikon päihin hiekkalinnakkeet, ja omasta päästä vuorotellen kivitettiin toiseen päähän. Pisteitä sai aina kun linnakkeessa olevia sotaukkoja, panssarivaunuja yms. putosi sortuvan hiekan mukana.
PISTEITÄ!!!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Me vaan leikittiin, jotta jaettiin sotilaat ja aseteltiin ne. Sitten juostiin pitkin taistelutannerta ja koetettiin hyökkäillä (yleensä avomaastossa 1.maailmansodan tyyliin jossain hiekkakentällä) ja sitten porukkaa lakosi mutu-tuntumalla, jos toinen ehti paikalle ampumaan niitä. Voittajia ei laskettu. Yleensä minä vaan olin se, jolta soltut loppuivat kesken:dunno:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Vanha alkoholisti... :wink:
Nuori :) Mutta joo, en ole varma mikä oli epäselvää, enkä itekään tarkempia pistejakoja muista, vai oliko vaan piste/objekti... Eikä pienemmät nassikat osanneet tehdä niin suojaavaa linnakettakaan saati heittää niin kovaa tai tarkasti... :D
 
Ylös