Spa 98, DC kertoo asioita

  • Viestiketjun aloittaja pmv
  • Aloituspäivämäärä

samulis

Member
Liittynyt
28.1.2003
Viestit
19
Sijainti
Korpilahti
McLarenin David Coulthardille tämänvuotisen Brasilian GP:n voiton menettäminen oli kova takaisku. Coulthard kertoo reagoineensa tilanteeseen ottamalla rankasti alkoholia.

Coulthard johti Brasilian kisaa, kunnes tuli 52. kierroksella varikolle hakemaan lisää polttoainetta. Tässä yhteydessä hän putosi neljänneksi. Pian skotin varikkovisiitin jälkeen Jaguarin Mark Webber ja Renaultin Fernando Alonso romuttivat autonsa, minkä jälkeen kilpailu keskeytettiin. Tulokset otettiin lopulta 54. kierroksen lopussa vallinneen tilanteen mukaan, jolloin Giancarlo Fisichella voitti Coulthardin jäädessä neljänneksi.

- Palattuani kisan jälkeen hotellille painuin kapakkaan. Illan päätteeksi minut laitettiin sänkyyn huonossa kunnossa, skotti paljastaa.

- Ei ole mielestäni järkevää ryypätä rankasti, mutta mitä muuta voi tuollaisen takaiskun jälkeen tehdä? Ei siinä voi lyödä ketään. Olen usein ajatellut, että nyrkkeilijät ovat hyvässä tilanteessa, koska jos heitä satutetaan, niin he voivat lyödä kilpakumppaneitaan takaisin, Coulthard kertoi.

(MTV3)

eek!
 

jkjanne

Well-known member
Liittynyt
12.1.2000
Viestit
604
Bobakki:
Markoj:ltäkin odottaisi vähän näkemystä sikäli, että aina kun aihe on pompsahtanut esille, on joku yleensä McLarenia ja Mikaa henkeen ja vereen kannattanut tullut kertomaan, että "Eei, kyllä se oli Sumin vika". Uskoisko joku nyt viimein, että sateessa racing linellä ei nosteta, piste.

Sammypiru, vesisuihkussa on aivan pakko olettaa, että muut kuljettajat ajavat sovittujen sääntöjen mukaan. Jos Davidin tekemään temppuun pitäisi varautua, ajaisivat kuskit sateella niin kaukana toisistaan, ettei vesisuihku häiritsisi koko ajan, kuulostaako hienolta? Nollanäkyvyydessä kolmeasataa ajaminen on nyt täysin aliarvostettua kyllä.
En sano mitään tarkkaa ilman videoita, mutta eikö talli kehoittanut Coulthardia siirtymään oikeaan laitaan antaakseen tilaa, ja Coulthard taisi näin myös tehdä. (Miten paljon? Tarvittaisiin incar-kuvaa) Ulosko Coulthardin olisi pitänyt ajaa jos ei pystynyt huomaamaan takana tullutta Schumacheria? wink Vähän samaan tapaan kuin Minardi joskus aikoinaan Nurburgringillä, ja silloin ei edes satanut.

Henk.koht pidän melko tyhmänä kytätä niin pahalla sadekelillä pitkän aikaa toisen selvästi hitaamman kuskin perässä. Silloin olisi pitänyt nähdä heti että keli on niin paha ettei edellä oleva pysty välttämättä havaitsemaan takana tulevaa, ja niin pitkän takana roikkumisen jälkeen voi tulla melko erikoinen ratkaisu, se kun oli melko oletettavaa kun ajattelee pitkää Span kierrosta ja sillä näytettäviä monia sinisiä lippuja ja tallin omia käskyjä päästää Schumi ohi. Erikoista jos Schumi luuli Coulthardin pitelevän häntä takanaan turhaan niin pitkän aikaa. Schumi arveli väärin ja kärsi siitä.

Ja ei, sateella ei tarvitse ajaa kaukana vesisuihkusta. On vain huomioitava etteivät kierroksella ohitettavat pysty välttämättä kaikkiin niihin ratkaisuihin mitä itse odottaa. Varovaisuuteen oli hyvät syyt, erittäin huono keli/peilit, mahdollinen auton tekninen vika jne. Pelkästään jo niin pitkä takana piteleminen olisi pitänyt kertoa miten edellä oleva kuski voi takana tulevan havaita, oli syy sitten lopulta mikä tahansa. Eikä ohitukseen pitänyt olla mitään pakkoa, edellä oleva päästää kyllä aikanaan ohitse, etenkin kun oli kierroksella jäänyt ja oli vielä liian hidas pitelemään kuskia takana.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
jkjanne:
En sano mitään tarkkaa ilman videoita, mutta eikö talli kehoittanut Coulthardia siirtymään oikeaan laitaan antaakseen tilaa, ja Coulthard taisi näin myös tehdä. (Miten paljon? Tarvittaisiin incar-kuvaa) Ulosko Coulthardin olisi pitänyt ajaa jos ei pystynyt huomaamaan takana tullutta Schumacheria? wink Vähän samaan tapaan kuin Minardi joskus aikoinaan Nurburgringillä, ja silloin ei edes satanut.
Öh, luitko sä tuon uutisen? Coulthard:
"Totuus oli se, että nostin kaasua päästääkseni hänet ohi, mutta tein sen vesisuihkussa ja ajolinjalla. Niin ei pitäisi koskaan tehdä. En tekisi niin enää nyt. Silloin minulla ei ollut tarpeeksi kokemusta ja tietoa. Se olisi voinut olla todella suuri onnettomuus Michaelille, ja Nürburgring vastaavasti minulle."
 

jkjanne

Well-known member
Liittynyt
12.1.2000
Viestit
604
Bobakki:
Öh, luitko sä tuon uutisen? Coulthard
"Totuus oli se, että nostin kaasua päästääkseni hänet ohi, mutta tein sen vesisuihkussa ja ajolinjalla.[/QB]
Luin.

Jos Coulthard hidasti ollessaan kokonaan ajolinjalla, sitten onnettomuuden syyt menevät skotin niskoille, sillä varauksella että Schumi piti asiallisen välin edellä ajavaan ja varautui sillä tavalla hitaamman kuskin ongelmiin rankassa vesisateessa, eikä tehnyt lisäksi itse mitään ajovirhettä.

Mitä Coulthard sitten tarkoitti ajolinjalla, siirtykö Coultti ajolinjan oikealle puolelle vai pysyikö keskellä normaalia ajolinjaa, sitä tarkoitin videoiden syynäämisellä.

Pitäisin onnettomuutta Coultin syynä vain jos Schumacher toimi tilanteessa riittävällä varovaisuudella. Puoli kierrosta kuskin takana joka ei päästä rankassa vesisateessa ohi kertoo väkisin jostain ongelmista mihin kannattaa varautua. Eli onnettomuuden aiheuttanut syy saattaa olla Coultin jos Coultti pysy ajolinjan keskellä, mutta osallisena onnettomuuden synnyssä oli myös Schumi.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Hillitöntä! En pyydä anteeksi bemari!!!! yuck
 

Tinke

Well-known member
Liittynyt
15.10.2002
Viestit
63
Sijainti
Helsinki
Ferrari 4ever:
Noniin. Kyllähän tämä(kin) Mclarenin aiheuttama pelleily oli allekirjoittaneelle kohtuullisen selvää. Schumi olisi saannut tuosta kilpailusta aika paljolti itseluottamusta MM-taistoon. Sen verran ylivoimainen hän oli - koko kilpailun ajan. Osasin jo etukäteen pelätä DC:n varvausta, koska tiesin että Mclaren voisi komentaa miehen romuttamaan Schumin ulos kilpailusta tai tekemään jonkun puolilikaisen tempun. No DC teki sen kaikkein pahimman. Mies päätti ottaa jalkansa pois kaasupolkimelta kovassa vauhdissa - vesisateessa. No loppu onkin historiaa. Hyvä, että Coulthard puhui asiat julki. Taisivat synnittömien puolustajat, puhtaat valkoiset ritarit, saada jälleen tarhan lippuunsa.....
Ei mclaren pyytänyt davidia romuttamaan schumia. Ferrarillahan ne eri säännöt on. Eikös joskus mclaren keksinyt jotain hienoa autoonsa ja feffari halusi kieltää ne ja yllätteen fia kielsi sen. En vaan todellakaan muista mikä osa oli kyseessä.
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
jkjanne:

Puoli kierrosta kuskin takana joka ei päästä rankassa vesisateessa ohi kertoo väkisin jostain ongelmista mihin kannattaa varautua.
Mitkäköhän ongelmat aiheuttaa sen ettei voi päästää takana tulevaa ohi? Jos ongelmia oli niin miksei DC ajanut kunnolla sivuun.
DC ajoi radan oikeassa reunassa ja oli osittain ajolinjan päällä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ferrari 4ever:
Noniin. Kyllähän tämä(kin) Mclarenin aiheuttama pelleily oli allekirjoittaneelle kohtuullisen selvää. Schumi olisi saannut tuosta kilpailusta aika paljolti itseluottamusta MM-taistoon. Sen verran ylivoimainen hän oli - koko kilpailun ajan. Osasin jo etukäteen pelätä DC:n varvausta, koska tiesin että Mclaren voisi komentaa miehen romuttamaan Schumin ulos kilpailusta tai tekemään jonkun puolilikaisen tempun. No DC teki sen kaikkein pahimman. Mies päätti ottaa jalkansa pois kaasupolkimelta kovassa vauhdissa - vesisateessa. No loppu onkin historiaa. Hyvä, että Coulthard puhui asiat julki. Taisivat synnittömien puolustajat, puhtaat valkoiset ritarit, saada jälleen tarhan lippuunsa.....
Paskat sinä mitään tiennyt! Katsoit kisaa vääränväriset lasit päässä! McLaren ei käskenyt romuttaa Schumin autoa! Tuo oli kisatapahtuma, johon Coulthard oli näköjään jonkin verran enemmän osallinen kuin tiedettiin. Schumin vastaavat temput ovat kuitenkin sitä luokkaa, että Ferrari4everin on turha siellä uhota!

<small>[ 06-07-2003, 18:58: Message edited by: patriot ]</small>
 

holvius

Well-known member
Liittynyt
14.3.2001
Viestit
2338
Sijainti
Tampere
Tinke:
Ferrari 4ever:
Noniin. Kyllähän tämä(kin) Mclarenin aiheuttama pelleily oli allekirjoittaneelle kohtuullisen selvää. Schumi olisi saannut tuosta kilpailusta aika paljolti itseluottamusta MM-taistoon. Sen verran ylivoimainen hän oli - koko kilpailun ajan. Osasin jo etukäteen pelätä DC:n varvausta, koska tiesin että Mclaren voisi komentaa miehen romuttamaan Schumin ulos kilpailusta tai tekemään jonkun puolilikaisen tempun. No DC teki sen kaikkein pahimman. Mies päätti ottaa jalkansa pois kaasupolkimelta kovassa vauhdissa - vesisateessa. No loppu onkin historiaa. Hyvä, että Coulthard puhui asiat julki. Taisivat synnittömien puolustajat, puhtaat valkoiset ritarit, saada jälleen tarhan lippuunsa.....
Ei mclaren pyytänyt davidia romuttamaan schumia. Ferrarillahan ne eri säännöt on. Eikös joskus mclaren keksinyt jotain hienoa autoonsa ja feffari halusi kieltää ne ja yllätteen fia kielsi sen. En vaan todellakaan muista mikä osa oli kyseessä.
Samaa mieltä. Olen vaakuttunut, että tämänkin takana on Ferrarin ja Fian suuri salaliitto.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Oli kyllä vähän ihmeellistä miten monet väittivät tuolloin, että DC ei edes hidastanut yhteentörmäyksen sattuessa. Schumacherhan törmäsi Davidin perään todella kovaa. Tuskin David jarrutti, mutta nosti kaasun varmasti kokonaan. Muussa tapauksessa oli kyllä kyse todella hitaasta sadekelin kuljettajasta. Jarrutuspaikkaan oli vielä matkaa, ja DC oli ajolinjalla, joka kulki aivan oikeassa reunassa menosuuntaan nähden.

DC teki virheen, ja Schumi oli varomaton. Tapposyytteet olivat liioiteltuja, mutta en ihmettelisi vaikka David olisi puristanut ratista hieman tavallista kovempaa jo valmiiksi silloin kun tärähti. Joka tapauksessa kyseessä oli aivan turhanpäiväinen episodi, joka aiheutti vain jossittelua joka jatkuu näköjään vieläkin.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
jkjanne:
Pitäisin onnettomuutta Coultin syynä vain jos Schumacher toimi tilanteessa riittävällä varovaisuudella. Puoli kierrosta kuskin takana joka ei päästä rankassa vesisateessa ohi kertoo väkisin jostain ongelmista mihin kannattaa varautua. Eli onnettomuuden aiheuttanut syy saattaa olla Coultin jos Coultti pysy ajolinjan keskellä, mutta osallisena onnettomuuden synnyssä oli myös Schumi.
Mielestäni on mielenkiintoista, että vielä sen jälkeenkin kun Coulthard itse on myöntänyt virheensä ja ottanut syyn niskoilleen, olet itse kahden vaiheilla.

Lisäksi tämä kiinnitti huomioni:
Jos Coulthard hidasti ollessaan kokonaan ajolinjalla, sitten onnettomuuden syyt menevät skotin niskoille, sillä varauksella että Schumi piti asiallisen välin edellä ajavaan ja varautui sillä tavalla hitaamman kuskin ongelmiin rankassa vesisateessa, eikä tehnyt lisäksi itse mitään ajovirhettä.
Tuossahan se ongelma nimenomaan on. Jos näkyvyys on nolla, zilch, nada, niin miten pidetään asiallinen väli edellä ajavaan? Juuri tästähän koko hommassa on kyse, Schumi tuskin ehti edes havaita Coulthardin auton sijaintia ennen kuin oli liian myöhäistä.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Kolariin on kolme syyllistä:

1. Sää: Oliko Esterin pakko aukaista Per***nsä niin perusteellisesti?

2. Michael: Nyrkin heiluttelun sijaan olisi voinut pitää molemmat kädet ratissa ja keskittyä Davidin autoon. Ajoi idioottimaisesti lähes Davidin vaihdelaatikossa kiinni, kun näkyvyys oli nolla ja vaikka tiesti, että edellä ajavan pitää päästää jokatapauksessa ohi. Noloin keskeytys koko uran aikana.

3. David: Oliko pakko nostaa kaasua suoralla? Ja olisihan hänen pitänyt tietää, että jos takapeileistä ei näe mitään muuta kuin vesisumua, niin tuskin se takana ajavakaan paljoakaan näkee. Pisteet kuitenkin siitä, että antoi tilaa lähes nurmikolla ajaen, mutta sekään ei riittänyt.
 

Vittorio Jano

Well-known member
Liittynyt
26.9.2000
Viestit
739
Sijainti
metrossa maailman
Ihmeellistä, ettei edes Davidin tunnustuksen jälkeen kovapäisimmät antischumi / McLaren -tyypit kykene näkemään asiaa niin kuin se oli. Turha selitellä enää mistään väistämisestä ja että talli oli antanut ohjeita väistää. Ja sen jälkeen vielä, että Coulthard ei voinut nähdä tai tietää, että Schumi oli takana. David tiesi tasan tarkkaan, että takana on kierroksella ohittaja. Hän oli täysin ulkona kisasta ja olisi voinut väistää nokivasaransa kanssa vaikka nurtsille. Muutama sekunti ei olisi merkinnyt hänelle mitään.

On helppo epäillä ettei koko totuutta tiedetä vieläkään.
 

Enppu

Member
Liittynyt
25.10.1999
Viestit
16
Sijainti
Pello
On se vaan ihmeellistä, että vaikka DC tunnusti tehneensä virheen, löytyy täsätä armaasta suomenmaasta hänelle tai mäkkärin tominnalle vieläkin niin paljon puolustelijoita, että pitää alkaa tulkitsemaan vieläkin selvää sanomaa Scumia vastaan. DC:hän tunnusti tehneensä virheen ja sillä siisti. Scumi ei siis ollut se pääpiru, niinkuin te mäkkärin hännystelijät sen vieläkin yritätte kääntää. Siis Scumi ei ollut tässä asiassa se pääpiru. Ymmärsittekö???. Onko se nyt niin vaikeaa. Jo silloin videoidusta lähetyksestä näkyy selvästi kuinka yhtä-äkkiä DC:n ja Scumin välinen etäisyys lyheni nolaan. Kaarteeseen tullessa etäisyys pysyi suurinpiirtein samana. Selvästi siis näkyi että joko Scumi kiihdytti rajusti tai DC hölläsi kaasua äkillisesti. Kumpikohan vaihtoehto oli siis todennäköisempi.
Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja vaikka Scumi Häkän edessä, olisitte varmaan tuominneet Scumin ilman muuta selvänä murhayrityksen tehneenä.
Ottakaa siis järki käteen ja lukekaa uudelleen mitä DC sanoo ja hyväksykää tosiasiat.
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2509
Eipä tässä kukaan varmasti DC:tä ole puollustellut, virheenhän se toki teki, mutta tuskin nyt kuitenkaan tahallisesti, kuten innokkaimmat anti-mclaren/ferrariRyylz4Evah-toverit väittävät.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Vittorio Jano:
Ihmeellistä, ettei edes Davidin tunnustuksen jälkeen kovapäisimmät antischumi / McLaren -tyypit kykene näkemään asiaa niin kuin se oli. Turha selitellä enää mistään väistämisestä ja että talli oli antanut ohjeita väistää. Ja sen jälkeen vielä, että Coulthard ei voinut nähdä tai tietää, että Schumi oli takana. David tiesi tasan tarkkaan, että takana on kierroksella ohittaja. Hän oli täysin ulkona kisasta ja olisi voinut väistää nokivasaransa kanssa vaikka nurtsille. Muutama sekunti ei olisi merkinnyt hänelle mitään.

On helppo epäillä ettei koko totuutta tiedetä vieläkään.
Joopa joo... Kuinka monen olet nähnyt väistävän takana tulleita nurmikolle asti? :D Span kolari oli edellä mainitsemani kolmen asian suma. Sitä en mene arvioimaan kuka oli enemmän ja kuka vähemmän syyllinen. David ajoi tyhmästi ja toimi idioottimaisesti, mutta niin teki Michaelikin.

Ehkä Tifoseille olisi ollut parempi vaihtoehto, että David olisi pitänyt Schumin takanaan koko kisan päästämättä ohi? :D

Se, mitä täällä väitetään, että McLarenin olisi muka käsketty Davidia tahallisesti aiheuttamaan kolarin on valetta. Tapaus oli valitettava, mutta jo aikoja sitten loppuun käsitelty, eikä rangaistuksia jaettu, koska niihin ei ollut aihetta. Puhdas kilpailutilanne. Ihmiset ne niitä autoja ajaa, eivät ohjelmoidut robotit ja erehtyminen on inhimillistä.
 

Vittorio Jano

Well-known member
Liittynyt
26.9.2000
Viestit
739
Sijainti
metrossa maailman
Karpow:
Kuinka monen olet nähnyt väistävän takana tulleita nurmikolle asti? D
En kenenkään. Vielä vähemmän sateella. Jos kuitenkaan kuljettaja ei pysty antamaan tietä noin 12m leveällä radalla niin saisi sitten väistää sinne nurmikolle.
 

holvius

Well-known member
Liittynyt
14.3.2001
Viestit
2338
Sijainti
Tampere
Karpow:
Vittorio Jano:
Ihmeellistä, ettei edes Davidin tunnustuksen Turha selitellä enää mistään väistämisestä ja että talli oli antanut ohjeita väistää. Ja sen jälkeen vielä, että Coulthard ei voinut nähdä tai tietää, että Schumi oli takana. David tiesi tasan tarkkaan, että takana on kierroksella ohittaja. Hän oli täysin ulkona kisasta ja olisi voinut väistää nokivasaransa kanssa vaikka nurtsille. jälkeen kovapäisimmät antischumi / McLaren -tyypit kykene näkemään asiaa niin kuin se oli. Muutama sekunti ei olisi merkinnyt hänelle mitään.

On helppo epäillä ettei koko totuutta tiedetä vieläkään.
Ehkä Tifoseille olisi ollut parempi vaihtoehto, että David olisi pitänyt Schumin takanaan koko kisan päästämättä ohi? :D
Itse asiassa olisi ollut yksi ja sama. Muistaakseni Schumi taisi johtaa muita aika rutkasti ja olisi todennäköisesti hoitanut potin kotiin köröttelemällä Taavin takana koko loppumatkan.

Itse lähestyisin koko tätä episodia siitä, että vika olisi sen jolla olisi ollut toisintoimimismahdolisuus tai kumman olisi ollut helpompi välttää vahinko. Minusta vika oli silloin ja on yhä edelleen Taavin. Taavi nosteli sateella jossa näkyvyys oli lähellä nollaa ja pysyi itse ajo-linjalla. Schumi tuskin sellaista odotti ja oletti joten yhteetörmäys oli väistämätön. Välttääkseen vahingon suuren saatanan olisi pitänyt tietää/arvata että Taavi nostaa yhtäkkiä jalkansa kaasulta ja sitä tuskin, edes suurelta saatanalta voi odottaa.

<small>[ 07-07-2003, 12:05: Message edited by: holvius ]</small>
 

jkjanne

Well-known member
Liittynyt
12.1.2000
Viestit
604
Bobakki
Mielestäni on mielenkiintoista, että vielä sen jälkeenkin kun Coulthard itse on myöntänyt virheensä ja ottanut syyn niskoilleen, olet itse kahden vaiheilla.
"ja ottanut syyn niskoilleen"

Tästähän tässä keskutellaankin. Taitaa olla joku muu kahden vaiheilla, tai kykenemätön näkemään toista erilaista mielipidettä...

Lisäksi tämä kiinnitti huomioni:... Tuossahan se ongelma nimenomaan on. Jos näkyvyys on nolla, zilch, nada, niin miten pidetään asiallinen väli edellä ajavaan? Juuri tästähän koko hommassa on kyse, Schumi tuskin ehti edes havaita Coulthardin auton sijaintia ennen kuin oli liian myöhäistä.
Kilpa-ajo samalla kierroksella on eri juttu kuin kierroksella ohittaminen. Siitä ei pääse mihinkään että niin huonossa kelissä kannattaa varautua edellä olevan kuskin erikoisiin liikkeisiin, olihan hyvin tiedossa miten huono näkyvyys peileissä on ja miten hitaampi kuski voi tehdä ajovirheen tms.

Mitä et enää ymmärrä?

Normaalissa sijoitus-sijoitus kisassa ei saa tehdä brake testejä, Coultin hidastelu sateella kierroksella ohitettavana oli taas täysin mahdollista siinä kelissä. Schumi ei huomioinut keliä ja edellä olevan vaikeuksia tai ennakoimattomia ongelmia, törmäsi ja keskeytti.

Ajattele vaikka gt-sarjaa. Kuski ajaa 3/4 kierroksesta kiinni kierroksella ohitettavan auton kontissa, ja kyttää ohituspaikkaa. Keli on sateinen ja peileissä on näkyvyys nolla. Edellä oleva joutuu jostain syystä hidastamaan, ja takana ollut hermoheikko kyttääjä ajaa konttiin. Kuka saa katsoa peiliin? Se joka hidasti äkisti, vai se joka kyttäsi kontissa kiinni eikä tehnyt mitään päätelmiä siitä kun edellä oleva ei päästä rankassa vesisateessa ohi 3/4 kierroksen aikana, kun normaalisti päästetään ohi jo vähintään 3 mutkan aikana. Jotain pitää pääkopasta puuttua jos ei älyä siirtyä kauemmas jos sillä toisella on vaikka joku ongelma autossa. Lopultahan näytetään mustaa lippua jos kuski ei päästä ohi.

En kiellä etteikö onnettomuus ole Coultin syy jos ajatellaan sitä että tilaa olisi voinut antaa muuallakin ja aikasemmin, Schumihan oli siellä takana. Mutta Schumin tekosia on turha puolustella, siinä kelissä olisi pitänyt ottaa tilanteet varovasti ja ennakoida ongelmia.

<small>[ 07-07-2003, 21:26: Message edited by: jkjanne ]</small>
 

jkjanne

Well-known member
Liittynyt
12.1.2000
Viestit
604
Karpow:
Joopa joo... Kuinka monen olet nähnyt väistävän takana tulleita nurmikolle asti? D
Minardit Ferrareita muistaakseni -99 Nurburgringillä :p
 
Ylös