Oolraittia. Pientä hinkkausta, säätöä ja taputtelua tiedossa niin hyvä siitä lopulta tulee. Peljästyin jo että vehkeet on brakaamassa.Ylen Sankia Priha sanoi:Peräpäässä ilmeni jotain, mutta ei osannut vielä sanoa mitä. Tutkivat sitä ja yrittävät saada kuntoon.
Itse asiassa, ei ollu mekaanikko. Oli Kimin fysioterapeutti. Mark Arnall. Mutta joo, paineli takarengasta ja heilutti sitä, kokeili myös jotain takasiivestä. Ettei se Arnalkaan taida mikään tyhmä tollasissa asioissa olla... Hieno ajo Kimiltä kyllä. :thumbup: :thumbup: Huomenna kärkeen ja karkuun?Keijo sanoi:Huomasin että Kimin tullessa vikaan renkaanvaihtoon vasemmassa takarenkaassa ja takasiivessä oli jotain häikkää koska mekaanikko joutui niitä vähän aikaa painelemaan ja tästä ilmeisesti Kimikin puhui.Merkillistä että aina samalle miehelle sattuu näitä juttuja..:mad_old:
Eiks Kimi voittanu 2004 yhen stopin taktiikalla? Jotenkin muistelisin näin...Hmmp sanoi:Kimi otti sen mitä oli hakemassa, pienistä murheista huolimattakin. :ahem:
Heikin tilanne mietityttää. Heikin sektoriajat olivat Q3:ssa tasaisen hitaita, vaikka sitä ennen oli kovassa iskussa. Eli viittaa todellakin yhteen stoppiin. Muutoin tuota aikaa on vaikea selittää, ellei sitten jotain ole mennyt rikki.
Onko kenelläkään tilastotietoa, miten yhden stopin taktiikka on toiminut aiempina vuosina? Entä pehmeät - kovat renkaat, onko realistista ajaa vain kaksi stinttiä?
Sitä toivokaamme! :thumbup:jokke79 sanoi:Loistava suoritus Kimiltä. Massa on nyt sitten sopivasti tulppana Mäkkien edessä. Ei oikeastaan harmittaisi jos vaikka Hamilton ja Alonso kolaroisivat ekassa mutkassa
Ei ollut. Räkällä oli silloin kahden stopin taktiikka. Ekan kerran sisään kierroksella 13. ja viimeisen kerran kierroksella 29.IceManFani sanoi:Itse asiassa, ei ollu mekaanikko. Oli Kimin fysioterapeutti. Mark Arnall. Mutta joo, paineli takarengasta ja heilutti sitä, kokeili myös jotain takasiivestä. Ettei se Arnalkaan taida mikään tyhmä tollasissa asioissa olla... Hieno ajo Kimiltä kyllä. :thumbup: :thumbup: Huomenna kärkeen ja karkuun?
Eiks Kimi voittanu 2004 yhen stopin taktiikalla? Jotenkin muistelisin näin...
Edelleen se oli Kimin fysioterapeutti Mark Arnall.Ronttu sanoi:Hienoa Kimi :thumbup: ! Jotain se mekaanikko testasi Kimin tullessa vikan kerran varikolle. Painoi takasiivestä ja mun mielestä se tsiigas taka ripustuksia/iskareita.
Oliko se Arnall? Vai oliko se takasiiven painelija se Arnallin kaksoisolento? Se joka kylläkin kuuluu Massan tiimiin.IceManFani sanoi:Itse asiassa, ei ollu mekaanikko. Oli Kimin fysioterapeutti. Mark Arnall.
Kyllä se oli Arnall, tuskin massan mekaanikko tiimin jäsen Kimin autoa tulee katsastamaan... :dunno: :dunno: :dunno:mh_84 sanoi:Oliko se Arnall? Vai oliko se takasiiven painelija se Arnallin kaksoisolento? Se joka kylläkin kuuluu Massan tiimiin.
Niin sitä ihmettelinkin, ajattelin vain että sattui olemaan siinä kun Massa oli juuri varikolta lähtenyt.IceManFani sanoi:Kyllä se oli Arnall, tuskin massan mekaanikko tiimin jäsen Kimin autoa tulee katsastamaan... :dunno: :dunno: :dunno:
No, Heikki itse sanoi haastattelussa ettei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen että hän on raskaalla kuormalla.Hmmp sanoi:Kimi otti sen mitä oli hakemassa, pienistä murheista huolimattakin. :ahem:
Heikin tilanne mietityttää. Heikin sektoriajat olivat Q3:ssa tasaisen hitaita, vaikka sitä ennen oli kovassa iskussa. Eli viittaa todellakin yhteen stoppiin. Muutoin tuota aikaa on vaikea selittää, ellei sitten jotain ole mennyt rikki.
Onko kenelläkään tilastotietoa, miten yhden stopin taktiikka on toiminut aiempina vuosina? Entä pehmeät - kovat renkaat, onko realistista ajaa vain kaksi stinttiä?
Vähän riskitaktiikka, Belgiumissa kun sää voi muuttua nopeasti. Suunnitelematon renkaidenvaihto vie mahdollisen edun mennessään.HÖYNÄ sanoi:No, Heikki itse sanoi haastattelussa ettei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen että hän on raskaalla kuormalla.