Spa tarjosi jälleen kerran hienon kilpailun. Draamaa ja tapahtumia oli aivan riittämiin.
Heti aluksi pakko myöntää, että oon ollut kova Vettel-fani, mutta alkaa mennä täysin maku tosta kaverin törttöilystä. Ihan järkyttävää räpellystä jälleen kerran ja hyviä pisteitä hukkaan. Annetaan Sebille vielä mahdollisuus, mutta kyllä mä mestaruuden suon jollekkin muulle, jos tahti jatkuu yhtään samana.
Hamilton voitti ansaitusti, vaikka pullasi aika hienosti sen ulosajonsa. Webber ja Kubica ajoivat kanssa ihan hyvin ja ottivat hyviä pisteitä.
Kilpailun huumorista vastas eräs Fernando jälleen kerran. Väärät renkaat heti alkuun ja sitten kilpailun loppupäässä parkkeeras autonsa ennen aikojaan keskelle rataa. No ei anneta kaikkea kunniaa Alonsolle - myös Vettel veti hyvin narrin roolia tänään.
Loppupisteet meni sitten hyvin ajaneille kavereilla kanssa. Mersulta ihan posiitivinen kisa - samoin Kobalta, Petrovilta ja Alguersuarilta.
Mulle alkaa oleen ihan sama kuka voittaa mestaruuden, kunhan ei Alonso. Toivottavasti kuitenkin nähdään vielä loistavia kilpailuja ja saadaan lopulta jännittävä loppuratkaisu.