Spoilaus

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sam sanoi:
Tämä onkin kummallinen forum:
Formula 1 posts: 101,780
F1 vapaa posts: 25,364

Vapaa keskustelu posts: 310,158
Moni vapaan keskustelija kommentoi myös F1-puolelle ja seuraavat jopa formuloita. Onhan tämä sentään F1-FOORUM. Kummallista, että mies joka ei katsonut edes vuonna 1998 formuloita narisee täällä edelleen. :)
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
patriot sanoi:
Moni vapaan keskustelija kommentoi myös F1-puolelle ja seuraavat jopa formuloita. Onhan tämä sentään F1-FOORUM. Kummallista, että mies joka ei katsonut edes vuonna 1998 formuloita narisee täällä edelleen. :)
Seurasin niitä kuitenkin niin aktiivisesti telkusta kuin vain oli lähetyksiä vuodesta -82 aina vuoteen -98 asti. Jostain syystä kuitenkin sen jälkeen priorisoin oman perheen muiden viihteiden edelle. Jopa intissä mulla oli kannettava viiden tuuman telkku mukana. Tuli yksi kisa katsottua metsässä :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
patriot sanoi:
Moni vapaan keskustelija kommentoi myös F1-puolelle ja seuraavat jopa formuloita. Onhan tämä sentään F1-FOORUM. Kummallista, että mies joka ei katsonut edes vuonna 1998 formuloita narisee täällä edelleen. :)
Mikähän mandaatti sinulla on tällä 'FOORUMilla', kun vapaamatkustajana oletat voivasi valita forumille kirjoittavat henkilöt? :)
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sam sanoi:
Seurasin niitä kuitenkin niin aktiivisesti telkusta kuin vain oli lähetyksiä vuodesta -82 aina vuoteen -98 asti. Jostain syystä kuitenkin sen jälkeen priorisoin oman perheen muiden viihteiden edelle. Jopa intissä mulla oli kannettava viiden tuuman telkku mukana. Tuli yksi kisa katsottua metsässä :D
Ihan ok... Tosin tuskin perhe suuttuu, jos katot kisan sunnuntaina. :thumbup: Mutta tosiaan älä narise jos et kerran edes seuraa. :)
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Olga sanoi:
Mikähän mandaatti sinulla on tällä 'FOORUMilla', kun vapaamatkustajana oletat voivasi valita forumille kirjoittavat henkilöt? :)
Mikäs vapaamatkustaja mä olen? Enkä mä mitään halua valita. Ihmetyttää vaan eräiden henkilöiden narina....
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
kouvotsvoni sanoi:
Et ole maksanut VIP-maksuja, ja itsehän sinä nariset.
Mistä? En ole vip-oikeuksia aikoihin kaivannut... Sinä ja muut vip-maksun maksaneet ette ole missään paremmassa asemassa. Teillä ei ole mitään erivapauksia ja suorastaan melko säälittävää vedota johonkin 20 euron vip-maksuun. :D En ole sitä maksamassa jatkossakaan, mutta en myöskään luovu lajin reaaliaikaisuudesta. Keskustelu vapaassa jatkuu enemmistön tahdon määräämällä tavalla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Mistä? En ole vip-oikeuksia aikoihin kaivannut... Sinä ja muut vip-maksun maksaneet ette ole missään paremmassa asemassa. Teillä ei ole mitään erivapauksia ja suorastaan melko säälittävää vedota johonkin 20 euron vip-maksuun. :D En ole sitä maksamassa jatkossakaan, mutta en myöskään luovu lajin reaaliaikaisuudesta. Keskustelu vapaassa jatkuu enemmistön tahdon määräämällä tavalla.
Mun mielestä vielä huomattavasti säälittävämpää on vouhottaa ja narista täällä suu vaahdossa ilman, että vaivautuu tukemaan tätä forumia edes noilla naurettavilla 20 eurolla. Eikä kyse suinkaan ole edes sen vip-maksun suuruudesta vaan lähinnä periaatteesta: useimmat muut aktiviijäsenet olivat valmiita tukemaan tätä forumia kun tukea tarvittiin, sinä et. Niin yksinkertaista se kato on :)

Ettei syntyis väärinkäsityksiä: mun tarkoitukseni ei suinkaan ole ristiinnaulita niitä, jotka vip-maksua eivät ole maksaneet, sillä toisin kuin sinä, ne muut maksamatta jättäneet ymmärtävät sentään pitää suunsa supussa tämmösistä asioista eivätkä ole suuna päänä potkimassa muita (huom! maksaneita) forumilaisia pihalle. Taannoinhan sulla oli kova into päästä eroon liian vanhoista forumilaisista, nyt ovat sitten näköjään tulleet mukaan jo toisinajattelijatkin :rolleyes:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
What the fuck???? Ketä mä olen nyt pois potkimassa?

En ketään.. Ihmettelin äänen Samin toimintaa. En ole ainut ;)

Ja sitten ihmettelin Vellun narinaa spoilauksista. Realiajassa kauteen mennään ei voi mitään. :thumbup: Siinä ei vip-maksut auta... Kuka on seuraava vip-marttyyri joka tänne saapuu? :)

Aion siis jatkossakin "vaahdota" tärkeiden asioiden puolesta. Etenkin asioiden jotka palvelee F1-FOORUMIA, ja sen perimmäistä tarkoitusta. Mitään en tästä lystistä aio maksaa, jos homma kaatuu niin katuu. Mielipiteeni ei ole muuttunut mihinkään. Veskun ja Knoukkarin tavoin, sitten vain ulkoillaan enemmän. :)
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niille joilla ei ole Canal+ kanavia, niin...

[SPOIL] Rauman Lukko tippui säälipleijjareissa Ilvekselle[/SPOIL]
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
OoPee sanoi:
En aio maksaa, että saan kirjoittaa foorumille. :) Netissä tulee muutenkin roikuttua liikaa ja jos maksaisin niin joutuisin roikkumaan entistä enemmän, että tulis rahoille katetta. ;) Mulle riittää se, että maksan netistä ja formuloista. Korostan myös, että ketään ei ole kehotettu poistumaan... Paitsi jos haluaa ylläpitää jännitystä, eikä ole Max-kanavaa, niin sitten kannattaa pysyä poissa ennen koostelähetystä. Ei myöskään kannata tulla kertomaan foorumille, että ei seuraa formuloita. Sellaisten henkilöiden vip-maksut ei paljon lohduta. :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
patriot sanoi:
Mitään en tästä lystistä aio maksaa, jos homma kaatuu niin katuu. Mielipiteeni ei ole muuttunut mihinkään.
Se on myöhäistä rypistää, sitten kun homma on housussa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Sellaisten henkilöiden vip-maksut ei paljon lohduta. :)
Ahkerasti formuloita seuraavan henkilön maksamasta rahasummasta on hyötyä forumille, kun taas Samin suorittamasta maksusta ei? :confused:

Ok :eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
Aion siis jatkossakin "vaahdota" tärkeiden asioiden puolesta. Etenkin asioiden jotka palvelee F1-FOORUMIA, ja sen perimmäistä tarkoitusta.
On se kumma kun sinun roolia ja tärkeyttä F1-foorumilla, ei oikein ymmärrettä/myönnetä. .:nope:

Pidä vaan jatkossakin voorumi pystyssä nasevilla kommenteillasi. Niiden kommenttien arvoa ei voi rahassa mitata. Ei ainaskaan kakskymppisellä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minäkö puhuisin ristiin ja itseni pussiin. En ymmärrä, olenko kenties tyhmä?:(
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Formulanomi sanoi:
On se kumma kun sinun roolia ja tärkeyttä F1-foorumilla, ei oikein ymmärrettä/myönnetä. .:nope:

Pidä vaan jatkossakin voorumi pystyssä nasevilla kommenteillasi. Niiden kommenttien arvoa ei voi rahassa mitata. Ei ainaskaan kakskymppisellä.
Kukaan ei ole korvaamaton... :) Pointti oli nyt se, että tää foorum ei kaipaa hahmoja kertomaan, että ei seuraa formula ykkösiä. Tää foorum ei myöskään kaipaa mitään ihme rajoituksia. Reaaliajassa kommentoidaan jatkossakin.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Eräiden mukaan vain vip-maksun maksaneilla on oikeus esittää mielipiteitä... Siitähän tässä on kyse. Vip-maksu kortti vedetään aina tiukan paikan tullen esiin. "Et ole maksanut, et voi kommentoida"! Tsemiä taisteluunne...
 
Ylös