Luulen että valkkaisin pesäpallon, kun penkkiurheilu enempi mun juttu, kuin Springsteenin musiikki. Ei se paskaa ole mutta ns. hukkuu massaan artistien joukossa.Siinä olisikin tiukka paikka, jos pitäisi valita pesäpallon ja Brucen väliltä.
Ni mutku on aina opetettu että mihinkään tapahtumiin ei kuulu mennä. Eli ainoa oikea tapa viettää sitä vapaa-aikaa on oleilla kotona. Mutta jos joskus harvinaisessa tapauksessa saattaisi johokin tapahtumaan eksyä, niin missään tapauksessa mitään muita palveluita ei saa käyttää. Autolla oven eteen, siitä sitten istutaan koko tapahtuma omalla paikalla ja heti lopun suoraan kotiin.Hieman kyllä ihmettelen tuota yleistä livejuttujen dissausta. Olkoot sitten Pomon stadionkeikka, formulakisa Monzassa tai muu iso urheilutapahtuma, tai joku muu vastaava massayleisötapahtuma, niin on niissä oma erityinen tunnelmansa tilanteen mukaan, joka ei televisiosta välity. Ei paikan päällä välttämättä tilanteita kyllä näy kuten televisiosta ja matkat ja jonottaminen yms voi korveta, mutta silti...:ahem:
Höpö höpö.-Kertoo jotain Brucen musiikin arvostuksesta, jos kelpaa pressallekin. :thumbup:
Komp.Bruce on hieno artisti, jonka suuruus aukeaa kunnolla miehen "rivimateriaaliin" tarkemmin tutustumalla.
Komp.Stadionkeikoista en muuten paljon perusta.
En myöskään mennyt tällä kertaa mestoille.
Moon kaksi kertaa stadikalla katsomassa ollut ja nyt osui veljen muutto samalle päivälle keikan kanssa. Muuttamaan olin lupautunut jo talvella.Tosifaneja. Mollaa täällä täpöllä muita ja jää itse kotiin!![]()
Seli seli.Moon kaksi kertaa stadikalla katsomassa ollut ja nyt osui veljen muutto samalle päivälle keikan kanssa. Muuttamaan olin lupautunut jo talvella.
Se vaan kertoo susta, että sun kaverit on tollasia.Seli seli.
Moon muuttanut 4 kertaa, ja aina on kaverit keksineet tekosyyn jäädä tulematta muuttamaan, vaikka ovat luvanneet!:wall:
Onhan Obama itsekin "lauleskellut":Höpö höpö.
Kelpaa jotain pressan arvostuksesta, jos kelpaa Pomollekin.