Kyllä McLaren oli Midland-klooni. Midland'han julkaisi auton ulkonäön paljon ennemmin.Matxi sanoi:Parempi kuin McLaren-klooni Midland.
Jos ne hopeanväriset ovat sen takia, että kun sen värisiä osia on viisi, niin se on muistutuksena kaikille että autossa on viisi vikaa:Porttilan Laki sanoi:Itse olen vähän pettynyt väritykseen, odotin koko-oranssia. Tuo hopea ei vain sovi tuohon.
Ainakin olisin pistänyt vähän tummenpaa hopeaa vai onko tuo harmaa...Porttilan Laki sanoi:Kyllä McLaren oli Midland-klooni. Midland'han julkaisi auton ulkonäön paljon ennemmin.
Itse olen vähän pettynyt väritykseen, odotin koko-oranssia. Tuo hopea ei vain sovi tuohon.
IceManFani sanoi:Jahas ja nyt sitten ajavat koko loppukauden tuolla värityksellä. No, mikäpäs siinä, ainakin Mustakiikari & Kumppanit rupeavat nyt erottamaan McLarenit ja Midlandit toisistaan...
Kuten myös asiasta kiinnostuneen kalliomäyrän läheisyydessä olevia kiviäkinRusina sanoi:
..kuten Reef asian ilmaisee..
En olisi niinkään varma, kun Oskari Saaristosta on kyseIceManFani sanoi:Jahas ja nyt sitten ajavat koko loppukauden tuolla värityksellä. No, mikäpäs siinä, ainakin Mustakiikari & Kumppanit rupeavat nyt erottamaan McLarenit ja Midlandit toisistaan...
heh, erottahan noi ihan hyvin, kun toi mc on aika paljon leveampi, ainakin yo. kuvissa..Nick sanoi:En olisi niinkään varma, kun Oskari Saaristosta on kyse
Jotenkin tuo Spyker on suunnilleen yhtä sulavan oloinen kuin panssarivaunu kun asettaa tuolla tavalla kuvaan McLarenin kanssa :dunno: .Nick sanoi:En olisi niinkään varma, kun Oskari Saaristosta on kyse
Njoo.. muotoilussa selkeä ero. Spyker edustaa muutaman vuoden vanhempaa aerodynamiikkaa. Sen sijaan McLaren kokeili jo mp4-18-mallissaan aikas radikaalisti entisestä eroavaa muotoilua, sen jälkeläinen on tämäkin mp4-21.maradona sanoi:Jotenkin tuo Spyker on suunnilleen yhtä sulavan oloinen kuin panssarivaunu kun asettaa tuolla tavalla kuvaan McLarenin kanssa :dunno: .
silti menee saarella sekaisin..maradona sanoi:Jotenkin tuo Spyker on suunnilleen yhtä sulavan oloinen kuin panssarivaunu kun asettaa tuolla tavalla kuvaan McLarenin kanssa :dunno: .
En sitten tiedä onko kehitystyöstä paljon hyötyä kun moottorikehitys on jäädytettykaihis sanoi:Dodii nyt on sitte Spykerin takakontissa ferrarin moottorit. En sitten tiedä onko niin hyvä juttu, varmaan cossulta olisi saanut paremman palvelun ja kehitys työn. Eikö ferkun koneet vielä ole viime (eli tämän kautisia)??