kouvotsvoni
Banjottu
Ota Domppari hömpsyt akkuvettä.:alppu:
Sitä huoltamoilta saatavaa voin ottaakin.Ota Domppari hömpsyt akkuvettä.:alppu:
Vielä ehdit mopolla hakemaan lähimmästä paikasta :alppu:KAIKEN LISÄKSI OLUT ON LOPPUNUT!!!! GVOVOVVIDJSDSds.dd.. -1-11
elkaklä äädö
Puolet 24-päkistä jäljellä. Hah!KAIKEN LISÄKSI OLUT ON LOPPUNUT!!!! GVOVOVVIDJSDSds.dd.. -1-11
elkaklä äädö
Tulee.Tuleeko tiistaiaamulle oma polli?
Nyt ei ole mitään varmaa fatkaa heittää tähän, mutta sanoisin kuitenkin ihan varmana faktana että mopon laturi on niin tehoton kapistus että 25min on hyvin lyhyt aika ladata akkua joka on joutunut starttailemaan useamman minuutin.Oon miettiny et eikö tuo 25 minuutin työmatka riitä sitä starttausta varaamaan sinne takas, vai onko laturissa vikaa vai akku muuten vaan tiensä päässä.
Voi kun tietäisi.
Kyllä. Semminkin jos tosiaan laittaa vaan ne.Pyrys tarkoittaa vaan sitä, että mun täytyy vetää vähintään se puolitoistatuntia rallia ympäri kyliä. SEKÄ MENNESSÄ ETTÄ TULLESSA.
Alkaa kohta tuo linja-autovaihtoehto näyttää aika seksikkäältä. Laittaa vaan aurinkolasit päähän, ni on 100% katu-uskottavuus saavutettu!
kuulostaa suunnitelmalta :thumbup:Ajattelin yrittää seuraavaa operaatiota:
1. Koira lenkille akun sulaessa kylppärissä
2. huoltoaseman kautta akkuveden ostoon ja takas kotio
Mulla lie Tanaksesta mahdollisesti kaikki hehkut kateissa, mutta starttaa tunnin piuhituksella ihan ok.Juplan paketti-pökötti ei startannut. Vajaan tunnin oli piuhan päässä. Taitaa olla pari hehkua kaput.