Starttaako Dompparin skootteri maanantaiaamuna?

Miten onnistuu Dompparin työmatka maanantaiaamuna 14.12.2009

• Skootteri starttaa, mutta hyytyy matkalle

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    42

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
KAIKEN LISÄKSI OLUT ON LOPPUNUT!!!! GVOVOVVIDJSDSds.dd.. -1-11

elkaklä äädö

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oon miettiny et eikö tuo 25 minuutin työmatka riitä sitä starttausta varaamaan sinne takas, vai onko laturissa vikaa vai akku muuten vaan tiensä päässä.

Voi kun tietäisi.
Nyt ei ole mitään varmaa fatkaa heittää tähän, mutta sanoisin kuitenkin ihan varmana faktana että mopon laturi on niin tehoton kapistus että 25min on hyvin lyhyt aika ladata akkua joka on joutunut starttailemaan useamman minuutin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä en tiedä tästä asiasta mitään, mutta Pyrysin avatar yhdistettynä tuohon "... ei ole mitään varmaa fatkaa heittää tähän, mutta sanoisin kuitenkin ihan varmana faktana..." -höpötykseen aiheuttaa hyvänolontunteen ja hymyn kareen.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pyrys tarkoittaa vaan sitä, että mun täytyy vetää vähintään se puolitoistatuntia rallia ympäri kyliä. SEKÄ MENNESSÄ ETTÄ TULLESSA.

Alkaa kohta tuo linja-autovaihtoehto näyttää aika seksikkäältä. Laittaa vaan aurinkolasit päähän, ni on 100% katu-uskottavuus saavutettu!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Pyrys tarkoittaa vaan sitä, että mun täytyy vetää vähintään se puolitoistatuntia rallia ympäri kyliä. SEKÄ MENNESSÄ ETTÄ TULLESSA.

Alkaa kohta tuo linja-autovaihtoehto näyttää aika seksikkäältä. Laittaa vaan aurinkolasit päähän, ni on 100% katu-uskottavuus saavutettu!
Kyllä. Semminkin jos tosiaan laittaa vaan ne.

Muista sitten heti kotiin tullessa mennä postailemaan Juskan kyssäriin!