Mangelo
Well-known member
Ehkä vetää käteen vällyjen välissä.Et ilmeisesti liiku kouluun/töihin esim. polkupyörällä?
Ehkä vetää käteen vällyjen välissä.Et ilmeisesti liiku kouluun/töihin esim. polkupyörällä?
Komp.Kyllä tuntuisi olo aika rähjäytyneeltä, jos en voisi käydä aamulla suihkussa ennen kouluun/töihin lähtöä. Pelkkä ajatuskin puistattaa.
Miten lie toisensa poissulkevat asiat?Et ilmeisesti liiku kouluun/töihin esim. polkupyörällä?
Saati sitten tämä?Ehkä vetää käteen vällyjen välissä.
No siinä polkiessa saattaa tulla joskus vähän hiki niille, jotka ovat hikoavaa sorttia, joihin itse kuulun. Se taas tarkoittaa, että työpaikalla pitää jokatapauksessa peseytyä uudelleen. Kaksi suihkussakäyntiä ennen kuin kello lyö edes aamuyhdeksää tuntuisi ehkä jo vähän turhalta mutta jokainenhan tekee kuten parhaaksi katsoopi.Miten lie toisensa poissulkevat asiat?
Jaa niin. No jos töissä on suihku. Tosiaan. Vielä ei koskaan ole ollut.No siinä polkiessa saattaa tulla joskus vähän hiki niille, jotka ovat hikoavaa sorttia, joihin itse kuulun. Se taas tarkoittaa, että työpaikalla pitää jokatapauksessa peseytyä uudelleen. Kaksi suihkussakäyntiä ennen kuin kello lyö edes aamuyhdeksää tuntuisi ehkä jo vähän turhalta mutta jokainenhan tekee kuten parhaaksi katsoopi.
Onko silloin hikinen jos ei käy aamulla suihkussa? Miks mun pitäis yöllä hikoilla yleensäkään? Kun en hikoile päivälläkään.Yhteisesti todettakoon: Se hikinen imurikauppias Prisman tuulikaapissa on Mocce.
Lumihangessa pitäis pyöriä?Heh, tyypit tyypit peseytyy ihan väärin. LOL
Komp.Aamusuihkuttelu on kohdallain täysin turha toimenpide, sillä lounaaseen mennessä on kumminkin jo hikoillut. Mieluummin käy suihkussa duunin jälkeen, kun on jotain pois pestävääkin.
Huumeyksikön laskut meilläkin maksetaan ajallaan...Pitääkö soittaa Poliisin huumeyksikölle, että pääsevät osingoille?
Kouvolla kävi vahinko, hihhih.Itsehän kävin suihkussa viimeksi yöllä, koska
:frown:Kouvolla kävi vahinko, hihhih.
Plurahti puolukat pikkareihin eli menkat lauteille.Kouvolla kävi vahinko, hihhih.