Suihku

Kumpi suihku


  • Äänestäjiä yhteensä
    20
  • Äänestys suljettu. .

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Miten lie toisensa poissulkevat asiat?
No siinä polkiessa saattaa tulla joskus vähän hiki niille, jotka ovat hikoavaa sorttia, joihin itse kuulun. Se taas tarkoittaa, että työpaikalla pitää jokatapauksessa peseytyä uudelleen. Kaksi suihkussakäyntiä ennen kuin kello lyö edes aamuyhdeksää tuntuisi ehkä jo vähän turhalta mutta jokainenhan tekee kuten parhaaksi katsoopi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No siinä polkiessa saattaa tulla joskus vähän hiki niille, jotka ovat hikoavaa sorttia, joihin itse kuulun. Se taas tarkoittaa, että työpaikalla pitää jokatapauksessa peseytyä uudelleen. Kaksi suihkussakäyntiä ennen kuin kello lyö edes aamuyhdeksää tuntuisi ehkä jo vähän turhalta mutta jokainenhan tekee kuten parhaaksi katsoopi.
Jaa niin. No jos töissä on suihku. Tosiaan. Vielä ei koskaan ole ollut.

Sovittakoon että tämän useammin emme asiakeksusteluun sorru.
 

Örfil

Guest
Yhteisesti todettakoon: Se hikinen imurikauppias Prisman tuulikaapissa on Mocce.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Yhteisesti todettakoon: Se hikinen imurikauppias Prisman tuulikaapissa on Mocce.
Onko silloin hikinen jos ei käy aamulla suihkussa? Miks mun pitäis yöllä hikoilla yleensäkään? Kun en hikoile päivälläkään.

Hiki mulla tulee urheilessa ja sen jälkeen käyn suihkussa. Muuten harvemmin 'huvikseen'. Mutta kyllähän suihkukertoja tulee näinkin lähemmäs 10 viikossa, joten tuntuisi urvolta mennä vielä senkin lisäksi suihkuun.

Sisäpaisti mulla on helvetin kuiva iho muutenkin. Suihkussa käynti kuivattaa vain lisää.

No kohta suihkuun, uimaan, suihkuun, saunaan ja suihkuun.:eek:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Aamusuihkuttelu on kohdallain täysin turha toimenpide, sillä lounaaseen mennessä on kumminkin jo hikoillut. Mieluummin käy suihkussa duunin jälkeen, kun on jotain pois pestävääkin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Aamusuihkuttelu on kohdallain täysin turha toimenpide, sillä lounaaseen mennessä on kumminkin jo hikoillut. Mieluummin käy suihkussa duunin jälkeen, kun on jotain pois pestävääkin.
Komp.
Tai en nyt välttämättä hikoile joka työpäivä mut jauhopölyynnyn.
 
Ylös