Suihku

Kumpi suihku


  • Äänestäjiä yhteensä
    20
  • Äänestys suljettu. .

Örfil

Guest
Onko silloin hikinen jos ei käy aamulla suihkussa? Miks mun pitäis yöllä hikoilla yleensäkään? Kun en hikoile päivälläkään.

Hiki mulla tulee urheilessa ja sen jälkeen käyn suihkussa. Muuten harvemmin 'huvikseen'. Mutta kyllähän suihkukertoja tulee näinkin lähemmäs 10 viikossa, joten tuntuisi urvolta mennä vielä senkin lisäksi suihkuun.

Sisäpaisti mulla on helvetin kuiva iho muutenkin. Suihkussa käynti kuivattaa vain lisää.

No kohta suihkuun, uimaan, suihkuun, saunaan ja suihkuun.:eek:
Kuivaihoisia siis molemmat. Mulla ei vaan päivä ala ilman aamusuihkua. Tapansa kullakin.
Nyt muuten alkoi se kausi kesän jälkeen, jolloin on pakko rasvata päästä varpaisiin suihkun jälkeen.
Käyn suihkussa pahimmoilleen 3-4 kertaa päivässä. Aamusuihku, lenkkisuihku, pihatyösuihku, iltalenkkisuihku.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Se oli hienoa aikaa kun käytiin Hangon kisan jälkeen Racerin kanssa kimppasuihkussa ja niveoitiin toistemme lihaksikkaat alaselät.
 

Örfil

Guest
Hanakasti se Albert oli auttamassa "jorman" pesemisessä, mutta vetosin juuri puhjenneeseen herpekseen. Tajusi vihjeen :ahem:
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
No siinä polkiessa saattaa tulla joskus vähän hiki niille, jotka ovat hikoavaa sorttia, joihin itse kuulun. Se taas tarkoittaa, että työpaikalla pitää jokatapauksessa peseytyä uudelleen.
Siinä kontekstissa, että Albert on ammatiltaan bussinkuljettaja tämä on outo ratkaisu.
Toki hänen bussireittinsä asiakkaat ovat jo tottuneet alastomaan kuljettajaan, joka märkäpyyhkii itsens' ennen matkaan lähtöä.
 
Ylös