Suihkutottumukset

Käyn yleensä suihkussa

• Äänestäjiä yhteensä
    33

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pappalla aikoinaan tippu saha korkeelta reiden päälle ja melkein koko ojentaja(?)lihas poikki. Ei muuta ku puoli kiloo suolasta voita haavaan ja side päälle, oli konsti. Tuli siitä toimiva jalka, mutta karmee arpi toki jäi. Itse sitten pienenä poikana talttasin paattia veistäessä (ole varovainen JPP) tohon ranteen ja peukalon paikkeille kunnon välmän niin pappahan laitto siihen voita ja siteen tuumaten "ei tommosiin mitään sairaalareissuja tarvi". Seuraavana päivänä tuli täti (sairaanhoitaja) paikalle ja kiikutti mut sajatusten saattelemana samantien tikattavaksi. Komea arpi siitä jäi.
Tuosta tuli meileen, että mulla on vasemman käden peukalossa arpi, joka syntyi kun onnistuin tunkemaan fillaroidessani käteni takapyörän pinnojen väliin (tai no väliin ja väliin, riitti kun pinna osui peukalon tyveen ja leikkasi samalla siistin ja ohuen siivun mennessään). Jonkunmoinen saavutus kai tuokin :rolleyes:

Captain Howdy

Well-known member
Mutta Jjusbaniltapa lähti kerran PÄÄ IRTI! Faijansa laittoi pestoa väliin ja pään takaisin. Haisi basilikalle sen jälkeen tyyppi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juan Pablolla on kans näköjään ollu noita suihkutottumuksia:

Entinen F1-kuski törmäsi kesken kisan suihkumoottoriin

Juan Pablo Montoya joutui erikoiseen onnettomuuteen Nascar-osakilpailussa.

Daytonassa käydyssä kisassa Montoya törmäsi avolava-auton peräosaan sijoitettuun suihkumoottoriin, joka oli kiinnitetty autoon radan kuivaamiseksi.

Onnettomuus tapahtui, kun Montoya oli ohittamassa avolava-autoa.

Törmäyksen johdosta suihkumoottori leimahti liekkeihin. Kuivausauton kyydissä oli 750 litraa lentopetrolia, joten liekkien sammuttaminen ei tapahtunut käden käänteessä. Kilpailua jatkettiin yli kahden tunnin tauon jälkeen.

Kolumbialainen Montoya ajoi F1-sarjaa vuodet 2001-2006.
http://www.youtube.com/watch?v=tB3IcGqe50k

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Työpäivinä iltaisin, koulupäivinä aamuisin. Välillä käyn parikin kertaa päivässä suihkussa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tuosta tuli meileen, että mulla on vasemman käden peukalossa arpi, joka syntyi kun onnistuin tunkemaan fillaroidessani käteni takapyörän pinnojen väliin (tai no väliin ja väliin, riitti kun pinna osui peukalon tyveen ja leikkasi samalla siistin ja ohuen siivun mennessään). Jonkunmoinen saavutus kai tuokin :rolleyes:
Käden tunkeminen fillaroidessa takapyörän pinnojen väliin ansaitsee kyllä kunniamaininnan forumilla. Kysymys kaikkien huulilla on: missä ihmeen olosuhteissa kyseinen toiminta voi vaikuttaa miltään muulta kuin todella sysipaskalta idealta?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Käden tunkeminen fillaroidessa takapyörän pinnojen väliin ansaitsee kyllä kunniamaininnan forumilla. Kysymys kaikkien huulilla on: missä ihmeen olosuhteissa kyseinen toiminta voi vaikuttaa miltään muulta kuin todella sysipaskalta idealta?
Tuo vaikuttaa kaikissa olosuhteissa sysipaskalta idealta eikä yksinomaan vaikuta siltä vaan nimenomaan on sitä, mutta muistaakseni takalokasuoja kolisi jonkun ruuvin oltua löysällä tms. ja sain sitten kuningasidean fiksata tuon vian tekemättä ylimääräistä minuutin pysähdystä *huoh* :eek:

En suosittele, mutta mulla kävi itseasiassa todella hyvä nakki, ettei sen ihmememin käyny. Pinna raapas peukalon tyvestä noin puolen neliösentin klimpin veke, niin täydellisen hieno viilto, ettei edes pahemmin sattunut. Huonommalla tsägällä olisin onnistunut tunkemaan koko pekalon tahi kädenkin sinne pinnojen väliin :nope:

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jjusbanin mielestä kerran ruohonleikkurin terän suunnalta kuului pahaa ääntä. Arvatkaas mitä se sitten teki? Päätöntä menoa sen jälkeen ollutkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuo vaikuttaa kaikissa olosuhteissa sysipaskalta idealta eikä yksinomaan vaikuta siltä vaan nimenomaan on sitä, mutta muistaakseni takalokasuoja kolisi jonkun ruuvin oltua löysällä tms. ja sain sitten kuningasidean fiksata tuon vian tekemättä ylimääräistä minuutin pysähdystä *huoh* :eek:

En suosittele, mutta mulla kävi itseasiassa todella hyvä nakki, ettei sen ihmememin käyny. Pinna raapas peukalon tyvestä noin puolen neliösentin klimpin veke, niin täydellisen hieno viilto, ettei edes pahemmin sattunut. Huonommalla tsägällä olisin onnistunut tunkemaan koko pekalon tahi kädenkin sinne pinnojen väliin :nope:
Itsehän laitoin jalan pinnojen väliin lapsena kun en halunut minigolffaamaan. Olin systerin kyydissä ja yritti väkisin viedä. :mad:

Knoukka

Well-known member
Kerro ny vielä, että menittekö sitte lopulta golfaamaan vaiko ette? :confused:
Toivottavasti ei. Oma kokemus pikkupoikana vastaavanlaisesta on kun oltiin menossa minunkin odottamilleni amerikansukulaisten kutsuille eikä mulle kelvannut mutsin hankkimat uudet housut sitten millään. Aikani itkupotkin ja lopulta vanhemmat tokaisivat, että ei väkisin ja lähtivät pippaloille ilman mua. Opin kerrasta, että milloin kannattaa kitistä ja milloin ei. Hyvää kasvatusta. Kiitos.

Knoukka

Well-known member
Meniköhän nyt oikein? Jos eivät menneet, niin silloinhan Pikku-Mosse sai itkupotkuraivarillaan tahtonsa lävitse.

...tosin tuo selittäis PALJON!!! :frank:
Pikkulapset ja Mosse vieläkin reagoi just niin, että sitä vastaan mitä eniten tahtoo pullikoidaan kaikkein eniten. Varma tieto. Lukee niitä postauksia. Mossen postauksia siis!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meniköhän nyt oikein? Jos eivät menneet, niin silloinhan Pikku-Mosse sai itkupotkuraivarillaan tahtonsa lävitse.

...tosin tuo selittäis PALJON!!! :frank:
Kuuluu mun myyntimetodeihin.

Ostatko? Ai et? Vittusaatanahelvetti... AUAUAUAUUUU... NYT MENI LUU POIKKI. TILAA TAI HAASTAN TEIDÄT OIKEUTEEN LIIAN KOVASTA BETONISTA JA TERÄVÄSTÄ KIRVEESTÄ HYLLYSSÄ. :mad:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kuuluu mun myyntimetodeihin.

Ostatko? Ai et? Vittusaatanahelvetti... AUAUAUAUUUU... NYT MENI LUU POIKKI. TILAA TAI HAASTAN TEIDÄT OIKEUTEEN LIIAN KOVASTA BETONISTA JA TERÄVÄSTÄ KIRVEESTÄ HYLLYSSÄ. :mad:
En tajunnut mitään, mut voih että ku naurattaa.