Sukurutsaa ja muuta kivaa

Panisitko

• Kyllä

Äänet: 29 67,4%
  • Ei

Äänet: 14 32,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    43
  • Äänestys suljettu. .

WebSlave

Trackman
Kuvitellaanpa tilanne, että seksuaalisesti erittäinen haluttava serkkutyttö, tai -poika haluaisi suorittaa kanssasi kiihkeän kertayhdynnän. Kyseessä ei ole lisääntymistarkoitus tai minkäänlainen heilastelu vaan todellakin silkka eläimellinen himo ja sen pikainen tyydyttäminen. Suljetaan pois vielä nykyinen elämäntilanne ja muut häiritsevät tosielämän seikat sillai ettei nusasusta koituisi mitään harmia ulkopuolisille ja se jäisi salaisuudeksi. Panisitko?
Pelkästään noista boldatuista lähtökohdista en seksiä harrasta, joten jäisi tekemättä. Serkun kanssa vaadittavien olosuhteiden syntyminen olisi varsin epätodennäköistä (ja olemassaolevien serkkujen tapauksessa mahdotonta).

markoj

Custom User
Moon vähä yllättyny tosta, ettei Webbiksellä oo tapana heittäytyä eläimellisten himojen valtaan. Muutoinhan pollin tulos on ihan odotettu.

Jos itse mietin oikeita serkkujani, mikä ei suinkaan ollut kyselyn tarkoitus, niin ei sieltä taitaisi löytyä kuin korkeintaan yksi mahdollinen ehdokas. Serkkuja mulla on viidettäkymmenettä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Moon vähä yllättyny tosta, ettei Webbiksellä oo tapana heittäytyä eläimellisten himojen valtaan. Muutoinhan pollin tulos on ihan odotettu.

Jos itse mietin oikeita serkkujani, mikä ei suinkaan ollut kyselyn tarkoitus, niin ei sieltä taitaisi löytyä kuin korkeintaan yksi mahdollinen ehdokas. Serkkuja mulla on viidettäkymmenettä.
Selvästi viinan vähyydestä kielivä postaus.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Itsehän olen joskus 13v pussaillut erään serkkuflikan kanssa tai no jtn sukua se oli , serkku tahi pikkuserkku
edit : ... hmm oon aina muistanu että olis pikkuserkku , mutta nyt ku miettii tarkemmi, nii tais olla itseasiassa ihan serkku .
Mutta se oli suht harmillinen ja harmiton vahinko .

Makkonen

Guest
Jaahas.. sukurutsa käsitelty.. koska päästään tähän 'muuta kivaa' osioon???