jjv
Arschloch
Haluan vielä täsmentää, että tämähän ei millään tapaa liity minuun, vaan yhden kaverin puolesta kyselen, joka on tuota asiaa melkein pohtinut.vai olisko kuitenkaan?
Haluan vielä täsmentää, että tämähän ei millään tapaa liity minuun, vaan yhden kaverin puolesta kyselen, joka on tuota asiaa melkein pohtinut.vai olisko kuitenkaan?
Pelkästään noista boldatuista lähtökohdista en seksiä harrasta, joten jäisi tekemättä. Serkun kanssa vaadittavien olosuhteiden syntyminen olisi varsin epätodennäköistä (ja olemassaolevien serkkujen tapauksessa mahdotonta).Kuvitellaanpa tilanne, että seksuaalisesti erittäinen haluttava serkkutyttö, tai -poika haluaisi suorittaa kanssasi kiihkeän kertayhdynnän. Kyseessä ei ole lisääntymistarkoitus tai minkäänlainen heilastelu vaan todellakin silkka eläimellinen himo ja sen pikainen tyydyttäminen. Suljetaan pois vielä nykyinen elämäntilanne ja muut häiritsevät tosielämän seikat sillai ettei nusasusta koituisi mitään harmia ulkopuolisille ja se jäisi salaisuudeksi. Panisitko?
Selvästi viinan vähyydestä kielivä postaus.Moon vähä yllättyny tosta, ettei Webbiksellä oo tapana heittäytyä eläimellisten himojen valtaan. Muutoinhan pollin tulos on ihan odotettu.
Jos itse mietin oikeita serkkujani, mikä ei suinkaan ollut kyselyn tarkoitus, niin ei sieltä taitaisi löytyä kuin korkeintaan yksi mahdollinen ehdokas. Serkkuja mulla on viidettäkymmenettä.
Jos oikein tarkkoja ollaan niin asia on todettu jo muutaman kerran.Jos oikein tarkkoja ollaan, niin yhdyntä serkusten kesken ei ole Suomessa sukurutsaa. Ts.sukupuoliyhteys lähisukulaisen kanssa.
Juuri näin.Yks mun serkku asuu Forssassa. Vastaukseni on ei, turhan läheistä sukua, että homma sujuisi luontevasti, tai jotain semmosta.