Sunnuntain kuvativa

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26858
Siinäkö on muuten rivistössä 6 lipputankoa? Eikös lipputankoja pitäisi olla rivistössä pariton määrä? Näin olen nimittäin töipaikalla väittänyt. Töipaikan pihalla oli alunperin 3 salkoa, mutta yksi meni nurin ja mä olen sitä mieltä, että pitäis hankkia kolmas tahi sitten poistaa nykyisistä toinen. Häiritsee ainakin mun esteettistä silmääni sellainen lipputankopari.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Gaelilaisen jalkapallon maalitolppia valmistavan konepajan varastointialueesta on selkeästi kyse.
Olisko toi sitten Tolpan kylä siinä Sarkolan ja Tottijärven puolivälissä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Gaelilaisen jalkapallon maalitolppia valmistavan konepajan varastointialueesta on selkeästi kyse.
Olisko toi sitten Tolpan kylä siinä Sarkolan ja Tottijärven puolivälissä.
Ei ole kuva Tolpan kulmilta, ei.

Tolpan kylää kyllä taas kerran sivuan aamusella noin klo 08:00 autolla ajamalla. Mukavat nousut ja laskut niillä kulmin. Korvissa poksuu.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuva on Suomesta ja kuvattuna on sellainen ihmeellisyys että lipputangoissa ei ole lainkaan Suomen lippua vaikka on meidän Herramme ja Vapahtajamme armorikas nimipäiväjuhla.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Voin ajatella kuvassa olevan kentän olevan toimivan jonkun säännöllisesti järjestettävän tapahtuman areenana.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Lieneekö tuo se lato, jossa ITG on käynyt nuorna poikana itsekseen jörnimässä?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Tää kuva ei oo ainakaan meidän ajureiteiltä.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Jotenki nuo lipputankojen sijainti huutaa tiettyä paikkaa:
Nimittäin Teuvaa, Etelä-Pohjanmaan hulluinta kuntaa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vihjeenä mainittakoon, että muutama forumisti näkee päivittäin ratkaisun tähän tivaan ja iso osa on nähnyt sen vähintään yhden kerran...
Latomaisema on sama, joka ammoin oli kuvattuna kossupullon etiketissä. Ja taitaa olla muuten nykyäänkin. Toki maisemat ovat tuosta ajasta hieman muuttuneet, joten kuva ei vastaa etikettiä enää aivan yksi yhteen. Mutta kuten sanottua, moderaattorit näkevät kyseisen maiseman päivittäin korkatessaan ja kukapa meistä nyt ei olis kossupulloa nähnyt notta.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hyvä että tuli puheeksi.

Milloinkohan Marimekko saa syytteet kossupulloetiketin plagioinnista?
Niillä on just tollasia syntymävuoteni aikaisen etiketin kaltaisia (oikealle ja vasemmalle kaartuvia) viivoja kankaassaan.

 
Ylös