Sunnuntain lööppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelemme sitä, ettei lööpit näy tällä hetkellä. Ongelma johtuu siitä, että kävijämäärät lehdemme kotisivuilla nousivat pilviin, kun lentokone putosi maahan New Yorkissa. Ihmiset haluavat tietoa nopeasti ja he tietävät mistä sen saa ensimmäisenä

f1forum38.gif

Muistaakseni jokin uusi laki hyväksyttiin eduskunnassa syksyllä.. Hmm.. Mikäköhän se oli?

Tarkoitat varmaan lakia yksityisyyden suojasta työelämässä. Se tuli voimaan jo 1 päivänä lokakuuta 2001. :cool:

Originally posted by HulaBalooGuY:
<STRONG>Muistaakseni jokin uusi laki hyväksyttiin eduskunnassa syksyllä.. Hmm.. Mikäköhän se oli?</STRONG>

Tarkoitatko sitä lakia, joka kieltää autolla ajamisen wc-pöntön vettä nauttineelta?

Originally posted by HulaBalooGuY:
<STRONG>Muistaakseni jokin uusi laki hyväksyttiin eduskunnassa syksyllä.. Hmm.. Mikäköhän se oli?</STRONG>

Minusta se laki käsitteli etusormen ja otsan yhteensovittamista. Korjatkaa jos olen väärässä!

Mieluummin 'väärässä' kuin Tammelan torilla yrittämässä ostaa pimeetä Herbaa niinkun eräät K-junalla matkaavat hiipparit.

Mistä sitä nyt riemua revitään ? Enhän minä muuta päivisin teekkään. :D :D

Joo-o...

Olin jo viime viikonloppuna sitä mieltä, että tämä lööpittely on kärsinyt pikku inflaation mutta nyt kun lööppiin pitää pistää, että toimittajiemme laiskuuden vuoksi meillä ei ole tänään muita uutisia, on todettava, että koko touhun paras terä on todella kadonnut.