Puupää
Señor Member
Jotain speciaalia: Talvi-GP nastarenkailla
Jos joskus Suomeen saataisiin joku koppiautokaturatakisa niin olisi ihan hyvä.
Jos joskus Suomeen saataisiin joku koppiautokaturatakisa niin olisi ihan hyvä.
Ja majoitus metsään? Premium-matkapaketilla saa jopa teltan kaupan päälle... Täytyy ottaa huomioon myös kaikki muu fasiliteetti minkä F1-sirkus tarvitsee.Marckontscz sanoi:Minä kyllä väitän että ihan sama missä rata olis niin f1 kisassa olisi katsomot täynnä. Vaikka se olisi sitten kilpisjärvellä
Hartwall areena käy mainiosti.Ratman sanoi:Hjallis voisi pystyttää täysimittaisen formulahallin niin ei talvikaan haittaa.
Upeaa! Kisoista ei jännitystä puuttuis kun puolet noista valituista kaduista on kumminkin kesäaikaan auki tietöiden merkeissä ja korkeusvaihtelutkin jotain ennennäkemätöntä kun formulat kiipeäisivät salpausselkää ylös ykkösvaihteella hiusneulan jälkeenMoss sanoi:Kun se Ecclestone on niin kovasti haikaillut katuratojen perään, niin suunnittelin Riihimäelle oman radan, Rixu International Circuitin:
Keimola on mennyttä, ikävä kyllä. Sen perään on turha haikailla. Jonkinlaisena kunnianosoituksena menneisyydelle osaa rataprofiilista sentään aiotaan käyttää tulevan asuntoalueen tiestössä. Vanha valvontatorni on näköjään huonosta kunnostaan huolimatta ajateltu suojelukohteeksi. Saisikohan siihen kunnostettua näköalakahvilan, kuten pomoni ehdotti?lahill sanoi:Uskomattomat kylmät väreet tulevat kun kattelee kuvia rapistuvasta Keimolasta. Täytyy käydä joskus "Nesteen vieressä" fiilistelemässä ja haistelemassa tunnelmaa. Profiililta radan voisi saadakin f1-kuntoon.
Nyt vaan rahat kasaan...
Kiitos tästä!IceManFani sanoi:Voisivat rakentaa WebSlaven Imatrackin johonki. Siinähän ois just sopiva rata suomeen. :thumbup:
Tuskin on löydettävissä yhtä syytä, ja eiväthän kaikki edes kaatuneet. Turvallisuusvaatimukset "tappoivat" monta legendaarista rataa, talous monta muuta. Ympäristövaatimukset ja meluhaitat myös lopetti tai muutti monia.DaSilva sanoi:Kaatuiko nää kaikki vanhat radat ympäri maailman öljykriisiin vai mihin? Miksei Suomessa ois nyt rahaa rakentaa kun oli 60-luvullakin? Taitaa olla ennemmin tahdosta kiinni..
Tosta vanhan alkon (Rity-talo) nurkalta alkaa mielenkiintoinen ja varmasti tarpeeksi korkeusvaihteluita sisältävä osuusMoss sanoi:Kun se Ecclestone on niin kovasti haikaillut katuratojen perään, niin suunnittelin Riihimäelle oman radan, Rixu International Circuitin:
No nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus nettisivuissa!!! Siis hyi helvetti, mitä paskaa, suoraan sanottuna. Asia kiinnostaa todella paljon mutta meinaa järki lähteä noiden sivujen takia. Eiks joku nettisivuja harrastava vois vapaaehtoisesti tehdä kunnon Keimola-sivut? Tekisin itse mutta työkiireet eivät anna myöten.lahill sanoi:Tossa vähän lisää fiilistelyä: http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/
Revolt sanoi:No nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus nettisivuissa!!! Siis hyi helvetti, mitä paskaa, suoraan sanottuna. Asia kiinnostaa todella paljon mutta meinaa järki lähteä noiden sivujen takia. Eiks joku nettisivuja harrastava vois vapaaehtoisesti tehdä kunnon Keimola-sivut? Tekisin itse mutta työkiireet eivät anna myöten.
Ja suoraan topicin ytimeen!Revolt sanoi:No nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus nettisivuissa!!!
Ennen vanhaan otettiin pätkä normaalia maantietä, laitettiin ehkä vähän pensaikkoa matalaksi pahimmasta paikkaa ja vedettiin johonkin kohtaa maaliviiva. Siinä oli valmis rata. Nykyään pitäisi tehdä vähän muutakin.DaSilva sanoi:Kaatuiko nää kaikki vanhat radat ympäri maailman öljykriisiin vai mihin? Miksei Suomessa ois nyt rahaa rakentaa kun oli 60-luvullakin? Taitaa olla ennemmin tahdosta kiinni..