Suomen alkoholipolitiikka

Kumpi on Suomelle ja suomalaisille parempi?

• Lisää veroja, rajoituksia ja lantrausta

Äänet: 3 11,5%
  • Voitaisiin kokeilla jotain muutakin

Äänet: 16 61,5%
  • 20 vuotta uskossa

Äänet: 7 26,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    26

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Laki kieltää viinan mainostamisen anniskelupaikan seinien ulkopuolella. Ei mitään uutta. Minttukaakao, kossuvissy, jekkubattery. Sama asia.

Laki itsessään voi olla perseestä, mutta lain tulkinnassa ei ole mitään ihmeellistä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Laki kieltää viinan mainostamisen anniskelupaikan seinien ulkopuolella. Ei mitään uutta. Minttukaakao, kossuvissy, jekkubattery. Sama asia.
Näinköhän samaisella lauseella saa mainostaa alkoholitonta minttukaakaota? Vai pitääkö erikseen korostaa että kyse on nyt minttuSUKLAAkaakaosta?

Kiertoilmaisut vain kehiin. Tule, Minttu, kaakaolle. Tule villekaakaolle. Kaakao on hölmö sana kun sen kirjoittaa tarpeeksi monta kertaa.

burb

.
Kaakao on hölmö sana kun sen kirjoittaa tarpeeksi monta kertaa.
Ehkä se on linnun varoitushuuto. Tsirp tsirp, KAA-KAO, KAA-KAO, ki-ki-kii-kii. KAA-KAO, KAA-KAO!

Testaan tätä illempana pihamme tintteihin ja tulkkuihin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mun mielestä viinan mainostamisen rajaaminen anniskelupaikan sisälle on ihan ok. Ei viinan tarvitse olla sisäänheittotuote.

En siis oikein ymmärrä miksi minttukaakaota pitäisi saada mainostaa, kun ei rommikolaakaan saa.

Ja mä on sentään tehny bisnestä myymällä viinaa.

Kyse on vaan nillittämisestä nillittämisen vuoksi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jaa. No sitten testaan tuota hiekkakansaan. (Ne pelottavat ja ulisevat otukset hiekkalaatikolla)
Ne kandee häätää hiekkalaatikolta välittömästi! Pissivät ja kakkivat hiekkakansalaiset voi karkoittaa parilla karatepotkulla.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olen kait viallinen yksilö tai jotain kun en yhdistänyt Minttukaakaota alkoholiin.