Suomen Darwinit

jjv

Arschloch
Tuttua puuhaa ammoisista kesäduuneista. Keräilykoneella kilpaa kaahailu. Joku jannuista ajoi aina "vahingossa" jonkun mehupurkin kylkeen reiän ja siitä mehutiivistettä lattialle ja siitä hyvät sladit. Vittu mitä touhua. Ihme ettei tullu ruumiita.
Joo tuon tyylistä on tullut itsekkin touhuiltua joskus aikoinaan...kauan sitten...viime talvena

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuttua puuhaa ammoisista kesäduuneista. Keräilykoneella kilpaa kaahailu. Joku jannuista ajoi aina "vahingossa" jonkun mehupurkin kylkeen reiän ja siitä mehutiivistettä lattialle ja siitä hyvät sladit. Vittu mitä touhua. Ihme ettei tullu ruumiita.
Sitä näköjään joku muukin ollut mehutehtaalla kesätöissä. Ilmeisesti?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Puolustaudun sillä, että Viisikko-iässä (alle 10-vuotiaana) ei yleensä kai vielä lueta Morgan Kanea ja kumppaneita :frank:
On naurattanut pitkin päivää se, että Oopee on lukenut moneen kertaan Viisikoita. :D Muistelen, että olen itse joskus muksuna yrittänyt lukea ko. sarjaa, mutten tykänyt...

Tarzanit ja vähän myöhemmin sitten Karzanit upposi paremmin. Olen yrittänyt kuuklettamatta muistella, että kukas se kirjoittelikaan "Marssilaisista"...marsin aikakirjat tai jotain...oisko ollut just Tarzaneiden kirjoittaja...öööh...

Mutta tuli äsken mieleen myös se, että on mullakin vähän nolo kirjasarja ollut ihan näin aikuisena "suosikkina" eli http://fi.wikipedia.org/wiki/Maan_lapset
Tuo vissiin sellainen sarja, jota enämpi naiset tykkää lukea.:eek:

Tällä ei kait pääse vielä darwinistien joukkooon...:confused:

markoj

Custom User
On naurattanut pitkin päivää se, että Oopee on lukenut moneen kertaan Viisikoita. :D Muistelen, että olen itse joskus muksuna yrittänyt lukea ko. sarjaa, mutten tykänyt...

Tarzanit ja vähän myöhemmin sitten Karzanit upposi paremmin. Olen yrittänyt kuuklettamatta muistella, että kukas se kirjoittelikaan "Marssilaisista"...marsin aikakirjat tai jotain...oisko ollut just Tarzaneiden kirjoittaja...öööh...

Mutta tuli äsken mieleen myös se, että on mullakin vähän nolo kirjasarja ollut ihan näin aikuisena "suosikkina" eli http://fi.wikipedia.org/wiki/Maan_lapset
Tuo vissiin sellainen sarja, jota enämpi naiset tykkää lukea.:eek:

Tällä ei kait pääse vielä darwinistien joukkooon...:confused:
Lueskelin itekki sarjan kolme ekaa sillon ku ne ilmesty. Kirjakerhokirjoja tais olla. Tykkäsin toki, mutta en tietenkään aikuisena.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nauraa vaan, mutta tykkäsin sillon penskana ihan kybällä, taisin aloittaa niiden luvun joskus 1. luokalle mennessäni. Niitä lukiessa tuli muuten aina nälkä, Blytonilla oli joku käsittämätön perversio kuvailla kaikki ateriat, välipalat ja retkieväät pilkuntarkasti, ylipäätään jaksoin aina ihmetellä, että missä välissä ne edes jakso syödä sen kaiken :eek:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Nauraa vaan, mutta tykkäsin sillon penskana ihan kybällä, taisin aloittaa niiden luvun joskus 1. luokalle mennessäni. Niitä lukiessa tuli muuten aina nälkä, Blytonilla oli joku käsittämätön perversio kuvailla kaikki ateriat, välipalat ja retkieväät pilkuntarkasti, ylipäätään jaksoin aina ihmetellä, että missä välissä ne edes jakso syödä sen kaiken :eek:
Kasapäin tomaattia, salaattia ja kylmää kinkkua. Ja inkivääriolutta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kasapäin tomaattia, salaattia ja kylmää kinkkua. Ja inkivääriolutta.
:ahem::ahem::ahem:

Äläkä unohda keitettyjä kananmunia!

Penskana muistan hieman ihmetelleeni, kun en ginger alea tuntenut, että miten ne nyt bisukkaa vetävät, mutta päättelin sitten kuitenkin kyseessä olevan alkoholittoman juoman.

Törni

Well-known member
Enid Blytonin kirjat oli parhaita. Oma suosikkini oli "viisikko kusessa" :thumbup:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Itsehän olen lukenut paitsi suurimman osan Viisikoista, myös koko joukon Blytonin muita kirjoja useampaan otteeseen. Ei se kenestäkään paskempaa ihmistä tee. :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itsehän olen lukenut paitsi suurimman osan Viisikoista, myös koko joukon Blytonin muita kirjoja useampaan otteeseen. Ei se kenestäkään paskempaa ihmistä tee. :thumbup:
No ei tosiaankaan paskempaa, mutta saahan ko. asialle nauraa. Jos meinaan naurattaa...

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Päätti hypätä kännissä 20 metristä - katosi
Pelastuslaitos sai hälytyksen vähän kello 23 jälkeen.
Pelastuslaitos sai hälytyksen vähän kello 23 jälkeen.
Julkaistu: 27.05.2012 01:19, päivitetty: 27.05.2012 06:10

1990-luvulla syntyneen miehen pelätään kuolleen hänen hypättyään kalliolta mereen Varsinais-Suomessa Naantalissa.
Pelastuslaitos sai hälytyksen pian kello 23 jälkeen lauantaina.

Viiden hengen kaveriporukka oli viettämässä iltaa, kun yksi porukasta oli päättänyt hypätä noin 20 metrin korkeudesta veteen, kertoo päivystävä palomestari.

Toverit yrittivät pelastaa vahvasti päihtyneen hyppääjän. Kolme miehen kavereista hyppäsi veteen tarkoituksenaan hakea mies takaisin maalle, samalla kun yksi jäi kalliolle soittamaan hätäkeskukseen.

Viranomaisten sukellustehtävät lopetettiin parin tunnin etsinnän jälkeen. Päivystävän palomestarin mukaan kohta, josta henkilöä etsittiin, on syvä ja siinä on kova virtaus.

IS-STT
Taas yksi idiootti poistui geenipoolista.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/paatti-hypata-kannissa-20-metrista---katosi/art-1288472397344.html

Mangelo

Well-known member
US: "Vesipokeria" pelannut tyttö kuoli vesimyrkytykseen

Sunnuntai 27.5.2012 klo 11.43 (päivitetty klo 12.44)

Koulutytön sairauskohtaus aiheutti hurjan huhumyllyn vesipokerista

Viime viikolla leirikoulussa Ahvenanmaalla sairaskohtauksen saanut koulutyttö on menehtynyt vesimyrkytykseen, kirjoittaa Uudenkaupungin Sanomat. Vielä viime viikolla ei ollut varmaa, oliko tyttö todella saanut myrkytyksen liiallisesta veden juomisesta vai sairastunut jostain muusta syystä. Tapaus herätti runsaasti keskustelua sekä sosiaalisessa mediassa että lehdissä.

- Tyttärellemme on tehty ruumiinavaus. Kuolinsyyksi on varmistunut vesimyrkytys, joka johtui pienen piirin päähänpistosta pelata ns. vesipokeria, menehtyneen tytön vanhemmat vahvistavat Uudenkaupungin Sanomille.

Hengenvaarallista leikkiä

Tytön vanhemmat varoittavat lapsia ja nuoria erikoisen leikin vaaroista.

- Haluamme itse kertoa totuuden ja myös varoittaa nuoria vaarallisesta leikistä, he sanovat lehdelle.

Vanhemmat ihmettelevät asiantuntijoiden lehdissä antamia lausuntoja siitä, että liiallinen vedenjuonti ei voi johtaa kuolemaan. He toivovat myös, että väärä ja epäoikeudenmukainen kommentointi tapauksesta sosiaalisessa mediassa loppuu.

LÄHDE: Uudenkaupungin Sanomat

PIHLA HAKALA
pihla.hakala@iltalehti.fi
:(