Suomen MM-ralli 2021

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnttiL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Veikkaan sponsoriksi jotain pienempää yhteistyökumppania, veikkaus on Abloy. Toyota on jo virallinen yhteistyökumppani, joten nousisiko pääsponsoriksi.

Toivon mukaa tulis Ek-lippuja myös Päijälään olis himo mennä kun muutenkaa 5 vuoteen ole päässyt kattoon Rally Finlandia .

Milloinkohan MM-kisaan ilmoittautuminen päättyy? Ei taida olla mitään listaa jo osallistuneista julkaistuna missään?

Edit: Löytyikin, päättyy elokuun lopussa.
Löysitkö sä siis listan jo ilmoittautuneista? Mulla ei ainakaan puhelimella aukea kilpailun sivujen kautta ilmoitustaululta tuo entry & start lists.

Löysitkö sä siis listan jo ilmoittautuneista? Mulla ei ainakaan puhelimella aukea kilpailun sivujen kautta ilmoitustaululta tuo entry & start lists.
Eiköhän tuossa tarkoitettu että pvm. löytyi, ei siis itse lista. Ilmoittautuminen päättyy 31.8 klo 20:00

Näin vähän ajattelinkin, kunhan varmistin, ettei vaan ole Monninkylän SEO:n netti joka pätkii eikä vaan aukaise tuota listaa mulle :D

Secto Rally Finland siis.
Että mikä? Muutaman tunnin yöunilla ei tule mieleen, että mistä kyse :unsure: No, pakko mennä googlettamaan, joten kai tuolla sponssaamisella jo jotain saavutettiinkin... :sneaky:

Edit: oletan, että kyseessä on Secto Vaihtoautot. Toinen vaihtoehto olisi Secto Design Oy, joka nyt nousi omaan tietoisuuteen tuossa siivellä :rolleyes:

Secto Automotive Rally Finland toi. huom.
Aivan, olihan sekin listassa ja käy kyllä eniten järkeenkin, ei vaan enää rekisteröitynyt itsellä. Monta puulaakia osannut valita tuon Secton nimeensä.

Secto Automotive/vaihtoautothan ovat samaa puulaakia, mutta kyseessä siis ensisijaisesti autoleasing firma joka myös myy liisaamiaan autoja käytettynä. Kyllähän sieltä löytyy myös yksi entinen rallikuski automyyjänä.