Lasken sen kuuluvaksi Lappiin, kostoks.Vastaan Kainuu, koska siitä ei näy mainintaa laisin.
Kiitos.Vastaan Kainuu, koska siitä ei näy mainintaa laisin.
Mä en laskis. Ihan erilaisia. Kainuulaiset on vähän synkkiä mutta ystävällisiä. Lappalainen on epäluuloinen ja luulee että muut kusettaa, koska itse tekevät niin. Lappalaiset ovat kuitenkin erittäin huumorintajuisia.Lasken sen kuuluvaksi Lappiin, kostoks.
Enpä olisi varmaan ruksinut sitä, vaikka olisi vaihtoehdoissakin ollut. Kunhan pollin huonoutta korostelin.Kiitos.
Ite oot huono.Enpä olisi varmaan ruksinut sitä, vaikka olisi vaihtoehdoissakin ollut. Kunhan pollin huonoutta korostelin.
Komppaan 107%. Siellä ollaa niin itsevarmoja että huhheijjaa. Eikä se paska näköäjään pöyhimällä parane. Samanlaisia ovat koko ikänsä.Ja etelä-pohojalaaset meinas unohtua. Siinä on semmonen heimo että totuus ja mielikuva ei kohtaa toisiaan sitten ollenkaan. Kierompaa väkeä saa ettiä koirien ja kissojen kans. Jos kauppaa käyt eteläpohjalaisten kans niin aina maksu käteisellä ja ensin! Ostajiahan siellä riittää, ja "rahamiehiä" mutta maksajat onkin sitten kortilla. Ja sitä ittekehun määrää ja miten mahtavia ollaan. Jos eivät olisi niin naurettavia pellejä niin menisivät vittumaisimpaan heimoon että heilahtais. Maailman vittumaisimpaan.
Tuli nyt tällanen mieleen vallan, että lapista kotoisin oleva kaveri kertoi faktana, että helsingistä löytyy mulkuimmat ihmiset. Täysiä mulkkuja kuulemma jokikinen.
Peruste oli se, että helsssingissä ei voi istuutua vieraiden ihmisten pöytään iskemään juttua ja viettämään iltaa.
Kysyn vaan, miksi vitussa pitäisikään?
Ainakaan minua ei ihan gauhiast ginosta saada tuntematonta lappalaista pöytääni iskemään juttua kun olen kavereiden kanssa viettämässä iltaa.
Mut niin, ne mulkuimmat? Kai se on se lapin kansa.