Bobakki
@f1hog
Hmm. Itse olen valinnut esim. ajotyylin (Jean Alesi, Adam Carroll, Kazuki Nakajima), nimen (Will Power, Chris van der Drift) tai sadekelin taitojen (Jeremy McWilliams, Jürgen van den Goorbergh, JJ Lehto) perusteella.
Heh, en ole koskaan ajatellut v.d. Driftin nimen tarkoittavan jotain. Olen pitänyt sitä vain hollantilaisena nimenä muiden joukossa (vaikkakin kaveri näköjään onkin uusseelantilainen).Bobakki sanoi:nimen (Will Power, Chris van der Drift)
On sillä myös Hollannin kansalaisuus, vaikka onkin suurimman osan ikäänsä Uudessa-Seelannissa asunut.WebSlave sanoi:Heh, en ole koskaan ajatellut v.d. Driftin nimen tarkoittavan jotain. Olen pitänyt sitä vain hollantilaisena nimenä muiden joukossa (vaikkakin kaveri näköjään onkin uusseelantilainen).
Olikos se tuo Chris van der Drift ja Max Slide kun kehitteli drifting-ajot?WebSlave sanoi:Heh, en ole koskaan ajatellut v.d. Driftin nimen tarkoittavan jotain. Olen pitänyt sitä vain hollantilaisena nimenä muiden joukossa (vaikkakin kaveri näköjään onkin uusseelantilainen).
Samanmoiset 'ongelmat' on itselläni ollut ratamoottoripyöräilyssä. Diggasin muinoin Agostinista, Readista, Cecottosta ja Sheenesta, vaikka kisailivat suomalaisten kanssa. Raineyn ja Schwanzin sekä Rossin ja Biaggin taistot olivat hienoja, kannatin kaikkia!CARTer sanoi:Champ Car – sarjaa pitkään seuranneena kaikkien kuljettajien kannattamisesta muodostui myös viimeisinä vuosina pienoinen ongelma. Toivoin kaikille hyvää suoritusta, mutta en tietenkään kenenkään toisen kustannuksella. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että jokaisessa sarjassa tulisi olla edes yksi väritön, mauton ja tylsä "pahis", jonka voi tarpeen tullen uhrata. Ei ole koskaan hyvä, kun suosikki keskeyttää ja mahdollisuudet siihen ovat suuremmat, jos suosikkeja on 17-18 :nope: