Vellu
Kuninkaalleninen
Mä muotoilisin tuon siten, että harkitsisin vain HD-kameraa enää.Matxi sanoi:En harkitsisi missään nimessä ei-HD kameraa enää.
Mä muotoilisin tuon siten, että harkitsisin vain HD-kameraa enää.Matxi sanoi:En harkitsisi missään nimessä ei-HD kameraa enää.
Sama asia eri paketissa.Vellu sanoi:Mä muotoilisin tuon siten, että harkitsisin vain HD-kameraa enää.
Toiseen voi vastata kuittaamalla, ettet harkitse mitään muutakaan ;-)Matxi sanoi:Sama asia eri paketissa.
oho *fiufiufiiuuuuuuu*Vellu sanoi:Sony. Muita en välttämättä edes harkitsisi, ellei ole selkeästi edullisemmin vastaava laatu ja käyttömukavuus.
Käsittely muuttaa jo asian. Siihen ei mulla löydy taitoa eikä kärsivällisyyttä ja siksi suoraviivaisesti ajattelin, ettei sitä löydy muiltakaan kotikuvaajilta.jupla sanoi:Jos niitä aikoo katsella, pitäisi editoida videot lyhyemmiksi. Ja editointi se vasta hidasta puuhaa onkin. Mutta kun aikaa kuluu, katselee vanhoja kuvauksia ihan eri silmin. Naurattaa ja hävettää.
Sitä paitsi 'kotivideot' voivat sisältää kaikenlaista..
No nii just.Silkku sanoi:...voisin itsekin editoida, jos aikaa löytyisi.
Varsinkin jos johonkin Giganttiin tai Anttilaan menee. Toinen asia sitten on alan erikoisliikkeet. Netistä jos tilaa, niin sitten pitää tietää ihan tarkasti mitä haluaa.72 sanoi:Kiitos hyvistä vinkeistä. Kyllä pitää tietää jo liikkeeseen mennessä mitä haluaa, muuten myyjä jyrää.
Jr- sanoi:Suositelkaa jotain radio/cd-soitinta, sellasta tarpeeks pientä ja se olis tarkotus laittaa keittiöön.
Ajatuksissa olis hankkia Tivoli Audio Model One, kokemuksia??
http://www.tivoliaudio.com/product.php?productid=139&cat=262&page=1
Korjaan yhden pienen harhakäsityksen Tivoli Audiosta:OoPee sanoi:Aika kova hinta "Made in China" monoradiosta :eek!: :eek!: :eek!:
Et korjannut. Made in China niissä edelleenkin lukeePuoliPöhkö sanoi:Korjaan yhden pienen harhakäsityksen Tivoli Audiosta:
Tivoli Audio, LLC.
Seaport Center
70 Fargo Street
Suite 901
Boston, MA 02210
USA
Okei, tuota mä puolestani en tiennyt. :ahem:OoPee sanoi:Et korjannut. Made in China niissä edelleenkin lukee
Jos on hyvä niin ei oo väliks missä on tehty.OoPee sanoi:Näyttäis maksavan toi vempain täällä halvimmillaan 179 euroa. Aika kova hinta "Made in China" monoradiosta :eek!: :eek!: :eek!:
Ei toki olekaan, mutta vois kuvitella, että se näkyis myös hinnassa, että tuote on valmistettu halvan työvoiman maassa, kyseessä kun on edelleenkin "vain ja ainoastaan" monoradio.Jr- sanoi:Jos on hyvä niin ei oo väliks missä on tehty.