Super Bowl 2010

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jääpä katsomatta. Voisi olla ihan mielenkiintoinen laji, jos ymmärtäisi jotain, vaan enpä ymmärrä. Vilahtaakohan siellä jonkun tissi tänä vuonna?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eipä taida näkyä tässä taloudessa näkyvillä kanavilla, joten periaatteesta en katso.

WebSlave

Trackman
Mistä tuon näkee muualta kuin televisiosta? Löytyykö streamia lain?
Miksei televisio kelpaa? Nelonen SportPro näkyy ilman korttia tuon pelin ajan.

Niin, ja jos ei ole mitään hajua joukkueista, niin autourheilufanin suosikki on luonnollisesti Indianapolis Colts. :ahem:

Trullinkaasu

Well-known member
Minulla on sellainen mielikuva tästä lajista, että ainoastaan finaali kiinnostaa suomalaisia. Laji on totaalisessa pilven peitossa, kunnes finaali on käsillä. Ja finaalin lähestyessä alkaa tämä hysteerinen kailotus. Media rummuttaa paskakomppiaan kulkuset turvonneena.

Niin päättömältä juoksemiselta tuo vaikuttaa, ettei minulla ole motiivia katsella moista jenkkien roskaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minulla on sellainen mielikuva tästä lajista, että ainoastaan finaali kiinnostaa suomalaisia. Laji on totaalisessa pilven peitossa, kunnes finaali on käsillä. Ja finaalin lähestyessä alkaa tämä hysteerinen kailotus. Media rummuttaa paskakomppiaan kulkuset turvonneena.
:confused: Median rummutus? Hysteerinen kailotus? Minä ainakin kuulin ensimmäistä kertaa koko superbowlin ajankohdasta tämän toikin myötä ja seuraan kuitenkin melko aktiivisesti mediaa.

Trullinkaasu

Well-known member
:confused: Median rummutus? Hysteerinen kailotus? Minä ainakin kuulin ensimmäistä kertaa koko superbowlin ajankohdasta tämän toikin myötä ja seuraan kuitenkin melko aktiivisesti mediaa.
Yle.fi/urheilu ja maikkari ainakin. Myös radiossa on toitotettu jonkun verran.

jjv

Arschloch
Nelonen SportPro näkyy ilman korttia tuon pelin ajan.
No perhana just kirosin, kun olen kuutena viime vuonna tapahtuman katsonut ja tänä vuonna jäisi väliin, kun meni Neloselle. Nyt ei jaksa kyl koko ottelua enää kattoa, mut jos kattois jälkimmäisen puoliskon. Aamulla pitää kuitenkin herätä kuudelta niin väliäkö hällä, jos herää vaikka neljältä. Vai mihinköhän aikaan se puoliaikashow loppuu?

Estate

Well-known member
Telkkarin katsomisen mahdollistava USB-tikku (DVB-T) löytyy, mutta Welho ei jakele maksukanavia T-muodossa, niin en pääse tätä urheilujuhlaa seuraamaan. Minkään striimien etsimiseen ei mielenkiintoa riitä.

WebSlave

Trackman
Kaveri tuossa aikaisemmin soitteli New Yorkista (työmatkalla) ja aikoo katsoa matsin (siellä nyt ei televisiossa ole juuri mistään muusta puhuttukaan). Eli pitänee minut hereillä tekstiviestein ainakin alkupelistä.

Petri Piira

Olivier Gavetta
Kas, oli täälläkin Super Bowl ketju. Menkööt sit tännekin, KiloNet lienee paras valinta streameista, ei tarvii justintv/ustream jne. purkkavirityksistä välittää.

Sirius Project oli hieno kuulla yhtenä introista.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Öh, piti näkyä SportProlta, mutta ei ainakaan täällä näy (Sonera kaapeli). Näkyykö muilla?

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Vasta nyt eksyin vapaan puolelle.

Welhossa näkyy ainakin ilmaiskanavanakin. Irrotin moduulin (ja ohjelmakortin) televisiosta siirtääkseen sen toiseen boksiin jotta näen lähetyksen tästä pöytäkoneeltani ja ihmettelin että jatkuupa salattu lähetys pitkään Conax CAMin poistamisen jälkeen.

Sitten vasta muistin että näkeehän sen nyt ilman korttiakin..