Super Bowl 2010

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kyllä kainalopallo hakkaa baseballin ja kriketin 107:ataseitsemän nolla.:eek:
Totta. Tosin sitä nyt ei voida kovin suurena saavutuksena pitää..

Ja niille, jotka haluavat oikeasti kontaktilajin, jossa pelataan täysillä koko 80 minuuttia, niin katsokaa Rugby Unionia...
Hyvin totta. Rugbya ja aussifutista voidaan pitää soikiopalloilun saralla tosimiesten lajeina (toki ensin mainittu pieksee jälkimmäisen fyysisyydessä, mutta kuitenkin). :ahem:

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Pystytkö vakavasti ottaen sanomaan italialaisia potkupalloilijoita miehiksi... :D
Italot eivät ehkä ole paras esimerkki, mutta katsohan vaan esimerkiksi joidenkin toppareiden ruumiinrakennetta. Kyllä sieltäkin löytyy sitä voimaa ja paljon.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Italot eivät ehkä ole paras esimerkki, mutta katsohan vaan esimerkiksi joidenkin toppareiden ruumiinrakennetta. Kyllä sieltäkin löytyy sitä voimaa ja paljon.
En väittänytkään, etteivät futaajat olisi atleettisia, vaan takerruin Italialaisen jalkapalloilun a) miehekkyyteen (pienikin kontakti niin ollaan maassa itkemässä) ja b) rehellisyyteen...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Amerikkalainen jalkapallo on ihan mukava laji katsoa, mutta jefua pelaavat ja seuraavat ihmiset jotka vihaavat oikeaa jalkapalloa ovat hirveää porukkaa. :jaska:
Aivan mahtavaa. :D
Minun mielestä salibandysta tykkäävät, mutta 110m aitoja vihaavat on aivan hirveää porukkaa.

Trullinkaasu

Well-known member
No voimaa varmaan löytyykin kohtalaisesti, mutta ei sitä saa jalkapallossa käyttää. Ja ne kaatumiset onkin sitten ihan oma lukunsa. Ei kovin miehistä puuhaa.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
No voimaa varmaan löytyykin kohtalaisesti, mutta ei sitä saa jalkapallossa käyttää. Ja ne kaatumiset onkin sitten ihan oma lukunsa. Ei kovin miehistä puuhaa.
Nämä syöpäläishyppääjäkalastelijapelaajat voitaisiin jättää pois tästä. Futiksessakin tullaan kylkeen ja kovaa, mutta kaikki eivät onneksi jää maahan siitä itkemään.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eli tommonen marginaalilaji, kuin naisten keihäs on voitettuna EM-kultana yhtä arvokas kuin esim. F1 mestaruus???:rolleyes:
Ei sunkaan f1-tuntemuksessa ole hurraamista. Kuka suomalainen muka voitti F1 mestaruuden vuonna 1990? :doubtful:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Nämä syöpäläishyppääjäkalastelijapelaajat voitaisiin jättää pois tästä. Futiksessakin tullaan kylkeen ja kovaa, mutta kaikki eivät onneksi jää maahan siitä itkemään.
Ja huuda HEI TUOMARIII!! jos tuomari ei mene siihen mukaan...

jjv

Arschloch
Vitutti herätä viime yönä ja todeta tuo aiemmin mainittu Soneran ongelma. Kuutena edellisenä vuotena olen ottelun katsonut. Muita jenkkifutisotteluita en ole sit nähnytkään, vaikka olis joskus mahdollisuus ollutkin. Suomen jenkkifutiksesta tuli mieleen, että kotipitäjässäni kaveriporukka päätti ruveta lajia pelaamaan 90-luvulla ja heti pääsivät Sm-sarjaan ja taisivat pärjätäkin kohtuullisesti. Että tiedä sitten siitä tasosta...

Rugby on hieno laji, jota valitettavan harvoin telkkarista näkee. Muistaakseni kolmet edelliset MM-kisat ovat tulleet Ranskan tv5:ltä. Minkäs niminen se olikaan se Ranskan maajoukkueen pitkälettinen mohikaani, paikallinen rugby-jumala? Legendaarinen on myös Uuden-Seelannin joukkueen maori-tanssi ennen jokaista ottelua

Baseball ei oikein avaudu mulle...tai sitten se on vaa helvetin tylsää. Jenkkilajeista ykkönen on tietysti koripallo, jota Suomessakin käyn katsomassa ja yhden NBA-ottelunkin olen nähnyt. Brittilajeista kriketistä en ymmärrä mitään mut poolo on vauhdikasta katottavaa.

Dwayne

Toimistosihteeri
Sijainti
Hyvinkää
Jalkapallossa mua ärsyttää kaikenmaailman Robin Van Perseet ynnä muut kukkakepit jotka kaatuu ku puhaltaa 10 metrin päästä ---> se ei ole kovin urheilullista. Olen kyllä aika suuri jalkapallofani kuitenkin.

Baseballia en ole ikinä katsonut, mutta olen saanut sellaisen kuvan että koko lajia pelataan pelkästään sen takia että fanit voi seurata tilastoja. Siinä kuulemma tilastoidaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat.
Pesäpallo ei kiinnosta ollenkaan.

Rugby on hullua.

Koripallo on pelkkää antikliimaksia koko laji. pisteitä tulee noin joka kolmas sekunti ja minkäännäköistä voimaa ei saa käyttää ---> aika tylsää

ja lopuksi vielä...

Eikös fykkösetkin ole neitien laji, koska siinä ei saa taklata? :rolleyes:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Baseballia en ole ikinä katsonut, mutta olen saanut sellaisen kuvan että koko lajia pelataan pelkästään sen takia että fanit voi seurata tilastoja. Siinä kuulemma tilastoidaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat.
Sehän on sitten vähän kuin F1.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kuinka siistiä on yrittää vakuuttaa johonkin lajiin perehtynyt ja siitä pitävä tyyppi tämän lajin paskuudesta! Aivan voittamatonta vääntöä, timanttista!
Kyllä. Tässä on kyseessä "Schumi on paska, tajua se!"-kortti.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jalkapallossa mua ärsyttää kaikenmaailman Robin Van Perseet ynnä muut kukkakepit jotka kaatuu ku puhaltaa 10 metrin päästä ---> se ei ole kovin urheilullista. Olen kyllä aika suuri jalkapallofani kuitenkin.
Sivullekirjoittanutkin oli aika suuri jalkapallofani aikoinaan, mutta mainittu ilmiö näytteli suurta osaa siinä että haistatin lopulta paskat koko touhulle. Niin alkoi vituttaa se kaatuilu että matsin katsominen oli loppuvaiheessa pelkkää raivokohtausta..
Sittemmin en ole kokonaista potkupallopeliä katsonutkaan, kerran yritin mutta nukahdin. :eek:

Dwayne

Toimistosihteeri
Sijainti
Hyvinkää
Sivullekirjoittanutkin oli aika suuri jalkapallofani aikoinaan, mutta mainittu ilmiö näytteli suurta osaa siinä että haistatin lopulta paskat koko touhulle. Niin alkoi vituttaa se kaatuilu että matsin katsominen oli loppuvaiheessa pelkkää raivokohtausta..
Sittemmin en ole kokonaista potkupallopeliä katsonutkaan, kerran yritin mutta nukahdin. :eek:
Onneksi on olemassa kuitenkin Wayne Rooneyn tapaisia pelaajia, jotka nousee heti pystyyn jos kaatuvat ja jatkavat tilanteet loppuun asti...