Super Bowl 2010

WebSlave

Trackman
Vika Sonerassa. Jotenkin ei yllätä. Soneran tukifoorumilta poimittua:

"Soitin vikapalveluun ja vika on kuulema tiedossa, mutta kukaan ei osaa tehdä mitään sen korjaamiseksi."

On kyllä kädetöntä porukkaa, kun tämä ilmaiskatselu on ollut tiedossa ja mainostettua ainakin viikon, ja sitten asiaa ei ole muistettu/osattu hoitaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En katsonut.. Enkä ymmärrä miksi suomalaisia pitäisi tuollainen paska edes kiinnostaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
:eek:

Oliko nää jotku keilailun ämmämmät. Oliko Koivuniemi monesko :rolleyes:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Se viimeinen vähäinenkin kiinnostus tuota kohtaan meni kun otin jokunen vuosi sitten selville että noiden kausi kestää tyyliin 2kk ja 20 peliä.
Ei jaksa ymmärtää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En katsonut.. Enkä ymmärrä miksi suomalaisia pitäisi tuollainen paska edes kiinnostaa.
Tyypillinen suomalainen kommentti. Kun en itse seuraa, niin lajihan on paska.:rolleyes:

Toimittajat ovat just samanlaisia. Vuoden urheilija on aina joku väkisinhiihtäjä tai yleisurheilija, vaikka saavutus olis em-kultaa säkäheitolla tai räntäsateesssa säkällä voitettu hiihtokisa, kun muiden sukset ovat jäätyneet.:eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Se viimeinen vähäinenkin kiinnostus tuota kohtaan meni kun otin jokunen vuosi sitten selville että noiden kausi kestää tyyliin 2kk ja 20 peliä.
Ei jaksa ymmärtää.
Ja pelit itsessään kestää 10-15 min. Tapahtuma toki useita tunteja, mutta "tehokasta peliaikaa" on tuon verran.

.. ei siinä, yksi maailman taktisimmista peleistä - ei vain nappaa minua.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tyypillinen suomalainen kommentti. Kun en itse seuraa, niin lajihan on paska.:rolleyes:
Älä taas vie sanoja mun suuhun, en mä noin sanonut! Tiedän monia mielenkiintoisia lajeja, joita en itse juuri seuraa. Tosin seuraamattomuus johtuu usein siitä että ko. lajien televisiointi on suomessa harvinaisempaa. Esim. kelkkailu ja pikaluistelu ovat tällaisia lajeja. Onneksi olympialaisissa niitä lajeja näkee.

Kommentillani tarkoitin lähinnä sitä, että toi ameriikkalainen jalkapallohan on niin sairaalloista ameriikkahypetystä että huhhuh.. Sisäsiittoista sontaa.. Itse lajissa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta toi ameriikkakeskeisyys ällöttää.. Sitä myötä myös ihmetyttää miksi tuo yksi saatanan peli kiinnostaa ympäri maailmaa vaikka kyse on yhden KANSALLISEN höpöhöpösarjan loppuottelusta..

Sama kuin pesäpallon finaalimatsia seurattaisiin telkkarista joka puolella maailmaa.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Toimittajat ovat just samanlaisia. Vuoden urheilija on aina joku väkisinhiihtäjä tai yleisurheilija, vaikka saavutus olis em-kultaa säkäheitolla tai räntäsateesssa säkällä voitettu hiihtokisa, kun muiden sukset ovat jäätyneet.:eek:
Väität että Aino-Kaisa Saarinen voitti viimevuoden maailmanmestaruuden tsägällä eikä ansaitse vuoden urheilija -titteliä? :thumbfh:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kommentillani tarkoitin lähinnä sitä, että toi ameriikkalainen jalkapallohan on niin sairaalloista ameriikkahypetystä että huhhuh.. Sisäsiittoista sontaa.. Itse lajissa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta toi ameriikkakeskeisyys ällöttää.. Sitä myötä myös ihmetyttää miksi tuo yksi saatanan peli kiinnostaa ympäri maailmaa vaikka kyse on yhden KANSALLISEN höpöhöpösarjan loppuottelusta..
njaa. Matsia katsotaan maailmanlaajuisesti n. 100-110 miljoonan katsojan voimin (106 vuonna 2009) ja 162 miljoonaa katto osan pelistä. Tuosta määrästä varmaan 95+ prosenttia katotaan jenkeissä.

Knoukka

Well-known member
Tuli tästä toikista mieleen, että oon ollut Suomi-Amerikka -yhdistyksen jäsen öpaut kolkytä vuotta. Suomi-Usa -lehtikin tulee.

Että sen sortin sosialisti!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Täällä asiasta tarkempaa jarnaa, vuodelta 2007.

Siellä YSP on kaivanut tämmösen tilaston (lähdettä ei mainittu). Edit. itse asiassa se on mun postauksessa pikkasen ylempänä ja siinä on jopa linkki :rolleyes:
Alkulämmittelyä:
Pohjois-Amerikan (USA ja Kanada) väkiluku on noin 332,5 miljoonaa. Maailman 6 miljardin ihmisen joukosta se on 5,54%.
Edelleen viitteeseen tukeutuen: Super Bowlia katsoi vuonna 2005 93 miljoonaa katsojaa, joista 98% P-Amerikasta.. eli 91,14 miljoonaa.
Jos ajatellaan että P-Amerikan katsojaluku ois säilynyt ennallaan (epäilen), niin silti ~90% katsojista ois sieltä.

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Täällä asiasta tarkempaa jarnaa, vuodelta 2007.

Siellä YSP on kaivanut tämmösen tilaston (lähdettä ei mainittu), itse asiassa se on mun postauksessa pikkasen ylempänä ja siinä on jopa linkki :rolleyes:

Jos ajatellaan että P-Amerikan katsojaluku ois säilynyt ennallaan (epäilen), niin silti ~90% katsojista ois sieltä.
Okei, eli se mielikuva onkin vain median syytä, että tuo super bowl muka kiinnostaisi muitakin kuin jenkkejä (ei sinänsä mikään ylläri).. Iltalehden sivuilla on varmaan 10 eri otsikkoa super bowliin liittyen.. WTF?

Jacques

Sijainti
Helsinki
muotoilen siis lauseeni uudestaan.

Ihmetyttää miksi tuo yksi saatanan peli PITÄISI kiinnostaa ympäri maailmaa vaikka kyse on yhden KANSALLISEN höpöhöpösarjan loppuottelusta..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Okei, eli se mielikuva onkin vain median syytä, että tuo super bowl muka kiinnostaisi muitakin kuin jenkkejä (ei sinänsä mikään ylläri).. Iltalehden sivuilla on varmaan 10 eri otsikkoa super bowliin liittyen.. WTF?

juu! Tuolloin 2005 muunmaailman 2 miljoonasta katsojasta n. 50% oli briteissä. Sen jälkeen lienee muu eurooppa, joka kattoo tuota "mitä ihmettä nuo tuosta meuhkaa" idealla.

Uudelleen muotoiltu lause on hieno ;)

Dwayne

Toimistosihteeri
Sijainti
Hyvinkää
Kaunis laji, tullut tuota jonnin verran seurattua. matxille: haluaisin nähdä kun sä pelaat jenkkifutista yli 20 peliä vuodessa. Mahtais olla paikat kipeenä ;)

Juu ekan neljänneksen jaksoin seurata ja olin aika varma Coltsin voitosta siinä vaiheessa, mutta mitäs kävikään: Saints tuli ja nöyryytti

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Eipäs tullut edes tiedostettua että tätä törmäilyä oli taas tarjolla.
En siis katsonut, enkä usko että menetin mitään tärkeää..

Kun on näistä likimääräisesti objektiivisista subjektiriippuvaisista jutuista jo jauhettukin, niin etpäs voi kiistää tuota totuutta.
Nih.

Viimeksi muokattu: