Surullisten, murheellisten ja synkkien asioiden ilmoitustojck

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Aamulla saamani puhelu kertoi pitkäaikaisen työkaverini kuolemasta. Vakava sairaus lannisti lopulta hänet. On tosi tyhjä olo, eikä oikein tiedä mitä kirjoittaisi. Yritän jotakin...

Toistakymmentä vuotta työskentelimme yhdessä kahden eri työnantajan palveluksessa. Välillä talloimme toistemme varpaita, käänsimmeväänsimme peistä työasiossa ja tavoittelimme samaa paikkaa auringossa. Siis kuvainnollisesti. Kavereina pysyttiin työjutuista huolimatta.

Vaihdoin työpaikkaa vuosituhannen alussa, ja itsellenikin yllätykseksi pyysin tätä kaveria mukaani uuteen työpaikkaani. Vielä yllättävämpää oli kaverini luopuminen saavuttamastaan 'paikasta auringossa', ja siirto uuteen työhön vanavedessäni.

Kaveri sairastui jo entisen työpaikkamme aikoihin, mutta jatkoi sitkeästi työntekoa. Olimme vuoden '06 syksyllä palaamassa yksiltä messuilta, kun hän yllättäen otti puheeksi sairautensa. Menin melko sanattomaksi silloinkin. Eipä siinä osaa paljon sanoa, kun työkaveri sanoo kuolevansa ennen pitkää ja ennenaikaisesti...

Vuoden '07 syksyllä hän jäi sairaslomalle, miltä ei koskaan palannut. Viimeksi tapasin hänet firman joulujuhlassa viime joulukuussa.

Eilen illalla oli loppu tullut. Hää oli mua viikon vanhempi...

On se elo niin rajallista. Haikeanvaikea on mielentilani nyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista.
Anna käsi käteen, ollaan hiljaa.

Olen surussasi mukana. :frown:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Otan osaa. :frown:

Muistot kuitenkin onneksi säilyvät.

azly

Well-known member
kaikki loppuu aikanaan. ei elämään kannata kiintyä liiaksi, siitä seuraa vain surua ja tuskaa.

koitappa pärjäillä siellä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Harmin paikka.:(

Mun kertoman Rikun hautajaiset meni sitten vituralleen, kun ex-vaimo vaatikin sen hautajaispäivänä haudattavaksi Halikkoon eikä isiensä maille Tammisaareen.

Ero ei ollut vielä voimassa, vaan ns. harkinta-aika meneillään.

Kiusa se on pienikin kiusa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tsemiä ITG:lle. Masentavia tuollaiset tilanteet. Meinasin äsken soitella sulle, kun olin pikaisella kävelyllä. Ehkä vielä tänään paremmalla ajalla?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Harmin paikka.:(

Mun kertoman Rikun hautajaiset meni sitten vituralleen, kun ex-vaimo vaatikin sen hautajaispäivänä haudattavaksi Halikkoon eikä isiensä maille Tammisaareen.

Ero ei ollut vielä voimassa, vaan ns. harkinta-aika meneillään.

Kiusa se on pienikin kiusa.
Olen valitettavasti joutunut huomaamaan muutamien suht läheisten ihmisten erojen aikana & jälkeen miten yllättävän paljon toinen ihminen voi eroprosessin aikana muuttua. Ei uskoisi käytöksen perusteella samaksi ihmiseksi. Mikäli parilla on yhteisiä lapsia, tilanne menee vielä vekkulimmaksi :thumbdown Säälittävää sanon minä.