Suunnitelmat ja toteumat tänne!

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Suunnitelmissa ois tintata vielä pari tuntia ja sitte puolilta päivin tirsoille. Kello 5-6pm. (17-18 militääriaikaa, heh jenkit) ylös, suihku ja pitäs lähteä "kutsuille" tinttaamaan ja safkaamaan. Maanantai on aluhousupäivä lievällä loivennuksella. Raportoin jossain vaiheessa menikö asiat niinku oli tarkoitus. Luultavasti.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Suunnitelmissa ois tintata vielä pari tuntia ja sitte puolilta päivin tirsoille. Kello 5-6pm. (17-18 militääriaikaa, heh jenkit) ylös, suihku ja pitäs lähteä "kutsuille" tinttaamaan ja safkaamaan. Maanantai on aluhousupäivä lievällä loivennuksella. Raportoin jossain vaiheessa menikö asiat niinku oli tarkoitus. Luultavasti.
Ihan hyvä suunnitelma. Mutta 3-4 neljän tunnin tirsoilla saattaa laskuhumala kääntyä jo krapulaksi, mikä on joskus hankala käännettävä. Suosittelen, että tinttaatkin kahteen (14eljääntoista), tuplapaukulla uneen ja herätessä jallu-kahvi tms piristävä. Tai jos sulla sattuu olemaan vauhtia niin pari viivaa sitä. Ei tarvi tirsoja ja pysyy katse tarkkana koko päivän. Puhumattakaan siitä sosiaalisuuden ja juttujen määrästä "kutsuilla".
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ihan hyvä suunnitelma. Mutta 3-4 neljän tunnin tirsoilla saattaa laskuhumala kääntyä jo krapulaksi, mikä on joskus hankala käännettävä. Suosittelen, että tinttaatkin kahteen (14eljääntoista), tuplapaukulla uneen ja herätessä jallu-kahvi tms piristävä. Tai jos sulla sattuu olemaan vauhtia niin pari viivaa sitä. Ei tarvi tirsoja ja pysyy katse tarkkana koko päivän. Puhumattakaan siitä sosiaalisuuden ja juttujen määrästä "kutsuilla".
Tää suunnitelma perustuu aika tarkkakaan oman elimistön tuntemiseen. Jos olen arvioinut oikein humalani asteen puolen päivän tienoille niin just toi määrä unta on mulle sopiva. Kännissä nukkumaan laittaessa herään yleensä 4-6 tunnin päästä suht kirkkain mielin. Toki vielä humalassa, mutta en tokkurassa. Siihen pari napakkaa napsua ja suihku niin ollaan taas hyvässä seilissä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tää suunnitelma perustuu aika tarkkakaan oman elimistön tuntemiseen. Jos olen arvioinut oikein humalani asteen puolen päivän tienoille niin just toi määrä unta on mulle sopiva. Kännissä nukkumaan laittaessa herään yleensä 4-6 tunnin päästä suht kirkkain mielin. Toki vielä humalassa, mutta en tokkurassa. Siihen pari napakkaa napsua ja suihku niin ollaan taas hyvässä seilissä.
Juu. Meissä on eroja. Mulle tulee yli kahden tunnin unista pöhnä, joka on kyllä käännettävissä, mutta vie sen tunnin että kääntyy. Toisaalta se, että kuinka paljon on viinaa päässä unille mentäessä vaikuttaa vahvasti. Kai huomioit karmean riskin, että heräätkin 8-9 maissa (20-21) krapulan ja laskuhumalan sietämättömään yhdistelmään, juhlat on pidetty, räntää sataa ja oot IHAN YKSIN!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kai huomioit karmean riskin, että heräätkin 8-9 maissa (20-21) krapulan ja laskuhumalan sietämättömään yhdistelmään, juhlat on pidetty, räntää sataa ja oot IHAN YKSIN!
Eli normi biletys meikäläiseltä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Odotan rystyset valkoisina markojiin selvitystä illan kulusta?!

Onko päivän banni muuten 24h vai seuraava päivä vai miten? Ja tapahtuuko bannin vapauttaminen manuaalisesti vai onks modeilla joku hieno BANJOAJASTIN raksuttamassa taustalla?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Suunnitelmissa tänään uusin bondin(Skyfall) katsominen kaverin kanssa vantaan flamingon teatterissa klo 17.45 alkaen.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Odotan rystyset valkoisina markojiin selvitystä illan kulusta?!

Onko päivän banni muuten 24h vai seuraava päivä vai miten? Ja tapahtuuko bannin vapauttaminen manuaalisesti vai onks modeilla joku hieno BANJOAJASTIN raksuttamassa taustalla?
Banniautomaatti pelittää ihan hyvin.

Silloin se ei toimi, kun valikoista valitsee toisin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Suunnitelmissa on lämminhenkistä kuittailua markojlle ihan vaan vastalahjana, kun mulle kuittailee bannin olessa päällä. :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Suunnitelmissa ois tintata vielä pari tuntia ja sitte puolilta päivin tirsoille. Kello 5-6pm. (17-18 militääriaikaa, heh jenkit) ylös, suihku ja pitäs lähteä "kutsuille" tinttaamaan ja safkaamaan. Maanantai on aluhousupäivä lievällä loivennuksella. Raportoin jossain vaiheessa menikö asiat niinku oli tarkoitus. Luultavasti.
Eihän se ihan noin menny.

En saanu juurikaan nukuttua vaan laittelin vielä muutaman tarkoin harkitun viestin forumille ja taisin viesteillä ja soitella muutenkin sellaisille tahoille, joille ei ehkä olis kannattanut siinä mielentilassa. Jatkoin kuitenkin nesteytystä ja pääsin kuin pääsinkin paikan päälle, joskin hieman myöhässä. Ruokailun yhteydessä keskustelimme päivän polttavista aiheista, kuten rintamamiestalot ja kulkutaudit. Itse tosin vietin suurimman osan ruokailusta saniteettitiloissa, eikä oikein ruokakaan maistunut sieltä käsin. Ruokailun päätyttyä juhlaväki siirtyi oleskelutiloihin jatkamaan seurustelua virvokkeiden parissa. Itsekin olin alkuvaiheessa mukana, mutta varsin pian löysin sopivamman paikan horisontaaliasennossa pimeästä huoneesta. Hieman silmiä lepuutettuani nousin ylos ja totesin enimpien ihmisten häipyneen ja taloväen laittautuneen yöpuulle. Päädyin istuskelemaan keittiöön ja rääpimään jääkaappikylmää illallista huoneenlämpöisen oluen kera. Soitin myös pitkähkön puhelun, joka loppu vasta, kun puhelimestä loppui virta. Onneksi vastaanottaja oli iäkäs, viisas ja ymmärtäväinen nainen, joka usein ilman minun häiriköintiäkin valvoo öitään. Virran loputtua katselin ikkunasta parkkipaikkaa ja yritin jutella kissan kans, mutta sitä ei kai mun jutut kiinnostanut, koska häipyi paikalta varsin nopeasti. Tässä vaiheessa ajattelin, että oiskohan vieraan jo aika lähteä. Talonväki on onneksi varsin tuttua ja joskus on käynyt myös toistepäin. Haalin kamani mukaan ja lähdin hippasemaan kotia kohti. Ulkona huomasin, että täällähän sataa vettä ja matkaakin on jonkin verran. Eipä hätää, soitan taksin. Tai oisin soittanut, jos puhelimessa ois ollu virtaa. Talsin siis sateessa ja matkalla tuli vastaan maastopukuinen mies. En moikannut. Sade taukosi ehkä parisataa metriä ennen kotiovea.

Yhtä kaikki, suosittelen valvomista ja alkoholia muutaman päivän annoksina, jos esimerkiksi on jotain hankalaa mielen päällä tai muuten hutera olo ihmisenä, tai jotain.

Toi juttuhan on ihan puppua ja kaikki meni oikeesti niinku oli suunniteltu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
markoj toteutti suunnitelmansa näemmä just eikä melkein. Miehekäs teko!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aion tulevalla pitkäsoitollani lanseerata käsitteen oopperaräp. Kajauttelen kumealla kastraattiäänelläni kauniita kakofonioita kerrassaan. Siitäs saatte sitten ja.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Suunnittelin tossa noin aiemmin, että voisin aikani kuluksi hämätä hahmoa Pyryf leikittelemällä ääneen ajatuksella, että hankkisin edustamastaan yrityksestä moottorilla varustetun takavedon.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei menny hämyyn, kävi toisin päin!
Tuli siinä sitten hämäyksenomaisesti sitouduttua hankkimaan takavedolla varustettu moottori! :thumbfh:

Eli ihan meni totanoin tuollaviisiin tuo tuossa!
 
Ylös