OoPee
Nuori ikäisekseen
Noin niinku ihan ensikuuntelulla jossain kammottavan ja karmean välimaastossa72 sanoi:Käy kuikuumassa Indican kotisivut.
Noin niinku ihan ensikuuntelulla jossain kammottavan ja karmean välimaastossa72 sanoi:Käy kuikuumassa Indican kotisivut.
Niin tuohon vielä piti sanomani, että jos sen haluaisin vain HANKKIA, niin se plättyhän on ollu jo pidempään tarjolla siellä, mistä tommosia nyt yleensä HANKITAAN.72 sanoi:Hieno homma jos OSTAT. Edellisen muistaakseni HANKIT.
Ei taida olla kuin Promo jossa on puhuttu päälleOoPee sanoi:Niin tuohon vielä piti sanomani, että jos sen haluaisin vain HANKKIA, niin se plättyhän on ollu jo pidempään tarjolla siellä, mistä tommosia nyt yleensä HANKITAAN.
En kuitenkaan ole HANKKINUT :frank:
Kyseessä on mun käsittääkseni promoversio, jonka levyyhtiö lähetti medialle (lehdille, radiolle, janiinpäinpois) ikäänkuin koekuunneltavaksi. En tiedä puhutaanko päälle, alle, sivulle vaiko lainDoubtful sanoi:Ei taida olla kuin Promo jossa on puhuttu päälle
OoPee sanoi:Kyseessä on mun käsittääkseni promoversio, jonka levyyhtiö lähetti medialle (lehdille, radiolle, janiinpäinpois) ikäänkuin koekuunneltavaksi. En tiedä puhutaanko päälle, alle, sivulle vaiko lain
Sen verran olin utelias, että kävin tsekkaamassa jo pari viikkoa sitten, että onko jo tarjolla ja olihan se
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=841314&postcount=494 :frank:72 sanoi:Tottakai kävit, olethan piilo-tosifani!
Puhuttu on päälle joo jaossa olevassa versiossa. Voin kyllä tunnustaa, että latasin, kuuntelin ja poistin, ei napantOoPee sanoi:Kyseessä on mun käsittääkseni promoversio, jonka levyyhtiö lähetti medialle (lehdille, radiolle, janiinpäinpois) ikäänkuin koekuunneltavaksi. En tiedä puhutaanko päälle, alle, sivulle vaiko lain
Sen verran olin utelias, että kävin tsekkaamassa jo pari viikkoa sitten, että onko jo tarjolla ja olihan se
:ahem:OoPee sanoi:Noin niinku ihan ensikuuntelulla jossain kammottavan ja karmean välimaastossa
IHAN OIKEIN SULLE!!! :frank:Doubtful sanoi:Puhuttu on päälle joo jaossa olevassa versiossa. Voin kyllä tunnustaa, että latasin, kuuntelin ja poistin, ei napant
Höh, tulit sitten itsekin kipeäksi. Ei ilmeisesti mitään kovin tarttuvaa, kun täällä ollaan terveenä... tai sit tuotiin pöpöt.72 sanoi:Nyt kävi niin, että ollaan pikkutytön kanssa molemmat kipeenä
OoPee sanoi:http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=841314&postcount=494 :frank:
...tosin on myönnettävä, että se kuuntelu jäi sitten kyllä aikalailla muutamaan kertaan.
Vaikee sanoa mistä nuhakuume tuli, saattoi tulla laululeikkitunnilta jossa oli parisenkymmentä natiaista äiteineen.Silkku sanoi:Höh, tulit sitten itsekin kipeäksi. Ei ilmeisesti mitään kovin tarttuvaa, kun täällä ollaan terveenä... tai sit tuotiin pöpöt.
Tota on liikkeellä nyt aikas runsaasti, että on voinu tulla oikeestaan mistä vaan.72 sanoi:Vaikee sanoa mistä nuhakuume tuli, saattoi tulla laululeikkitunnilta jossa oli parisenkymmentä natiaista äiteineen.
En mä sitä paria kertaa enempää silloin kuunnelut ja jos en ihan väärin muista, heitin jonkunlaisen mielipiteenkin niistä biiseistä tänne.72 sanoi:Muistelen, että hankittuasi kuuntelit tuoreeltaan enemmänkin. Hieman sen jälkeen kun olit kuullut inkkaribiisiä ja muita levykaupassa.
Kuukletin Ghost Love Score? jaa... mä en edes muista koko biisiä :eek!: :eek!: :eek!:72 sanoi:Nemo oli sun mielestä nätti ja GLS keräs sun kehut.
Saksan Amazonista pääsin koekuuntelemaan tota pätkän. Siis en yhtään muista tuota biisiä, ilmeisesti mä en oo sitten niiden parin ensikuuntelun jälkeen jaksanu kuunnella tota plättyä koskaan noin pitkälleOoPee sanoi:Kuukletin Ghost Love Score? jaa... mä en edes muista koko biisiä :eek!: :eek!: :eek!:
Homman nimi on lähinnä se, että kun kyllästyn, niin vaihdan levyä. Kai mä jossain puolen välin paikkeilla kyllästyin.72 sanoi:Minkä mittaisia sauvakävelyitä teet eli mihin asti Once ehtii pyöriä?