Suurennuslasin alla: Nightwish/Dark Passion Play

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Hieno homma jos OSTAT. Edellisen muistaakseni HANKIT.
Niin tuohon vielä piti sanomani, että jos sen haluaisin vain HANKKIA, niin se plättyhän on ollu jo pidempään tarjolla siellä, mistä tommosia nyt yleensä HANKITAAN.

En kuitenkaan ole HANKKINUT :frank:

Doubtful

Banned
OoPee sanoi:
Niin tuohon vielä piti sanomani, että jos sen haluaisin vain HANKKIA, niin se plättyhän on ollu jo pidempään tarjolla siellä, mistä tommosia nyt yleensä HANKITAAN.

En kuitenkaan ole HANKKINUT :frank:
Ei taida olla kuin Promo jossa on puhuttu päälle ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Doubtful sanoi:
Ei taida olla kuin Promo jossa on puhuttu päälle ;)
Kyseessä on mun käsittääkseni promoversio, jonka levyyhtiö lähetti medialle (lehdille, radiolle, janiinpäinpois) ikäänkuin koekuunneltavaksi. En tiedä puhutaanko päälle, alle, sivulle vaiko lain :eek:

Sen verran olin utelias, että kävin tsekkaamassa jo pari viikkoa sitten, että onko jo tarjolla ja olihan se ;)

72

Well-known member
OoPee sanoi:
Kyseessä on mun käsittääkseni promoversio, jonka levyyhtiö lähetti medialle (lehdille, radiolle, janiinpäinpois) ikäänkuin koekuunneltavaksi. En tiedä puhutaanko päälle, alle, sivulle vaiko lain :eek:

Sen verran olin utelias, että kävin tsekkaamassa jo pari viikkoa sitten, että onko jo tarjolla ja olihan se ;)

Tottakai kävit, olethan piilo-tosifani!

Doubtful

Banned
OoPee sanoi:

Puhuttu on päälle joo jaossa olevassa versiossa. Voin kyllä tunnustaa, että latasin, kuuntelin ja poistin, ei napant

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
72 sanoi:
Nyt kävi niin, että ollaan pikkutytön kanssa molemmat kipeenä
Höh, tulit sitten itsekin kipeäksi. :( Ei ilmeisesti mitään kovin tarttuvaa, kun täällä ollaan terveenä... tai sit tuotiin pöpöt.

72

Well-known member
Silkku sanoi:
Höh, tulit sitten itsekin kipeäksi. :( Ei ilmeisesti mitään kovin tarttuvaa, kun täällä ollaan terveenä... tai sit tuotiin pöpöt.
Vaikee sanoa mistä nuhakuume tuli, saattoi tulla laululeikkitunnilta jossa oli parisenkymmentä natiaista äiteineen.

Doubtful

Banned
72 sanoi:
Vaikee sanoa mistä nuhakuume tuli, saattoi tulla laululeikkitunnilta jossa oli parisenkymmentä natiaista äiteineen.
Tota on liikkeellä nyt aikas runsaasti, että on voinu tulla oikeestaan mistä vaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Muistelen, että hankittuasi kuuntelit tuoreeltaan enemmänkin. Hieman sen jälkeen kun olit kuullut inkkaribiisiä ja muita levykaupassa.
En mä sitä paria kertaa enempää silloin kuunnelut ja jos en ihan väärin muista, heitin jonkunlaisen mielipiteenkin niistä biiseistä tänne.

72

Well-known member
Nemo oli sun mielestä nätti ja GLS keräs sun kehut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Nemo oli sun mielestä nätti ja GLS keräs sun kehut.
Kuukletin :eek: Ghost Love Score? jaa... mä en edes muista koko biisiä :eek!: :eek!: :eek!:

Mutta Nemo on ihan nätti joo.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
Kuukletin :eek: Ghost Love Score? jaa... mä en edes muista koko biisiä :eek!: :eek!: :eek!:
Saksan Amazonista pääsin koekuuntelemaan tota pätkän. Siis en yhtään muista tuota biisiä, ilmeisesti mä en oo sitten niiden parin ensikuuntelun jälkeen jaksanu kuunnella tota plättyä koskaan noin pitkälle :eek:

En edes muistanu, että siellä on lopussa (siis tokavika) suomenkielinenkin biisi :D

72

Well-known member
Minkä mittaisia sauvakävelyitä teet eli mihin asti Once ehtii pyöriä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Minkä mittaisia sauvakävelyitä teet eli mihin asti Once ehtii pyöriä?
Homman nimi on lähinnä se, että kun kyllästyn, niin vaihdan levyä. Kai mä jossain puolen välin paikkeilla kyllästyin.

Ja kuten sanoin, en mä tota levyä kuunnellu ku varmaan kaks kolme kertaa. Jossain välissä heikkoina hetkinäni tein tosin semmosen best of sauvakävely -tyylisen soittolistan iPodiin ja sinne heitin kyllä sitten Planet Hellin ja Wish I Had An Angelin, kummatkin semmosta sopivan nopeeta rytkettä, että tulee hiki :eek!: :D

Sanottakoot tosin, että kertaakaan en vielä ole tota soittolistaa käyttäny :tongue:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Hähää! OoPee ei osaa valita suoraan haluaamansa kappaletta, vaan joutuu aina kuuntelemaan koko levyn alusta asti! :eek: