Suurennuslasin alla: Nightwish/Dark Passion Play

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Tätä mainostetaan nyt telkkarissa

Tuomaksen säveltämästä/sanoittamasta ja Marcon laulamasta (ja rummuissa Jukka) elokuvan "Lieksa!" tunnarikappaleesta "While Your Lips Are Still Red" tehty video on nähtävissä You Tubessa allaolevan linkin kautta. Vaikka kyseessä ei varsinaisesti ole Nightwish-kappale, niin kappale on "Amaranth"-singlen yksi b-puolista. Elokuvan on ohjannut ja käsikirjoittanut Markku Pölönen ja sen ensi-ilta on syyskuussa.

http://www.youtube.com/watch?v=OwTtDr5JPz4

72

Well-known member
Nyt jäi kyllä silti epäselväksi kuinka pitkiä sauvakävelyreissuja OoPee tekee.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Nyt jäi kyllä silti epäselväksi kuinka pitkiä sauvakävelyreissuja OoPee tekee.
Ok, mä en arvannu, että tää oli olennaista tässä :D

Yleensä lyhyitä iltaspurtteja hauvan kera. 40 minsaa jotakuinkin, mutta silleen, että hiki virtaa kunnolla.

72

Well-known member
Helsingin City-Anttila alkaa myydä Dark Passion Play -levyä heti vuorokauden vaihduttua 26. päiväksi syyskuuta eli ensi viikolla tiistain ja keskiviikon välisenä yönä klo 00.00 ja Nightwish on silloin paikan päällä jakamassa nimmareita!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Helsingin City-Anttila alkaa myydä Dark Passion Play -levyä heti vuorokauden vaihduttua 26. päiväksi syyskuuta eli ensi viikolla tiistain ja keskiviikon välisenä yönä klo 00.00 ja Nightwish on silloin paikan päällä jakamassa nimmareita!
Entäs sä? Ootsä siellä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
En ennätä millään, kun olen puoliyhdeksään tiistai-iltana kiinni täällä. :frown:
No kyllä toi olis mun mielestä pätevä syy perua kaikki mukamastärkeet menot ja tapaamiset :frank:

72

Well-known member
Kuulin just, että OoPee on menossa yksityiskoneella Saksaan, ja aikoo koluta kaikki seuraavat tilaisuudet:

Saksassa järjestetään useita julkaisubileitä tulevan "Dark Passion Play" -albumin kunniaksi.

Samalla kun kuuntelet levyn kappaleita, voit ottaa osaa arvontaan ja voittaa paitoja, nimmaroituja sinkkuja, julisteita ja tarroja.

28.09. Kassel Musiktheater @ Nachthallen
28.09. Ludwigsburg Rockfabrik
28.09. Hamburg, Delphi Club (+ SUSHI PATROL !!!)
29.09. Hannover Labor
29.09. Nürnberg Rockfabrik
29.09. Köln Valhalla
29.09. Bochum Matrix
29.09. Cuxhaven Rockcafé Der Laden
29.09. Hamburg Ballroom
29.09. Ingolstadt Rockclub U2
04.10. Duisburg Pulp

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Samalla kun kuuntelet levyn kappaleita, voit ottaa osaa arvontaan ja voittaa paitoja, nimmaroituja sinkkuja, julisteita ja tarroja.
Kivakiva, onks siellä ongintaa kans?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tota listaa kun kattoo, niin taitaa tulla aika kiiruinen päivä tosta 29. päivästä, vaikka olis kuinka privaattisuihkarit alla :eek!:

...toisaalta jos Nightwish kerkee niin tottakai kerkeen minäkin :eek:

(....eivät taida kuitenkaan olla itte paikanpäällä ;))

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Nimenomaan juuri tästä syystä mäkin ainakin puolivakavissani harkitsen tuon plätyn ostamista :frank:
Mä en koskaan ole pahemmin fanittanut Nightwishia, mutta vielä vähemmän tän uuden mimmin kera. Toi uus levy menee mun mielestä semmoseen 80-luvun ´mikä-tahansa-rokkibändi-jossa-on-muija-solisti´-kategoriaan. Kyllä se Tarjan ´kiekuminen´kuuluu aika vahvasti bändin imagoon. Ehkä kuitenkin just sen takia toi uus eukko on niin erilainen, halutaan vanhasta eroon?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Mä en koskaan ole pahemmin fanittanut Nightwishia, mutta vielä vähemmän tän uuden mimmin kera. Toi uus levy menee mun mielestä semmoseen 80-luvun ´mikä-tahansa-rokkibändi-jossa-on-muija-solisti´-kategoriaan. Kyllä se Tarjan ´kiekuminen´kuuluu aika vahvasti bändin imagoon. Ehkä kuitenkin just sen takia toi uus eukko on niin erilainen, halutaan vanhasta eroon?
Kieltämättähän toi on vähän just noinkin. Vaikken Tarjasta ja hänen kiekunastaan koskaan digannut, niin sehän se oli just se, mikä teki NW:stä jollaintapaa vähän erilaisen. Toiset diggas toiset ei, minä kuuluin vahvahkosti tähän jälkimmäiseen ryhmään.

Tota uutta laulajaa jaksaa jo kuunnella, mutta niinkuin sanoit, tuo tietysti poistaa bändiltä sen omaleimaisuuden, jonka turvin se erottui suuresta massasta. Jää sitten nähtäväksi, miten käy tulevaisuudessa, mitä noita Saksan Amazonin käyttäjäarvosteluita uuden plätyn tienoilta jokunen aika sitten lukaisin, niin aika monella tuntui olevan pikkusen sama mielipide kuin sullakin. Toki siellä positiivisiakin arvosteluita oli ja toki on myös muistettava, ettei plätty ole vielä edes kaupan.

Itte kyllä kuuntelen tätä uutta NW:tä huomattavasti mieluummin kuin sitä vanhaa, muttay eipä noita uusia biisejäkään oo tullu sen ihmeemmin kuultua, paitti nyt siis tää Amaranth ja parist amuusta ihan vain lyhykäisen otoksen.

Ehkäpä ihan kannustuksen vuoksi tuon hankin, saa nyt nähdä.

SamiJ

Well-known member
Itsellänihän juuri tuo Tarjan laulu oli syynä, että ko. bändi kolahti aikoinaan kun kuulin sitä ekan kerran kaverin ostamalta The Carpenter -singleltä. Tuo oopperatyylisen laulun ja hevin yhdistelmä vaan kuulosti vaan jotenkin pirun hienolta ja erilaiselta. Toki mukana oli tietysti myös hienoa sävellystä ja soitantaa (pl. Tuomaksen laulut :D). Century Childilla ja Oncellahan tuo Tarjan laulu on jo jotenkin vähän erityylistä, semmonen oopperafiilis ei puske niin paljoa läpi. Sen takia ehkä kuitenkin itse pidän noista kolmesta ekasta levystä eniten, varsinkin Oceanbornista.