Suuri autonostojck

Lunssila

Well-known member
Mazdan mä noista ostaisin. Jos olisin farmaria ostamassa.

Lunssila

Well-known member
Siskolla ja äijällään oli tommonen Kutonen jonkin aikaa. Olihan se hyvä ajaa, mutta omaan makuun suht kova jousitukseltaan. Ja bensa maistui kiitettävästi.
Mä muodostin mielipiteeni mitään noista ajamatta pelkästään kuvien ja annettujen tietojen perusteella.

Örfil

Guest
Pitääkö farkkujen olla pillit vai trumpettilahkeiset?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuollainen tummansininen metallihohtoinen Mazda 'Matukka' on hyvännäköinen. Ei muuta perustelua. :eek:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ford - hyvä ajaa mutta vikoja
Opel - ei taida edelleenkään olla luotettavan maineessa
Skoda - arkinen
Toyota - arkinen
Volkswagen - arkinen
Volvo - kuluttaa tuolla 2,4-litraisella reippaasti

Mazda siis ehdottomasti näistä. Nätti, varmasti hyvä ajaa ja luotettava.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Minkä valkkasit?
En vielä mitään. Katsellaan kaikessa rauhassa... Kyllä se sieltä löytyy.

Voiko yhden auton hankinta kestää näin pitkään?
Voi toki, kun ei ole tulenpalava hoppu asiassa. Harkihen ihan rauhassa tässä nyt, kun kiiru ei ole. Tutkailen tässä kanssaeläjien kirjoituksia, sekä kommentteja autonvaihdoista ja niistä yritän opikseni ottaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Niinpä. Useita päiviä. :wink: Toisaalta parempi vertailla ja kuunnella kommentteja ennen hankkimista. Jälkikäteen ne voivat olla keljumpia kuunneltavia.
Hassuttelua. ITG ole erityisesti tunnettu nopeista liikkeistään. Eikä se tietysti ole mitenkään huono ominaisuus. Etenkään kun kysytään harkintaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
8) Odota viikko, niin ½P ehtii ostaa ja myydä noi vaihtoehdot 1-7 yksitellen läpi. Sitten vaan kysyt siltä, mikä oli paras.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Minä ottasin tunteella, kun en niin mitään mistään tiedä, tuon Mazdan, tai Opelin. Ehkä Opelin, kun on niin hienosti huollettu ja kaikki.

Volvo on varmaankin nätein, mutta se on muunlaisten ihmisten auto se Volvo.

Vähiten ottaisin Skodan, koska nuo muut on vaan parempia vaihtoehtoja tuolla ajomäärällä. Joskus oli "työautona" tuollainen Skoda ja se alkoi hajoamaan sieltä sun täältä juuri noilla kilometreillä. Fordista samaa kokemusta, tosin vähän enemmillä kilometreillä ja hieman vanhemmasta Mondeosta.

Toyota on tylsä, mutta varmaankin melko vikavapaa valinta. Volkkarista kannattaa kysyä Albert Oililta.

Mä ottasin tämän:
http://www.nettiauto.com/renault/5/5256825