Huomenta, olen Rainier, kofeinisti.
Se on menoa nyt. Pitäskö sittenkin rannekello laittaa takasin käteen ja laskee sekunteja.
Minutti, tunti ja päivä kerrallaan :ahem:
Eikös sinunkin pitänyt olla yksi lakkoilijoista olemalla koko huhtikuu tupakkalakossa.
Ei burb pysty olemaan ilman röökiä. Menetetty sielu sen suhteen
Mutta se on aina ihmisen oma valinta, ei siihen auta vittuilu tai maanittelu. Sen täytyy lähteä tuolta inehmon öglöstä sisuksesta itsestään se halu. Sitten täytyy liittyä forumin addiktioryhmään, koska yksin ei pärjää.
Jos tekee Zoella tiukkaa, kirjoittaa vaan hän tänne tuntojaan. Sokeririippuvuus on nimittäin ihan "oikea" addiktio.
Kyllä mulla aamulla oli ekana mielessä, että miten rikon vanhan rutiinin. Tein aamupalan ja nyt ei ole kahvia, vaan otin ison lasin omenamehua ja kuplavettä. Onneksi tuskat helpottaa iltapäivällä, koska juon kahvia yleensä tässä aamupäivän aikana ja todella harvoin enää klo 12:00 jälkeen. Mutta saa nähdä, iskeekö viekkarit päälle.
Jos tässä ajattelee homman positivisia puolia, eikä pelkästään kärvistele, niin eipähän tartte laukata kusella koko ajan (kahvi kusettaa mua ainakin aivan rutosti) ja mahdollisesti yöunet paranevat. Kofeiinin pitäisi periatteessa poistua elimistöstä kokonaan iltaan mennessä elimistöstä, mutta joissain tutkimuksissa on ollut viitteitä, että kofeiinia voi kertyä elimistöön, mutta sen mekanismia ei vielä tunneta. Omakohtainen kokemus saattaa tukea tätä, sillä nyt kun olen juonut paljon ja säännöllisesti kahvia, yöuneni katkeavat aina siinä klo 04:00 kintailla. Onneksi nyt on kesäaika.
Zoella tuo positiivinen vaikutus näkyy varmaan ainakin yleisenä freesimpänä olona, kun ei ole karkkimättöoloa päällä ja myöhemmin vaa'assa (jos syöminen ei siirry muuhun mättöön).
Jonilla taasen yleinen energisyys varmaan kohoaa alussa voimakkaastikin ja siinä on just riskin paikka: saattaa iskeä bilefiilikset päälle, kun on niin hyvä ja energinen olo.
Mutta tarkkana nyt ja mieli pois sieltä jakson lopusta ja fokus tähän hetkeen.
Istunto on päättynyt.