Örfil
Guest
Se ei nyt tupakoi, sai Alpulta mällin suuhunsa.Mites burputtimen kanssa?
Siinähän on nikotiinia.
Se ei nyt tupakoi, sai Alpulta mällin suuhunsa.Mites burputtimen kanssa?
Voisi vuodenvaihteessa ajoittaa suuren kieltäytymyskuukauden ravivisan ajankohdan tienoille.Lunssila taisi olla tosissaan tämän jutun kanssa. :dunno:
burbin tilanne on vielä auki eli ei ole vielä puitu. Sato kypsyy.Mites burputtimen kanssa?
NO VITTU!!!Joni on äsken ladannut Instagramiin pari kuvaa, joissa toisessa on lonkerotölkki kädessä ja toisessa lonkeroa menee kaiken lisäksi kurkusta alas.
Eiköhän tähän joku meriselitys keksitä. No hätä.Joni on äsken ladannut Instagramiin pari kuvaa, joissa toisessa on lonkerotölkki kädessä ja toisessa lonkeroa menee kaiken lisäksi kurkusta alas.
Voitte privalla hoidella nuo.NO VITTU!!!
Voitko laittaa kuvan tänne? Modet voinevat tehdä poikkeuksen, koska kyseessä on veto, jossa on rahaa pelissä.
Mulla on kuvakaappaukset tallessa, jos tulee tarvetta.
Mä vähän luulen että Jonin lonkerokuva on alle kahden viikon täällä. Ei kykene.
No just se. :nope:Arvasin ettei se pysty huijaamaan, pakko on ilmoittaa juomisistaan nettiin
Tämä. Lähinnä naurattaa. Ja jos maksaa...niin, että. Luuseri koko jätkä.Pikkasen naurattaa, että ei edes se ettei pysty olemaan ilman alkomahoolia, mutta se että s.e Pitää vielä väkisin pistää someen jakoon, niin sekä naurattaa että surettaa.
Niitä ei näe kuin Jonin tilin tilaajat. Ja mulla on screen shotit.Mikä on miehen instagram-nikki, kiinnostaisi kurkata ko. kuvia?