Suuri kieltäymyskuukausikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Mutta kerrohan, harkitsitko edes lähteväsi mukaan?
Varmaan aina, kun puhutaan tupakasta, lakosta ja etenkin tupakkalakosta, tulee mieleen että pitäisköhän...
... mutta eipä lie sellaiset ajatukset olleet kovin vakavasti otettavia. Olisin kai mä muuten jo toteuttanut lakon tai lopettamisen. Ilman mitään vetoja.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Hyvin sujuu. Tänään onnistuin kieltäytymään nepalilaisravintolassa tarjotuista suklaakonvehdeista. :cool:

Örfil

Guest
Hyvin sujuu. Tänään onnistuin kieltäytymään nepalilaisravintolassa tarjotuista suklaakonvehdeista. :cool:
Hyvä Zoelander! :ahem:

Tänään iski pieni hedari taas salilla treenin alussa, mutta se poistui piakkoin. Tunnustettakoon, että olen ollut ärtynyt, väsynyt ja jopa hieman alavireisessä mielentilassa. Tänään meni kerran jopa pinna niin, että piti hetki vetää happea ihan yksikseen. Mutta hommaa helpottaa, että kun tietää näiden olevan viekkareita ja ne menee ohi. Puoli tuntia kun malttaa aina olla rauhassa, niin mieliteot menee förbi. Uskoisin että viikossa, kahdessa on kaikki "tutinat ja vapinat" pois.

Asialla ei ole ollut unirytmiin ainakaan vielä mitään vaikutusta, kello 04:00 herään, mutta nukahdan n. tunnissa uudelleen. Sen jälkeen on tosin aika vetämätön olo ja siitä soisin pääseväni eroon.

Niin, Joni voisi antaa kuulua itsestään?

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Loppukuu ilman kylpyä vedensäästön nimissä. Saattaisihan tuo kannattaa.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Tänään on ollut vähän hankalampaa. Jatkuva nälkä ja makeanhimo. Mutta periksi ei anneta!

markoj

Custom User
Mä oon kans vielä pysyny lujana. Mites faggis?

burb

.
Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.