Örfil
Guest
Jos Joni laittaa kuvan alkuperäisenä, niin asia on helppo tarkistaa. Odotellaan vastausta.
Tämä on Jonin ainoa vaihtoehto.
Tämä on Jonin ainoa vaihtoehto.
Postaan kuvan synttärikakusta suupielet kermassa ja väitän etten ole mitään ottanut?Kieltäytymyskuukausi on saanut osakseen tapahtumainkulkuja ja epäilyksiä, joita melkoisella varmuudella osasin odottaa. Seuraavia käänteitä odotellessa!
Tästä olen eri linjoilla. Ei sellaista kuukautta olekaan, joka ei sisältäisi houkutuksia tai mahdollisuuksia retkahtamiseen. Itsekin söisin ihan todella mielelläni vappuaattona munkkeja ja metrilakua, mutta enpäs nyt sitten syö.Jo ajankohtakin oli "sopivasti" valittu, Vappuaattoon huipentuva kuukausi. Että sattuikin. Eihän se kahvi- ja karkkilakkoilijalle merkitse mitään, alkolakkoilijalle hyvinkin paljon.
Itse toivoisin, että tämä nimenomaan olisi kannustavaa kisailua, jossa rahajutut sun muut olisivat sivuseikka.Tätä ei varmaan edes tarkoitettu miksikään ystävällismieliseksi, kannustavaksi kisailuksi, vaan, kuten todettua, ansaksi. Aikuiset ihmiset kurmoottaa teinin tasolle jäänyttä koululaista.
Sait käännettyä päätäni, hieman. Onhan se toki noinkin että niitä houkutuksia riittää ympäri vuoden. Toki esim. ehdotukseni Vappuaaton jättämisestä pois laskuista olisi mielestäni tasoittanut peliä hieman. Tai paljon. Ja löysyttänyt pipoja hieman.Tästä olen eri linjoilla. Ei sellaista kuukautta olekaan, joka ei sisältäisi houkutuksia tai mahdollisuuksia retkahtamiseen. Itsekin söisin ihan todella mielelläni vappuaattona munkkeja ja metrilakua, mutta enpäs nyt sitten syö.
Burb on pehminnyt, kuka suorittaa lopullisen kanveesiin iskun, jotta Jonin mukilointi voi jatkua!Sait käännettyä päätäni, hieman. Onhan se toki noinkin että niitä houkutuksia riittää ympäri vuoden. Toki esim. ehdotukseni Vappuaaton jättämisestä pois laskuista olisi mielestäni tasoittanut peliä hieman. Tai paljon. Ja löysyttänyt pipoja hieman.
Aika monta hiemania.
Toivottavasti ei sentään Sankolla. Vitsi oli oma keximä.Vetoan burbin kaikkiin alteregoihin tilanteen ratkaisemiseksi.
Mutta komppaanpa perässä ja ehdotan että siirrymään kurmoottamaan burbbia Joukolla.
Siinä tölkissäkin oli oikeasti limpparia, eikä mitään lonkeroa.Joni juksutti feidaajia vanhalla lonakuvalla. Muutama viikko hissukseen ja pokkana takaisin spämmäämään. Burb kuittaa velat.