Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Vai ei ole Jonilla mitään muuta vaihtoehtoa kuin pulittaa hundrat per nökö. On tää rajua leikkiä tää sekoilu.
Anuspuukkoa ja avaimet tai poliisiasiaksi lähtee.Vai ei ole Jonilla mitään muuta vaihtoehtoa kuin pulittaa hundrat per nökö. On tää rajua leikkiä tää sekoilu.
Joni itse.Kukas ajankohdan päätti?
Ok.Joni itse.
Ei kai kukaan tosissaan a) uskonut Jonin pystyvän olemaan alkoholitta kuukautta b) maksavan vetoaan.Vai ei ole Jonilla mitään muuta vaihtoehtoa kuin pulittaa hundrat per nökö. On tää rajua leikkiä tää sekoilu.
Niin, täällähän on moottoripyöräilijöitäkin...Vai ei ole Jonilla mitään muuta vaihtoehtoa kuin pulittaa hundrat per nökö.
En voi mitään että tulee sellainen fiilis, että tässä nyt oikeasti rakennettiinkin Jonille ansaa.
Jo ajankohtakin oli "sopivasti" valittu, Vappuaattoon huipentuva kuukausi. Että sattuikin. Eihän se kahvi- ja karkkilakkoilijalle merkitse mitään, alkolakkoilijalle hyvinkin paljon. Kukas ajankohdan päätti?
Ja sitten kun oli edes pieni kärähdyksen mahdollisuus, tähän toikkiin tuli kasa illistelijöitä. Sattumalta paikalla.
Tuo Rainierin "kaks viikkoo tai seuraamuksia!" -uho on vain niitti. "Oikeudeksi" itsensä nimittänyt hahmo taitaa leijua vähän turhan korkeissa sfääreissä.
Tottakai jos vetoja vedetään, niistä pidetään kiinni tai maksetaan sovittu summa (tai vast). Tämähän on selvä asia mulle, ja en epäile hetkeäkään etteikö myös Jonille.
Näiden reaktioiden voimakkuus on vain jotenkin epäsuhdassa sen kanssa mitä normaalisti vetojen suhteen käytävä keskustelu on, missään, ja kenenkään muiden välillä.
Tätä ei varmaan edes tarkoitettu miksikään ystävällismieliseksi, kannustavaksi kisailuksi, vaan, kuten todettua, ansaksi. Aikuiset ihmiset kurmoottaa teinin tasolle jäänyttä koululaista.
Sopivasti sattui vapunaatto huhtikuun 6.uudenteen päivään, niin ei tarvitse koko kuukautta kärvistellä ennen lankeamista.
Tästä olen eri linjoilla. Ei sellaista kuukautta olekaan, joka ei sisältäisi houkutuksia tai mahdollisuuksia retkahtamiseen. Itsekin söisin ihan todella mielelläni vappuaattona munkkeja ja metrilakua, mutta enpäs nyt sitten syö.
Itse toivoisin, että tämä nimenomaan olisi kannustavaa kisailua, jossa rahajutut sun muut olisivat sivuseikka.
Yllä pari oleellista postausta aiheeseen liittyen.Joni itse.
Onko tämä spinn off -veto eli ei liity nyt jo alkaneeseen vetoon?Aloitin pullalakon. Tässä kuussa on kahdet viiskymppiset, niin asettaa omat haasteensa.
+ että olen pullahiiri muutenkin.
Aa: En uskonut, mutta toivoin että olisi fiksu ja olisi kuukauden postaamatta minnekään kuvia juomisestaan tai kirjoittamatta siitä mitään.Ei kai kukaan tosissaan a) uskonut Jonin pystyvän olemaan alkoholitta kuukautta b) maksavan vetoaan.
Realistisesti ajatellen Rainier ja Zoe voivat paheksua Jonia ja vaikkapa ignoorata, molempien vaikutukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.
Itseni kanssa kisailen.Onko tämä spinn off -veto eli ei liity nyt jo alkaneeseen vetoon?
Voitat helposti, koska Salmisen voittaa kaikki :thumbup:Itseni kanssa kisailen.
Mulla ainoa tapa voittaa on kisailla yksin.Voitat helposti, koska Salmisen voittaa kaikki :thumbup:
Ei huolta. Kyllä minä maksan.Vetoan Jjusbanin lompakkoon tilanteen ratkaisemiseksi.
Ok. Laitoin tilille.Mulle ja viisi.