Suuri kieltäymyskuukausikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Munkeista tuli mieleen, että ostettiin tuossa taannoin Prismasta paikallisen leipomon hillomunkkeja. Niissä tais olla vajaassa puolessa hillot sisällä. Laitettiin vähän reklistä perään, niin saatiin selittelyjä heidän tuotantojärjestelmän ongelmista mm. hillon pursottamisesta munkin sisään ja suuttimien tukkiintumisongelmasta. Saatiin myös lahjakortti, joka oikeuttaa pussilliseen heidän hillomunkkejaan.

En oikein tiedä, millainen fiilis tästä jäi. Kortti jäänee käyttämättä. Tai vois kai sen jollekin pulsulle tuputtaa.
Kiitos Jjusbanin puolesta.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Dompparin olis pitäny maistaa mun täyttämiä hillomunkkeja sillon, kun isäukolla oli kotileipomo ja olin nappulana siellä apuna mm. jaloissa pyörimässä, syömässä leivoksia ja munkkeja täyttämässä. Ne munkit oli ns. räjähdyspisteessä, yksikin puraisu ja hilloa oli joka puolella. Olis kai pitäny laittaa niihin varoituskyltit.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Dompparin olis pitäny maistaa mun täyttämiä hillomunkkeja sillon, kun isäukolla oli kotileipomo ja olin nappulana siellä apuna mm. jaloissa pyörimässä, syömässä leivoksia ja munkkeja täyttämässä. Ne munkit oli ns. räjähdyspisteessä, yksikin puraisu ja hilloa oli joka puolella. Olis kai pitäny laittaa niihin varoituskyltit.
Oliko se leipomo tuolla sukunimellä, mitä käytät nikkinä? Jos, niin.... :eek::eek::idea:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Jos Joni laittaa kuvan alkuperäisenä, niin asia on helppo tarkistaa. Odotellaan vastausta.
Tämä on Jonin ainoa vaihtoehto.
Mites asia edistyy?

Mä en halua uskoa, että Joni olis juksauttanut, vaan niiden lonkeronjuontikuvien täytyy olla joko ajalta ennen huhtikkuta tai sitten väärennettyjä.

Örfil

Guest
Lupasi laittaa kuvaa, kunhan laitan mailiosoitteen ja olen toimittanut sen tänään hänelle.

Haluan myös uskoa, että kuva on pääsiäiseltä.

Mutta väärennös, mikä se voisi olla :D

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
En pysty mitenkään uskomaan, että kuvat olisi esim. pääsiäiseltä. :D Joni latasi kaksi kuvaa, joissa kummassakin mainostaa olevansa Rautatieasemalla ja kumpikin kuva päätyi myös Facebookiin. Saman päivän aikana joku henkilö oli merkannut Jonin Facebookissa kuvaan, jossa tämä piteli kädessään tuoppia, jonka sisältö näytti aivan lonkerolta. En siedä kusettamista varsinkaan tällaisissa molemminpuolista luottamusta vaativissa jutuissa, joten olin toki heti paikalla kertomassa asiasta. Huomasin tuon kolmannen kuvan vasta myöhemmin ja nyt sitä ei ole ainakaan Jonin FB-profiilissa näkyvissä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jonkka imee tärpättiä
ja iskee tyttöä nättiä
hommat menee sitä rataa
että maksaa kaksisataa
mulle sekä Raikulle,
sen korvat haisee vaikulle
Alppu rahoillaan terraarion
ostaa ja allaan Ferraari on

burb

.
Nomi paikalle kaakertaa
ja Alpun terraarioelukat tallaa
liiskaks, vaikka niitä oli vain yks,
menipä tämä riimittely nyt näpertelyks.
Se ainokainen liiskattu on
tietenkin Jjusban, tuo onneton,
mutta Jjusbanpa itsensä regeneroi
kuin Doctor Who, taustalla jännitysmusiikki soi.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Aiheeseen mitenkään liittymättä, oon sattumalta ollut pari viikkoa juomatta alkoholia. Kumma juttu. Yleensä tulee viikonloppuisin ja viikollakin otettua muutama olunen mutta viimeisimmän räkätaudin aikana/sen jälkeen on vaan iskenyt fiilis että ei maita.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
KOP!

Tällaisen luottamuksen voi menettää vain kerran.
Ainoa tapa pelastua olisi ollut

o/

Kasvonsa olisi voinut pelastaa tunnustamalla heikkoutensa, joka olisi myös ensimmäinen askel parempaan suuntaan. Onneton piilotteluyritys ja erittäin uskottavalta vaikuttavan tapahtuman kieltäminen on lähinnä säälittävää. Kuvien metadatasta faktojen selvittäminen olisi sangen helppoa, mutta jos niitä ei toimiteta, niin sitten ei. Epäilys kasvaa, ja uskottavuus rapistuu.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Aijaijai, olisi ollut Kismet-tyyppisiä suklaakeksejä tarjolla santsimukilliselle Pressaa. :frown:

*slurp* nielen kitkerän sumppini raakana.

jjv

Arschloch
On se huimaa että lähes kolmekymppinen ihminen pelkää niin paljon kaverien pilkkaa raittiista viikonlopusta että pakko johonkin laittaa todisteeksi kuva juomisesta vedonlyönnin häviämisen uhallakin.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Ensimmäinen kieltäymysviikko takana, ja ihan hyvin sujuu. Mielitekoja ja haamumunkkiharmituksia on ollut, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä toistaiseksi.

Vaaka näytti 0,7 kg vähemmän kuin viikko sitten.

Örfil

Guest
Vaaka näytti 0,7 kg vähemmän kuin viikko sitten.
Tuohan on hieno homma ja voi hyvinkin olla todellista painonpudotusta. Sokeri kun jää keskivartaloon väistämättä, jos se on täysin ylimääräistä energiaa.

Itselläni on ollut nyt aamulla kyllä aikamoinen kahvinnuusa päällä, mutta olen hokenut mantraa "tämäkin menee ohi" ja meneehän ne mieliteot aina ohi. Itselläni on pulma, kun en ole huomannut mitään positiivista tässä ihmiskokeessani: vatsa on ollut kipeä, heräilen edelleen öisin, vessakäynnit ovat hieman vähenneet, mutta jostain puskee nestettä kropasta silti ulos. Pistin sen ennen aina kahvin nesteenpoistovaikutuksen piikkiin, mutta luulisi sen jo viikossa lakkaavan. Eli kun positiivisia vaikutuksia tällä ei ole ollut, niin se tekee asiasta hieman vaikean.

Tällainen itsetutkiskelu kuulu asiaan ja hyvä niin, mutta eteenpäin pusketaan valitsemallamme tiellä :ahem:

Jonista ei ole kuulunut, ei ole laittanut kuvaa.

Jos jollain on mahdollisuus viestittää Jonille niin, että saa varmasti viestin perille, niin tämä ystävällinen inehmo voisi laittaa Jonille viestiä että Raineri odottaa sitä kuvaa edelleen. Jos sitä ei ala kuulumaan, on pakko vetää se johtopäätös, jonka kuvasta voi näillä tiedoilla vetää. Joni voi siis vaikuttaa asiaan vielä kun aika on kypsä.