Suuri kieltäymyskuukausikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
3.6.2016 tämä toikki saa alatoikkiviitteen "Suuri kieltäymysvuosikeskustelu", sillä silloin tulee 1 v siitä, kun Rainier on viimeksi ollut sillai vähän sidukkahuppelissa, toki kaikki oli kontrollissa ja poke oli vaan vittumainen.

Koitan tällä peittää sitä faktaa, että en pystynyt olemaan kahvitta yhtä helvetin kuukautta.

markoj

Custom User
Olet surkea lapanen. Itse olen ollut ylväästi homoilematta kohta koko kuun.

Örfil

Guest
Olet surkea lapanen. Itse olen ollut ylväästi homoilematta kohta koko kuun.
Onhan tuo hieno suoritus hahmolta, jonka pääansaintakeino on homoprostituutio :ahem:

Kaksi kysymystä kuitenkin tulee mieleen:
- miksi ei työt maita?
- pistikö liitto pitkänkin karenssin, koska työttömyys on omaa syytä?

Ilkeämieleinen voisi väittää että syynä taukoon on sitkeä, kukkakaalin kokoinen kondyloomarykelmä ansainta-aukon alueella, mutta onneksi sellaisia hahmoja ei täällä ole. Semmoinenhan on kiellettyä!

markoj

Custom User
Mulla on säästöjä sen verran, ettei tarvi hakee korvauksia.

Örfil

Guest
Hyvä että veroparatiisimiljuunat laitetaan kiertoon kasnantalouteen. Esimerkillistä kansalaiskäyttäytymistä!

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Kieltäymyskuukauden loppuyhteenvetona todettakoon seuraavaa: ilmeisesti meikäläiselle sopii tällainen "ulkoinen paine" eli jonkun kanssa tehty sopimus ruodussa pysymisestä. Olin koko alkuvuoden yrittänyt saada jotain rotia sokeriherkkujen syömiseen, mutta vasta nyt onnistuin yrityksessäni. Olen siis oikein hyvilläni siitä, että päätin lähteä juttuun mukaan! Vaakakin näyttää 2,2 kiloa vähemmän kuin 30 päivää sitten.

Joku voi ihmetellä, miksi teen loppuyhteenvetoa jo nyt enkä vasta huomenna. No sehän johtuu siitä, että aion syödä tänään MUNKKEJA sekä LAKRITSIA. Karsastin alun perinkin vetoon kuuluneita rahavelvoitteita, ja tänäisellä "sortumisellani" saavutetaan ns. win-win-tilanne: voidaan unohtaa kaikki turhat rahahöpinät, ja minä saan lohduttautua lakritsilla, kun kerran joudun tekemään vappuaattona töitä.

Rainierin taannoisessa venttisrivissä piili siis totuuden siemen:

Zoen pokka petti: rohmusi vappuaattona kuohkeita suklaakeksejä ämpärkaupalla. Aijaijai!

Örfil

Guest
Zoe oli porukan kovin jätkä tässä vedossa :cool:

Pysyvät tulokset tällaisissa asioissa on kestävä muutos, silkalla kieltäymyksellä ei onnistu mikään kovin pitkään ja repsahdus on pian selviö. Puhtaat riippuvuudet ovat sitten eri asia. Sokeririippuvuus on siinä rajoilla?

Hankalia asioita, mutta jos ruokavaliosta puhutaan, niin siinä pysyvät muutokset ovat onneksi mahdollisia ilman jatkuvaa tuskaa.

Omana esimerkkinä se, että jätin pois sokerijogurtit ja merkkarit. Sen sijaan silloin tällöin menee jätskiä, mutta se on parempi kuin sokerijogurtin veto joka päivä ja monta kertaa. Makean himoon menee toisinaan banaania. Pienistä puroista kasvaa iso virta (välttää lisättyä sokeria) ja elämänlaatu ei kärsi.

Onnia siis Zoelle!

juhah

Well-known member
Melkein tunti seksilakkoa takana!

Lähetetty minun Kaalimato 3G laitteesta Tapatalkilla

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Lupaan olla koko huhtikuun käyttämättä kansanomaisia nimityksiä miesten ja naisten sukuelimistä sekä naisten rinnoista.

En myöskään tule kuluvan huhtikuun aikana keskustelemaan, tällä forumilla sukupuoliasioista ,lesboudesta, homoudesta, kuukautisverestä, spermasta, virtsasta, ulosteesta, suolistokaasuista, enkä mistään muustakaan navan-alaisesta-, että polvien yläpuolisesta asiasta.
Onnistuinkohan kietäymyksessäni?