Saisi olla aikamoinen "tankki" että kestäisi betonikaiteeseen tai kiveen ajamisetToni_V sanoi:Voisivat pösöllä miettiä hiukka vahvennusta tukivarsiin kun noi renkaat ei tunnu pysyvät mukana.
Ja jos auto olisi ollut säädöissä heti alussa säädöissä jne. niin ties vaikka olisi kuinka kärjessä ollut. Hyvin "hiipinyt" palkintopallille. Rovanperälle hyvät pisteet vaikka ajo ei todellakaan vakuuttanut.Jr- sanoi:Vaikka Gardemaisterin vauhti ei oo Ruotsissa hyvää ollu, ni fiksusti on mies ajelut. Tuloksena taitaa olla kolmas sija :thumbup:
Juuh Mutta noin takapuolituntumalla 206-pösössä pysyi renkaat paremmin mukana kuin isoveljessään. Saattaa tietysti olla että pienempi auto mahtui samalle tielle hiukka helpommin. Grönholmihan taisi koko viime kauden valitella ettei saa autoon kunnon tuntumaa.Mutku sanoi:Saisi olla aikamoinen "tankki" että kestäisi betonikaiteeseen tai kiveen ajamiset
Mitsulla ei vain ole väliaikoja. Wrc.comilta voi seurata reaaliaikaisesti pätkän kehitystä. Oikeataan wrc.comin väliajat ovat koko liveseuraamisen suola. Se on tietystä eri asia, jos käy vaan välistä kurkkaamassa pätkätulokset; silloin wrc.comin väliaikapalvelulla ei tee paljoakaan.patriot sanoi:Kuka hullu nyt 40€ maksaa paskasta palvelusta, joka on aina jumissa.
Kyllä tuo Mitsubishin sivusto on aika toimiva ja ilmainen! Käytä sitä!
Ja johtopaikka MM-pisteissä! :thumbup:Jr- sanoi:Vaikka Gardemaisterin vauhti ei oo Ruotsissa hyvää ollu, ni fiksusti on mies ajelut. Tuloksena taitaa olla kolmas sija :thumbup:
Garde on kingi! :ahem:Karpow sanoi:Ja johtopaikka MM-pisteissä! :thumbup:
1. Toni Gardemeister FIN Ford 14
2. Markko Märtin EST Peugeot 13
3. Sebastien Loeb FRA Citroen 10
4. Petter Solberg NOR Subaru 10
5. Harri Rovanperä FIN Mitsubishi 7
6. Gilles Panizzi FRA Mitsubishi 6
7. Marcus Grönholm FIN Peugeot 4
Keskinkertainen ja kohtalainen voisivat olla parempia adjektiiveja.Observer sanoi:Joo onhan se Toni ihan paska.
Siinä tapauksessa MM-sarjan taso kokonaisuudessaan on aika surkea kun keskinkertainen Gardemeister on siellä johdossa.Valde sanoi:Keskinkertainen ja kohtalainen voisivat olla parempia adjektiiveja.
Jees! Garde on yhtä paska kuin Paasonen ja Grönholm hyviä. Tässäkin rallissa se nähtiin...Valde sanoi:No eipä taida Toni johtaa enää Mexicon jälkeen. Vauhti ei ollut mitenkään erikoista, vaikka Ruotsin piti olla parhaimpia ralleja etukäteen. Maailmanmestaruuteen ei ole mitään mahdollisuuksia,
Vaan jospa kävikin niin että Ruotsi ei ollutkaan se Fordin vahvin ralli, vaikka Gardemeisterille olisi saattanutkin olla? Garde oli kuitenkin loppupeleissä se nopein Ford, joskaan ei kuitenkaan mitenkään hämmästyttävällä erolla H. Solbergiin nähden. Ehkä autoa ei vain saatu missään vaiheessa säädettyä Gardelle mieleiseksi, kuten jo perjantaina haastatteluissa sanoi että suorillakin meinaa perä lähteä alta. Jos nyt kuitenkin odotetaan parit sorarallit tästä pois alta ja katsotaan sitten uudestaan tilannetta...Valde sanoi:No eipä taida Toni johtaa enää Mexicon jälkeen. Vauhti ei ollut mitenkään erikoista, vaikka Ruotsin piti olla parhaimpia ralleja etukäteen. Maailmanmestaruuteen ei ole mitään mahdollisuuksia, koska Ford on jo tippunut muiden kärkitallien kelkasta lukuunottamatta asvalttikisoja ja korkeintaan muutamaa sorakisaa.
No, ehkä sitä voi noinkin ajatella. Omasta mielestäni Solberg oli sen verran vahva, että Grönholmille ei voittoa ilman Solbergin virhettä olisi tullut.Late sanoi:Menihän se oikein. Joko tulee voitto tai sitten menee ulos. Ja tässä tapauksessa Solberg meni lujempaa ja Bosse yritti mennä viel lujempaa ja ajo sitten ulos.