Örfil
Guest
SM-liiga - heh massa
Luulin jo hetken että mulla on tylsää (mm. äsken tungin jäätelötikun poikittain suuhun ja illistelin itselleni peilin kautta) mutta nyt kun bongasin hajun ampiaisentappoliveseurannan niin elämä sai taas merkityksen.
Ei muuten valkoposkihanhet ole tänä iltana kokoontumislentoaan vielä suorittaneet. Luulenpa kuitenkin, että reilun puolen tunnin kuluttua on taas raportoitavaa.Luulin jo hetken että mulla on tylsää (mm. äsken tungin jäätelötikun poikittain suuhun ja illistelin itselleni peilin kautta) mutta nyt kun bongasin hajun ampiaisentappoliveseurannan niin elämä sai taas merkityksen.
Mulle syksy alkaa juhannuksen jälkeen, kun päivät alkavat taas pimentyä.Elokuu on vielä kesäkuukausi. Lämpötilan avulla määritelty terminen syksy alkaa, kun vuorokauden keskilämpötila laskee pysyvästi (vähintään 5 vuorokautta peräkkäin) +10 asteen alapuolelle. Vielä emme ole noissa lukemissa mutta odotettavissahan se kuitenkin on.
Etelänmatkoja olen minäkin selaillut ja jonnekin lämpimään tekee mieli lähteä.
:doubtful:Syksyn merkki on se että kouvon töfnää alkaa olla rännit täynnä.
Ja kevät loppuu juhannukseen kun päivät eivät enää pitene?Mulle syksy alkaa juhannuksen jälkeen, kun päivät alkavat taas pimentyä.