Syntymäpäiväpäiväjoukkuepelikisa

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Nyt katsotaan kenen syntymäpäiväpäivä määrää.

Pelikisa on yksinkertainen. Esitän yhden kysymyksen kerrallaan ja siihen nopeimmin oikean vastauksen antaneen hahmon syntymäpäiväpäiväjoukkue saa pisteen. Pelikisa on kymmenestä pisteestä poikki.

Kysymykset tulevat olemaan kaiken maailman paskaa. Eivät ihan suoria ja saattavat sisältää myös tehtäviä ja muuta askartelua.

Tässä kisassa ei olla niin kovin tiukalla aikataululla liikenteessä, vaan kysymyksiä tulee aina kun jaksan ja muistan.

Joukkueet koostuvat tämän pollin vastanneista. Nyt ehtii vielä ilmoittautumaan joukkueeseen. Äkkiä nyt!

Voittajajoukkue palkitaan tietoisuudella omasta ylivertaisuudesta ja oikeudella pitää sigussaan myöhemmin määriteltävää, mutta jo ennakkoon aivan huikean kadehdittavaa, tekstiä. Myös yllätyspalkintoja saattaa napsahdella.

Ennakkosuosikit Pyryf ja kurski lähettävät kaikille terveisiä ja vilkuttavat iloisesti. Pojat ovat kuulemma rasvanneet kropat ja öljynneet nakit, jotta on nopeempi kuuklettaa.

Pistetilanne:
Maanantai 3+1
Tiistai 0
Keskiviikko 0
Torstai 0
Perjantai 0
Lauantai 2
Sunnuntai 1

Varsinaisen pisteluvun perässä plusmerkin jälkeen ovat käsipisteitä. Neljällä käsipisteellä saa yhden kokonaisen pisteen.


Kohta lähtee.

SÄÄNTÖPÄIVITYS: Kun joukkue saavuttaa viisi pistettä se lukitaan. Siihen asti joukkue saa kasvaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tehtävä 1

Postaa kuva suomalaisesta toimittajasta, jonka veli on tuottanut levyn, jossa on kappale, jota alkuaikoinaan livenä soitti eräs maailmankuulu yhtye, jonka erään jäsenen nykyisen yhtyeen nimi juontaa toisen maailmansodan aikojen lentäjien ufohavainnoista.

Go!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä en osaa postata kuvia, tosin ei mulla vastauksestakaan olisi aavistustakaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Johtolankoja on käsissäin, mutta loppuu kännykästä akku justiinsa

Viddyyy... yyy... (ihan kohta loppuu, akku)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mä en oo varma onko tossa edellisessä kuvassa tivan henkilö vaikka nimellään googlesta löytyikin. Oletan tämän kuvan kelpaavan tivanpitäjälle:

 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Oon päässyt kerimään kysymystä maailmankuuluun yhtyeeseen asti. Ei taida sillä vielä irrota käsipistettä keskiviikkolaisille...
 
Ylös