Otitko kantoon, kun mun käsittääkseni ne tuppaavat olemaan paikoillaan?Sain taisteltua 10 km juoksumatolla, vaikka jalka kramppasi jo 2 km kohdalla, joten se on pizzapäivä tänään.:thumbup:
Ei se kait ketään muuta kuohuta, kun minua. Ja ehkä muutamaa Forumistia, jotka kanssaelävät kanssani mahdollisesti chorizon huonoudessa. On se pahaa.Vuosi 2016 tullaan Raumalla muistamaan kaupunkia kuohuttaneesta chorizo-pettymyksestä.
Eivätkä hekään ole raumalaisia.Ei se kait ketään muuta kuohuta, kun minua. Ja ehkä muutamaa Forumistia, jotka kanssaelävät kanssani mahdollisesti chorizon huonoudessa. On se pahaa.
Mä kyllä pidän chorizosta. Mutta jospa on sattunut huono plaatu käteen?:doubtful:Ei se kait ketään muuta kuohuta, kun minua. Ja ehkä muutamaa Forumistia, jotka kanssaelävät kanssani mahdollisesti chorizon huonoudessa. On se pahaa.
Mua ilmeisesti tarkoitat huonon plaadun saajalla? Ei se ole sitä. Ei.Mä kyllä pidän chorizosta. Mutta jospa on sattunut huono plaatu käteen?:doubtful:
Tapailetko samalla Rievä-valssia pussin kyljestä?
Nuo rievät ovat yleensä sellaisia, että hanuri alkaa tapailemaan bassosävelmiä.Tapailetko samalla Rievä-valssia pussin kyljestä?
Jo vain!Tapailetko samalla Rievä-valssia pussin kyljestä?
Neitsyt vielä?Mun hanurini on kaunis ja kuulas sopraano.