Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä teille nyhtökarvat näytän.
Komp. Kovasti kiinnostaisi kokeilla.Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla ensimmäistä nyhtökaura-annostani.
Meet jokapv variston pizzeriaa perhepizzalle yksin ja ehk pizzan reunat vanhemmille. Siin vastaus... Omnomi,. ;DJoudutte kyllä jonkin aikaa odottamaan. Vielä ei voi mennä nyhtämään, kun kaurasato ei ole vielä kypsynyt. Menee varmaan elokuulle.
Mutjees sori OT.
Aijaa no hitto.En oo käyny lähipitseeriassa enkä tilannu sieltä tämän vuoden aikana kertaakaan. Olen hävittänyt tarjouskupongit, joten mä en saa sieltä hyviä alennuksia. :frown:
250 g paketti maksoi 3,99 e. Riittoisuus on ehkä 400 g jauhelihapaketin kanssa samaa luokkaa.Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla ensimmäistä nyhtökaura-annostani.
Mikä oli kg -hinta ja ensituntuma ainesosan riitosta? Siis meneekö annokseen satasella nyhtöä, vai onko hintansa puolesta kelpo aines vaikka arkiruokavalioon?
Vois kokeilla, kunhan sattuu löytämään jostain kaupasta.250 g paketti maksoi 3,99 e. Riittoisuus on ehkä 400 g jauhelihapaketin kanssa samaa luokkaa.
Syö rullaluistimet. Pelkkää poweriiiiSamaa vikaa nyhdössä kuin proteiinipulvereissa. Hyödylliset ravintoaineet poistettu ja jäljelle jääneen materiaalin hinta moninkertaistettu. Osuva nimi kyllä.
Enää ei kannata pistää porsaan puolikasta rilliin, kun juomat loppui joSyön rullaluistimet. Pelkkää poweriiii
Shit... :thumbfh:Enää ei kannata pistää porsaan puolikasta rilliin, kun juomat loppui jo
Et taida tietää a) minkä prosessin sivutuotteena maitoherajauhe syntyy b) kuinka nyhtökauraa valmistetaan?Samaa vikaa nyhdössä kuin proteiinipulvereissa. Hyödylliset ravintoaineet poistettu ja jäljelle jääneen materiaalin hinta moninkertaistettu. Osuva nimi kyllä.
Oletko muuten härkäpapurouhetta kokeillut?Asiaa!
Huomenna pitää suhauttaa citariin tutkimusmatkalle, tosin voi olla jo loppu, jos ne viedään vielä tässä vaiheessa käsistä.