Joni
Well-known member
Niih. Faktasyömiset tänne. Muista ens kerral.Täh, että mitä?
Niih. Faktasyömiset tänne. Muista ens kerral.Täh, että mitä?
Aijaijai, se on juomaa. Kapteeni mitänyt on lusikoinut juomaa.Eka syöjä tänään, aijaijai... Lakritsijogurttia. Onpa hyvää!
Mua kiinnostaa eka että onko tuollaista tuotetta olemassa vai täysin oman reseptin mukaan?Aijaijai, se on juomaa. Kapteeni mitänyt on lusikoinut juomaa.
Mua kiinnostaa eka että onko tuollaista tuotetta olemassa vai täysin oman reseptin mukaan?
Mulla on ollut ikävä Jonia. Älä enää lähde täältä.Näin ja ihan todisteena. En usko tuohon lakritsijugurtti fiktioon joten se joka sano sillä väitteellä "eka aijaijai" kumotaan pois ja faktasyömiset tokana siirtyy ekaksi.
Kas näin.
Mitäs jos pitäis loppuvuoden kirjotuslakkoa? Liikaa duunia tiedossa sori. Sori ot. Syön joskus illan puolella aikasintaan. Nyt liikkellä kaikkialla!Mulla on ollut ikävä Jonia. Älä enää lähde täältä.
Vähä mainaa vääntää vattassa. Oisko se tuo leipäpala sitte?Marko maistaa vanhaa ruista
luulee, ei se häntä suista
vaan kohtapa viedään miestä
piipaa-autolla, hiestä
märkänä on Maken kalju
kun vatsassa vääntääpi valju
sairaalassa huomataan
"ei tänne kuulu tää ollenskaan,
pöljä on, roudatkaa Niemeen"
ja niin joutui hahmo taas liemeen
Mitäs jos pitäis loppuvuoden kirjotuslakkoa? Liikaa duunia tiedossa sori. Sori ot. Syön joskus illan puolella aikasintaan. Nyt liikkellä kaikkialla!
Itsehän olen aina pitänyt Jonia parhaana ystävänäni, ellen jopa ainoanani.tungosta pankkitilillä.
Noi on isompi ongelma kauluspaidoissa. Tosiaan kantsiii käyttää henkareita ja pitää vaatteet siististi kaapissa. Mutjoo tää kuuluis pukeutustoikkiin aijaijai ot.Rypytön paita antaa siistin kuvan työnhakutilanteessa.