Joni
Well-known member
Päivän eka ja ehkäpä ainoa tarpeellinen annos Muut pysyy nestepuolisella linjalla pelkästään Pe kunniaksi? :doubtful:
Mahdollisesti uunissa kypsennettyä broilerin lihaa nahkoineen?Haluankohan mä tietää, mitä tuossa haarukassa on?
Aijjaiijaaiijaaiijaaaaa Jonilta laitonta offtopikkia.Zoe ITG ja Timppa unohti syödä tänään. Noh kertokaa sit juomistoikis juomistannee. Ite tässä Xtra appeliinilimonadia.
Ei ollu ees. Unohdit taas miljoonanen kerran vastaa toikkiin. Mä pysyn aina aihees. Ehkä mahollisesti reisikanaa saatan ottaa vielä tai sitten en.Aijjaiijaaiijaaiijaaaaa Jonilta laitonta offtopikkia.
Yleensä et, mut älä murehdi. Ei täälläkään ny vahvasti meeEi ollu ees. Unohdit taas miljoonanen kerran vastaa toikkiin. Mä pysyn aina aihees. Ehkä mahollisesti reisikanaa saatan ottaa vielä tai sitten en.
Tähän aikaan illasta/yöstä?Paxi con metaa, eli mexicon pataa.
Hyvin syöneenä nukkuu hyvin. Ei se mitään muskottipähkinäsoosiaä ole.Tähän aikaan illasta/yöstä?
Mausteinen ruoka vaikuttaa yöuniin, kuten varmaan tiedät.
Tämmöistä tekstiä lukiessa en voi välttyä ajatukselta, että olet tainnut pistellä poskeesi jotain sopimatonta :doubtful:.Aijaijaijai, mutjoo pullat sheivailtu napaan, nyt vuorossa ihan kohta MasalaHärkistä (sori OT :thumbup::thumbup::wink::wink::wink . Aivan sekaisin ruokajärjestys todaynä, c'moon baby, shave my guugls!
Ehkä se korvapuusti oli liikaa?Tämmöistä tekstiä lukiessa en voi välttyä ajatukselta, että olet tainnut pistellä poskeesi jotain sopimatonta :doubtful:.