Terveyskaunesunet kannattaa. Ei kantsi vähätellä. Oho tääs olis pitäny kuuluu nukkumistoikkiin. Mitäs Pekkis söi tänään?Jäbä elää kyllä tervettä elämää.
Ihme logiikka-faktoreita siellä Ruotsin maalla tosiaan on. Tollastako sulla on nykylaiffi? Aijai kuulostaa aika... Oudolle. :SSe vaatii omistautumista ja uhrauksia että näyttää kolmekybäsenä nelivitoselta kuustoista vuotiaan vaatteissa.
En usko että se, että nukkuu koko päivän eikä syö yli vuorokauteen kehittäisi terveyttä saati kauneutta.Terveyskaunesunet kannattaa. Ei kantsi vähätellä. Oho tääs olis pitäny kuuluu nukkumistoikkiin. Mitäs Pekkis söi tänään?
Se vaatii omistautumista ja uhrauksia että näyttää kolmekybäsenä nelivitoselta kuustoista vuotiaan vaatteissa.
Nyt mun vuoro elikkäs liha-makaronilaatikkoa meni. :ahem:Aijajjaijaiaji, eka syöjä tänään.
Etkö tykänny? Mulla on vielä testaamati.Eilen testasin Mifua. Kaikkee sitä. :doubtful:
Josko vastaisin kertomalla äitini taannoisen jutun. Kokki oli laittanut omasta mielestään erittäin hyvää ruokaa jätkille ja panostanut aikaa, vaivaa ja mielikuvitusta. Sitten tämä oli kysynyt jätkämiehiltä mielipidettä ruoasta. "No, kyllähän tuota jannoosa hupittaa!" Ilmeisesti ei oikein vakuuttanut.Etkö tykänny? Mulla on vielä testaamati.
Ja näin talviaikaan sitä kutua on heikosti saatavilla. Lapsena sen kanssa lutrattiin.Mutta mifu on paljon halvempaa kuin sammakonkutu.
Se negatiivikö on pannut parastaan?Minä nukun kohta gilfun kanssa.
No ei. Nuorempi.Se negatiivikö on pannut parastaan?