Keskipitkä(Vähintään puol-emo) tummanruskee luonnollisesti ilman muokkaustuotteita, jos ny älyluuria voi kelloks käyy niin joo sitä käytettiin kuvan ottamiseen, mieliala oli nälkäinen, ei ainakaan Hämiksen tyylisiä mut ihan noin niinku vaatteena New Yorkerin nuoriso slim fit s-koon musta(Mutta 3 valkoista örkkiä etuprintis) t-paita.Mutheijoo, miten oli tukka, mikä kello ja mitkä kledjut päällä syödessä?
Siksi olenkin Vehmasmäen Navajo, Istuja Tuumi.Antsan pituutta on vaikea arvioida, kun sillä on aina sulka päässä.
Miten selität sen, että mulle mahtuu S-koon paita ja alapää on kuin amazonin viidakko (ei kuitenkaan ihan kokonaisuudessaan)?Mulle on mahtunut S-koko päälle viimeksi silloin, kun ei ollut vielä munakarvoja.
Olet Pirkkalan pöystit&pygmit seuran jäsen.Miten selität sen, että mulle mahtuu S-koon paita ja alapää on kuin amazonin viidakko (ei kuitenkaan ihan kokonaisuudessaan)?
Jospa se johtuu siitä, että ruumiinrakenteesi muistuttaa kukkakeppiä.Miten selität sen, että mulle mahtuu S-koon paita ja alapää on kuin amazonin viidakko (ei kuitenkaan ihan kokonaisuudessaan)?