Syön parhaillaan II

oldez

Well-known member
maapähkinävoihilloleipää ja maapähkinävoipekonibanaavileipää.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Paas laittaen tarkat mikrokauriksen ohjeet. Kiitos.
Kas tässä.

Kootaan valmistuksessa tarvittavat ainesosat ja tarvikkeet valmistuspaikalle.
1 dl kaurahiutaleita
2½ dl nestettä (tässä vettä)
Suolaa
Lautanen

Sekoitetaan kaurahiutaleet, ripaus suolaa ja neste lautasella, siirretään lautanen mikroaaltouuniin 2½ - 3 minuutiksi, uunin tehosta riippuen.

Poistetaan kiehunut puuro lautasineen uunista ja hämmennetään.
Itse lisään tässä vaiheessa pakastemarjat, jotka tarkkasilmäisimmät voivatkin huomata oheisessa kuvassa.

Mikrotetaan minuutti - 1½, tehosta riippuen.

Lopuksi siirretään puuro lautasineen ruokailupaikalle. Nautitaan lämpimänä.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Paas laittaen tarkat mikrokauriksen ohjeet. Kiitos.
Pöhkis jo ennätti! Kun sekoittaa ja antaa hetken vetäytyä niin muhii ihan yhtä hyväksi kuin kattilassa keitettäessä. Ja säästyy puuroiselta kattilatiskiltä, mikä on aina plussaa. Suolaa en itse puurossa käytä koska pistän monesti voisilmän.

Noista eri kaurahiutaleista, että kun seittemänä aamuna viikossa syö puuroa niin vaihtelu kannattaa. Löytyy ne omat lempihiutaleet- joita ei niitäkään aamusta toiseen kannata syödä. Lisäksi kaapista löytyy yleensä ruis-, riisi-, tattari-, speltti- ja neljänviljanpuuroa, mutta niitä hieman harvemin.

Ja sit mulla on kaks peltistä Eloveena -pakkausta, joissa säilytän hiutaleita. Ne on kivat.

Sue_me

Well-known member
Pitsaa:

Pakastepohja. Täytteenä puserrettua tomaattia, savukinkkua, herkkusieniä ja jämsäläistä juustoa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Pöhkis jo ennätti! Kun sekoittaa ja antaa hetken vetäytyä niin muhii ihan yhtä hyväksi kuin kattilassa keitettäessä. Ja säästyy puuroiselta kattilatiskiltä, mikä on aina plussaa. Suolaa en itse puurossa käytä koska pistän monesti voisilmän.

Noista eri kaurahiutaleista, että kun seittemänä aamuna viikossa syö puuroa niin vaihtelu kannattaa. Löytyy ne omat lempihiutaleet- joita ei niitäkään aamusta toiseen kannata syödä. Lisäksi kaapista löytyy yleensä ruis-, riisi-, tattari-, speltti- ja neljänviljanpuuroa, mutta niitä hieman harvemin.

Ja sit mulla on kaks peltistä Eloveena -pakkausta, joissa säilytän hiutaleita. Ne on kivat.
PuPön kuvat liian tarkkoja, vaikea hahmottaa.

Itse syön myös kaurapuuroa aamuisin ja heitän mysliä ja jogurttia sekaan. Ei närästä, toisin kuin ruisleipä lisukkeineen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
PuPön kuvat liian tarkkoja, vaikea hahmottaa.

Itse syön myös kaurapuuroa aamuisin ja heitän mysliä ja jogurttia sekaan. Ei närästä, toisin kuin ruisleipä lisukkeineen.
Pääsin Pöhkiksen isoista kuvista eroon, kun muutin asetuksia. Kannatti!:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Makaronilaatikkoa juuri söin. Oma resepti. Hyvää oli.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pitihän se kaurapuurot vielä alkuiltapalaks keitellä.

Vähän myöhemmin uunimakkaraa. Herra Snellmannin Kunnon lenkkimakkaraa kera punaleimaemmentalin, chilin, paprikan ja sipulin. Mausteeks ostin jonkun yrttisen pippurisekoituksen. Tänään iski kaupassa himo. Ja sen lisäks alkoi vielä tehdä mieli uunimakkaraakin.

Joni

Well-known member
Viimeksi stadin kebabissa special kebua siinä 04-05.00 aikaa yöllä mutta muistukuvat melko hataria... :D

DuckAvenger

Katollaan
Kanapastasörsseliä.

Kanaa, sellasia littumakarooneja, wokkivihannekset (thai-lukee pussissa) ja purkki kermaa.

burb

.
Poltan parhaillaan suuni savuluukeitolla. Olen tyhäm.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Makaroonijauheliha sekoitusta ja salaattia.