Albert Oil
Hippi ja juntti
Uuniomenaa?
Uuniomenaa?
Jep.Uuniomenaa?
Höh, luulin että tuossa olisi 1/2 tuumaisia kanelitankoja laatikollinen.Tyhmempi ois voinut luulla tota JÄÄTELÖKSI!
No ehkei Runski oo niitä ihan kaikkein nopeimpia, mutta tartte toista kuitenkaan tollalailla julkisesti nöyryyttää :nope::thumbdownTyhmempi ois voinut luulla tota JÄÄTELÖKSI!
Ole hyvä.Donitsia. Kolleega muuttui ex-kolleegaksi iltapäivällä ja oli leiponut läksiäisiksi. Kiitokset hänelle.
No monestihan olen kertonu ja näyttäny kuvia jauhelihapaketeista jotka joudun toki paistamaan? Nykyään tosi harvoin syön einesruokaa. Mut enhän mä toki vielä mestarikokki ole vaan ihan perustason kuten tässä iässä vielä kuuluukin.Joni: oletko tehnyt itse ruokaa alusta loppuun? Siis jotain muuta kuin lämmitettävää eines kamaa?
En osoittele sormella, ittekin aloin tekemään safkaa vasta joskus paljon yli kolmeymppisenä.
No, jauhislinjalla tuo mun junnukin on, seniori jo on edennyt harrastelijakokin uralla jo pitemmälle. Mutta hyvä jos sellaista ainakin jo syntyy. Liian moni ei osaa edes jauhelihaa paistaa Jonille siis pojot!No monestihan olen kertonu ja näyttäny kuvia jauhelihapaketeista jotka joudun toki paistamaan? Nykyään tosi harvoin syön einesruokaa. Mut enhän mä toki vielä mestarikokki ole vaan ihan perustason kuten tässä iässä vielä kuuluukin.
Pitää muistaa joo Eka vaan se nainen pitää löytää.Mutta makurepertuaaria voi laajentaa. Ja muista: paras kikka hurmata nainen on tehdä hyvä illallinen. Toimii aina! Voi aloittaa vaikka ihan Pirkkalehden repesteistä - ihan oikeasti! Siellä on hyviä reseptejä vähän väliä. Muista lisukkeet ja kattaus ennenkaikkea
Mitämitä - onko cumshot queen straight on the mouth lähtenyt kävelemään?Eka vaan se nainen pitää löytää.
Paremaan puutteessa varmaan mieskin menee...Pitää muistaa joo Eka vaan se nainen pitää löytää.
Tästäpä tulikin mieleeni, että poltin vasemman silmäni viikko sitten kun paistoin jauhelihaa.Liian moni ei osaa edes jauhelihaa paistaa Jonille siis pojot!