Syön parhaillaan II

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tämmösiä sekottelin keskenään. Tein kurskit, tosin ketshuppi puuttuu...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.

Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.

Lunssila

Well-known member
Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.

Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.
Muuten ihan sympaattisen näköinen veitikka, mutta mikä hitto tuo homehtunut lehti tossa päällä on? En syö ennen kuin ottavat sen pois siitä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Nua on muuten pirun hyviä.

Söitkö muuten kuorineen vaiko vain hedelmälihan? Ittellä on tapana lusikoida sisältö (ensin tietysti halkaisen tuon kahtia) ja syöttää kuoret koiralle, joka odotteleekin aina innoissaan vuoroaan.

markoj

Custom User
Miksi Albertia aina pilkataan? Siksi tietty, että se on kivaa ja niin on aina tehty, mutta onko muuta syytä?

markoj

Custom User
Itse menetin neitsyyteni nopeasti virtaavan veden kanssa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nua on muuten pirun hyviä.

Söitkö muuten kuorineen vaiko vain hedelmälihan? Ittellä on tapana lusikoida sisältö (ensin tietysti halkaisen tuon kahtia) ja syöttää kuoret koiralle, joka odotteleekin aina innoissaan vuoroaan.
En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.
Mutsi kuulemma syö nuo kuorineen, mutta itse siis söin ikäänkuin samalla tyylillä kuin greippiä yleensä syödään. Musta ne kuoret oli vähän turhan paksut, että olis viittiny syödä.