Pahaa oli, mutta täyteen tuli. Keitto itteasiassa oli paras tuossa setissä, noi puikot ei niinkään.Tämmösiä sekottelin keskenään. Tein kurskit, tosin ketshuppi puuttuu...
Hui... mikä tauti, olisko vakavakin? Luulo-?Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.
Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.
Muuten ihan sympaattisen näköinen veitikka, mutta mikä hitto tuo homehtunut lehti tossa päällä on? En syö ennen kuin ottavat sen pois siitä.Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.
Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.
Nua on muuten pirun hyviä.Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.
Itävallassa Alpun ruoka kelpaa vain koirille.
Tampere!mutta onko muuta syytä?
No vaikka siksi, että mies menetti neitsyytensä hedelmän kanssa.Miksi Albertia aina pilkataan? Siksi tietty, että se on kivaa ja niin on aina tehty, mutta onko muuta syytä?
Tuo oli tosiaan jokseenkin outoa.No vaikka siksi, että mies menetti neitsyytensä hedelmän kanssa.
En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.Nua on muuten pirun hyviä.
Söitkö muuten kuorineen vaiko vain hedelmälihan? Ittellä on tapana lusikoida sisältö (ensin tietysti halkaisen tuon kahtia) ja syöttää kuoret koiralle, joka odotteleekin aina innoissaan vuoroaan.
Eli söit kuoret ja syötit hedelmälihan koiralle :ahem:En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.
Mutsi kuulemma syö nuo kuorineen, mutta itse siis söin ikäänkuin samalla tyylillä kuin greippiä yleensä syödään. Musta ne kuoret oli vähän turhan paksut, että olis viittiny syödä.En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.